دانلود سریال لیونل مسی با لینک مستقیم

ژانر
زبان فارسی
کشور سازنده
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - Bluray
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان 50 دقیقه
کارگردان

خلاصه داستان :

یک خانواده برای گریز از یک مشکل مالی روی بازی فتبال آرژانتین و ایران شرط بندی می کنند. اعضای این خانواده در صورت نتیجه برد یا مساوی تیم ایران به ول خیلی زیادی می رسند، اما گل دقیقه 92 مسی تمام نقشه ها را خراب می کند….

سریال لیونل مسی و البته با نام جدید نیوکمپ اثر جدید منوچهر هادی است که با تغییر چند مرحله ای اسم سریال، حاشیه های زیادی را در بین مخاطبان ایجاد کرده است. در ابتدا سریال بر اساس طرحی از بهرام افشاری و با نام نیوکمپ آغاز به ساخت کرد؛ اما به یک سری از دلایل، با تغییر کارگردان، نام سریال هم به لیونل مسی تغییر پیدا کرد. اما ماجرا به همین جا ختم نشد و با پخش تیزر سریال، نام آن دوباره به نیوکمپ تغییر داده شد. برای دانلود سریال نیوکمپ می توانید به صفحه این سریال در دی دی فیلم مراجعه کنید.

معرفی سریال لیونل مسی

دانلود سریال ایرانی جدید: پیش از دانلود سریال لیونل مسی بهتر است به این مورد توجه داشته باشید که سریال لیونل مسی کمدی جدید نمایش خانگی است که حتی پلتفرم پخش کننده‌ی آن نیز به طور قطع مشخص نشده است. کارگردانی این اثر برعهده‌ی «منوچهر هادی» می‌باشد و محصول سال 1401 می‌باشد. سریال لیونل مسی در ژانر کمدی ساخته شده است. در ابتدا قرار بود نام فیلم نیوکمپ باشد ولی با نظر کارگردان و دیگر عوامل نام آن به لیونل مسی تغییر پیدا کرد.

برای دنبال کردن اخبار مربوط به انتشار فیلم ها و سریال ها در کانال تلگرام دی دی فیلم عضو شوید. همچنین برای تماشای «سریال لیونل مسی» و اطلاعات بیشتر درباره‌ی این سریال می توانید روی “خواندن بیشتر” کلیک کنید.

سریال لیونل مسی چند قسمت دارد؟

تاکنون اطلاعاتی درباره‌ی تعداد قسمت های سریال کمدی لیونل مسی منتشر نشده است.

کارگردان سریال لیونل مسی چه کسی است؟

سریال لیونل مسی به کارگردانی منوچهر هادی ساخته و تولید می شود.

چه بازیگرانی در سریال لیونل مسی به ایفای نقش پرداخته اند؟

حامد آهنگی، ایمان صفا، یکتا ناصر، حسن معجونی، فرزاد فرزین ، امیر جعفری، بهرام افشاری، اکبر عبدی و بهاره افشاری

فیلم برداری سریال لیونل مسی تا چه زمانی ادامه دارد؟

فیلم برداری سریال لیونل مسی تا ماه اردیبهشت سال 1402 ادامه دارد.

دانلود تیزر سریال لیونل مسی

تاکنون پیش نمایش ویدیو یا عکسی از این سریال منتشر نشده است؛ اما به محض انتشار پیش نمایش ها در این صفحه بارگزاری خواهند شد.

معمولا از تیزر ها برای تبلیغات موثر آثار استفاده می‌کنند. با توجه به اثار قبلی منوچهر هادی که از تیزر ها و پیش نمایش های موثری برای آثار خود تولید کرده است. می توان حدس زد که تماشای تیزر سریال لیونل مسی نیز شما را برای دانلود سریال لیونل مسی مشتاق تر خواهد کرد.

نماش خانگی لیونل مسی

لینک های دانلود سریال لیونل مسی کی منتشر می‌شود؟

لینک های دانلود سریال لیونل مسی همانند سایر آثار نمایش خانگی ممکن در دو حالت منتشر شود. لینک های دانلود بعضی از آثار نمایش خانگی پس از پخش چند قسمت اول از پلتفرم اصلی منتشر می‌شوند؛ اما لینک های دانلود بعضی دیگر از آثار، از زمان آغاز پخش همزمان با پخش منتشر می‌شود.

  • سریال لیونل مسی چه زمانی پخش می‌شود؟ سریال لیونل مسی همچنان درحال فیلمبرداری می‌باشد و تصویربرداری و تولید آن هنوز به پایان نرسیده است. پس از اتمام تولید و اتمام مراحل تدوین، سریال لیونل مسی از یکی از پلتفرم های نمایش خانگی آماده‌ی پخش خواهد شد. اما در مورد زمان پخش سریال بهتر است بدانید که بعد از عید فطر منتشر می شود و شما می توانید دانلود قسمت جدید لیونل مسی را در برنامه داشته باشید. تا کنون تنها بعضی از بازیگران سریال لیونل مسی بدون تردید معرفی شده اند که عبارت اند از: فرزاد فرزین، اکبر عبدی، لیلا اوتادی و حامد آهنگی.
  • سریال کمدی لیونل مسی چند قسمت دارد؟ تاکنون اطلاعاتی درباره‌ی تعداد قسمت های سریال کمدی لیونل مسی منتشر نشده است.

لینک های دانلود سریال لیونل مسی به محض انتشار در این صفحه همزمان با پخش، بارگذاری خواهد شد.

عوامل سازنده سریال لیونل مسی

بهتر است پیش از اقدام برای دانلود سریال لیونل مسی با عوامل اصلی سازنده ی این سریال نمایش خانگی نیز آشنا شوید.

کارگردانی این سریال بر عهده منوچهر هادی است و فیلمنامه این سریال را بابک کایدان به نگارش درآورده است.

برای دانلود قسمت اول لیونل مسی بهتر است با بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند، بشناسید که شامل حامد آهنگی، ایمان صفا، یکتا ناصر، حسن معجونی، فرزاد فرزین ، امیر جعفری، بهرام افشاری، اکبر عبدی و بهاره افشاری است.

خواندن بیشتر
3.7/5 - (4 امتیاز)