دانلود سریال منتالیست با لینک مستقیم

ژانر
زبان فارسی
رده سنی R (کودکان زیر 17 سال با خانواده ببینند)
کشور سازنده
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - Bluray
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
کارگردان

بازیگران :

خلاصه داستان :

هرچیزی که میبینید و انتظار آن را ندارید داشته باشید. حسن فتحی روشن دربین مردم قرار میگیرد. لب ها به هم دوخته می شود، عروسک ها جانی میگیرند و چشم ها باز می ماند.

دانلود برنامه منتالیست و معرفی

دانلود برنامه منتالیست، به عنوان یک برنامه مرموز نوروزی، هیجان زیادی را در بین مردم و مخاطبان برنامه های شبکه نمایش خانگی ایجاد کرده است. برنامه منتالیست، برنامه ای روان شناختانه به کارگردانی سینا مهدوی و اجرای منتالیست معروف ایرانی، سعید فتحی روشن است که در نوروز 1402 در شبکه نمایش خانگی به نمایش درآمده است.

وادار کردن مخاطب به تعجب و حیرت، از اهداف سازندگان این برنامه بوده است که به نظر فرصت خوبی برای هیجان و شگفتی برای تماشاگران خواهد بود. برای دانلود منتالیست در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. هم چنین برای دنبال کردن اخبار مربوط به انتشار فیلم ها و سریال های به روز ایرانی و خارجی می توانید در کانال تلگرام دی دی فیلم عضو شوید و از پخش جدید ترین برنامه ها، سریال ها و فیلم های سینمایی مطلع باشید.

تماشای تیزر رازآلود و دانلود منتالیست

تماشای تیزر برنامه منتالیست شبکه نمایش خانگی فیلیمو، پیش از دانلود منتالیست هم خالی از لطف نخواهد بود. در این تیزر از این برنامه معماگونه، شاهد اجرای منتالیست معروفی هستیم که به میان مردم می رود و با ذهن افراد بازی می کند.


این پیش نمایش از سریال منتالیست ایرانی، از آن جهت که فضایی شعبده گونه دارد، جذابیت زیادی برای مخاطبان داشته است و افراد زیادی در روزهای شنبه ساعت 8 صبح منتظر دانلود برنامه منتالیست حسن فتحی روشن و تماشای این برنامه هستند. در ادامه به معرفی این برنامه و آیتم های جذابش می پردازیم.

با دانلود سریال منتالیست با چه چیزی مواجه هستیم؟

دانلود سریال منتالیست، شما را وارد دنیایی از شعبده بازی و حقه های ذهنی خواهد کرد. این برنامه که به نوعی، یک شو است که به قصد سرگرم کردن مردم و آموزش این بازی های ذهنی می باشد، طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. سعید فتحی روشن که اجرای این برنامه را بر عهده دارد و همه مخاطبان او را از اجرایش در برنامه عصر جدید به یاد دارند، به کافه های مختلف سر می زند و این حقه ها را اجرا کرده و همه را شگفت زده می کند. در واقع این برنامه، ذهن مخاطبان را طوری به بازی می گیرد که گویی جادو شده است؛ اما در واقع همه چیز یک بازی ساده است. در نهایت هم به پشت پرده این رازها می رود و به شما نشان می دهد که ذهنتان به سادگی فریب خورده است و همین موضوع از جذابیت هایی برای دانلود سریال منتالیست و تماشای این برنامه بوده است.

دانلود منتالیست کامل

دانلود برنامه منتالیست حسن فتحی روشن به چه مخاطبانی توصیه می شود؟

اگر طرفدار معما و بازی های فکری و هوشی هستید، دانلود برنامه منتالیست حسن فتحی روشن، پیشنهاد جذابی برای تماشای یک برنامه رمزآلود و شعبده گونه خواهد بود. بازی با ذهن مخاطبان، موضوع سرگرم کننده ای است که تماشاگران زیادی را برای تماشا و دانلود برنامه منتالیست ترغیب می کند. نکته جالب دیگر آموزش این حقه ها به مخاطب پس از پایان آن می باشد؛ شما هم می توانید با دانلود منتالیست ایرانی، این برنامه سراسر رمز و راز را در کنار خانواده و دوستان به تماشا بنشینید.

خواندن بیشتر
از امتیاز شما متشکریم!