دانلود انیمیشن قرمز شدن Turning Red 2022 با دوبله فارسی و زیرنویس فارسی

امتیاز imdb 7.1 از 10
ژانر ،
زبان انگلیسی
سال انتشار
کشور سازنده
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - Bluray
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان 99 دقیقه
کارگردان

بازیگران :

خلاصه داستان :

دختری اگر بیش از حد هیجان زده شود به یک پاندا قرمز تبدیل می شود و…

معرفی انیمیشن Turning Red 2022

با دانلود Turning Red 2022، می توانید یک انیمیشن جذاب و بانمک ساخت کمپانی پیکسار و با پخش والت دیزنی است. این انیمیشن که در سال 2022 پخش شده است، طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کرده است و بسیاری از مخاطبان این انیمیشن جذاب را در سینما تماشا کردند و تعداد زیادی هم با دانلود فیلم Turning Red 2022 این انیمیشن را به تماشا نشستند. Turning Red یا قرمز شدن، یک انیمیشن در ژانر کمدی محصول کشور آمریکا است که به کارگردانی Domee Shi ساخته شده است.

اگر قصد تماشای این فیلم جذاب و خنده دار را دارید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. هم چنین برای اطلاع از اخبار و حاشیه ها و زمان پخش به روز ترین فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی می توانید در کانال تلگرام دی دی فیلم عضو شوید.

تماشای تیزر انیمیشن Turning Red 2022

می توانید قبل از دانلود انیمیشن Turning Red 2022 به تماشای تیزر انیمیشن Turning Red 2022 بپردازید. تیزر انیمیشن Turning Red 2022، یکی از نقاط قوت این فیلم سینمایی و یا انیمیشن محسوب می شود که تاثیر زیادی در جذب مخاطبان در جهان داشته است.


در این تیزر، داستان زندگی یک دختر را با سکانس های جذاب و خنده دار شاهد هستیم که همین مساله باعث شد تا این فیلم، آمار فروش بالایی را برای خود ثبت کند و هم چنین جست و جوی دانلود انیمیشن Turning Red 2022 نیز در گوگل ترند شد. در ادامه می توانید این تیزر هیجان انگیز و بانمک را تماشا کنید.

با دانلود انیمیشن Turning Red چه داستانی را شاهد هستیم؟

دانلود انیمیشن Turning Red ما را به سمت تماشای یک داستان جذاب آمریکایی می برد که در کانادا رخ می دهد. داستان درباره یک دختر چینی-کانادایی است که در تورنتو به همراه والدینش زندگی می کند؛ والدینی که کمی هم سخت گیر هستند و می لی دختری است که گاهی بر خلاف عقیده خانواده عمل می کند و این رفتارهای متضاد گاهی موجب اذیت شدن او می شوند.

در یک اتفاق ناگهانی این دختر زمانی که هیجان زده می شود، تبدیل به یک پاندای قرمز شده و به این ترتیب داستان انیمیشن ترنینگ رد شکل می گیرد که محبوبیت زیادی را در میان مخاطبان پیدا کرد و با فروش 20 میلیون دلاری، به شهرت جهانی رسید. این داستان جذاب باعث شد که منتقدان هم از این انیمیشن تقدیر کنند و در 95 امین دوره اسکار، جایزه بهترین انیمیشن را دریافت کرد. در این صفحه می توانید با دانلود Turning Red 2022، این فیلم جذاب جهانی را تماشا کنید.

صداپیشگان انیمیشن ترنینگ رد 2022

صداپیشگان انیمیشن ترنینگ رد 2022 هم تاثیر زیادی در موفقیت این انیمشن در سطح جهانی داشته اند. Rosalie Chiang، Sandra Oh، Ava Morse، Hyein Park، Maitreyi Ramakrishnan، Orion Lee، Wai Ching Ho و Tristan Allerick Chen از جمله افرادی هستند که در نقش های اصلی این انیمیشن صحبت و ایفای نقش کرده اند و محبوبیت زیادی هم در میان مردم پیدا کرده اند و همین موضوع هم از دلایل موفقیت آمار دانلود انیمیشن Turning Red بدون سانسور و تماشای این فیلم در جهان است.

دانلود انیمیشن ترنینگ رد 2022 پیشنهادی برای طرفدارن انیمیشن!

دانلود انیمیشن ترنینگ رد 2022، پیشنهاد بسیار جذابی برای طرفداران انیمیشن ها و بزرگسالانی است که از دیدن این برنامه ها لذت می برند. این فیلم با محتوای تازه خود که به دنبال انتقال مفاهیم آموزنده در یک قالب سرگرم کننده می باشد، از طرف تماشاگران تحسین شده است و همه طرفداران طنز و انیمیشن می توانند با تماشای این فیلم، خاطره ای ماندگار برای خود ثبت کنند.

اگر شما هم از طرفداران این ژانر و انیمیشن های محبوب جهانی هستید، با دانلود انیمیشن قرمز شدن با دوبله فارسی، این مجموعه را تماشا کنید و همگام با مردم جهان، زبانی مشترک را تجربه کنید.

انیمیشنی مشابه با Turning Red را تماشا کنید!

مجموعه دی دی فیلم، لینک دانلود بسیاری از فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی به روز را مانند لینک دانلود انیمیشن Turning Red در سایت خود در دسترس مخاطبان قرار داده است تا با تماشای این مجموعه ها لحظات خوشی را تجربه کنند.

اگر تماشای این انیمیشن برای شما جذاب بوده است، می توانید یک انیمیشن محبوب و تحسین شده دیگر را با دانلود انیمیشن انکانتو تماشا کنید و تجربه ای شگفت انگیز داشته باشد.

در پایان باید گفت که دانلود انیمیشن Turning Red دوبله فارسی، فرصت تجربه یک داستان از یک فرهنگ و کشور دیگر با چاشنی طنز و کمد است که به صورت بسیار جذابی به نمایش در آمده است.

خواندن بیشتر
3.3/5 - (3 امتیاز)