دانلود سریال شیطان در اوهایو با لینک مستقیم

امتیاز imdb 6.1 از 10
ژانر ، ،
زبان انگلیسی
رده سنی R (کودکان زیر 17 سال با خانواده ببینند)
سال انتشار
کشور سازنده
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - Bluray
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان 40 - 45 دقیقه
کارگردان

خلاصه داستان :

داستان در مورد مائو دختر جوانی است که از یک فرقه خطرناک فرار می کند. روانپزشکی به نام سوزان ماتیس به او پناه می دهد اما زندگی اش در آستانه نابودی قرار می گیرد و…

معرفی سریال شیطان در اوهایو

دانلود سریال خارجی شیطان در اوهایو: پیش از دانلود سریال شیطان در اوهایو بهتر است بدانید که سریال شیطان در اوهایو محصول سال 2022 کشورهای آمریکا و کانادا ساخته شده توسط داریا پولاتین، این سریال بر پایه یک رمان ترسناک و علمی تخیلی به نام شیطان در اوهایو اثر داریا پولاتین الهام گرفته و ساخته شده است.

اولین قسمت از این مجموعه در تاریخ 2 سپتامبر 2022 از پلتفرم نتفلیکس نیز منتشر گردید، این فیلم که به صورت انحصاری توسط کمپانی نتفلیکس ساخته شده است و تنها در پلتفرم خود در قالب یک مینی سریال 8 قسمتی نیز منتشر گردید. برای دنبال کردن اخبار مربوط به انتشار فیلم ها و سریال ها در کانال تلگرام دی دی فیلم عضو شوید.

تیزر سریال Devil in Ohio 2022

پیش از اقدام برای دانلود سریال شیطان در اوهایو بهتر است مشغول تماشای تیزر یا پیش نمایش سریال پنج روز در مموریال شوید تا با فضای چالش برانگیز و جذاب سریال آشنا شوید.

آنونس یا تیزر سریال شیطان در اوهایو

آنونس، تیزر یا پیش نمایش نوعی تبلیغات برای فیلم و سریال های سراسر جهان است. سازندگان سریال یا فیلم قبل از انتشار آثار خود از راه های متفاوت تبلیغات پخش یا اکران اثر خود را اعلام می کنند تا مخاطبان را از پیش برای تماشای فیلم یا سریال خود مشتاق کنند. چه چیزی شما را برای دانلود سریال شیطان در اوهایو زیرنویس چسبیده مشتاق تر می کند؟ قطعا تیزر های جذاب می توانند در افزایش اشتیاق شما تاثیر گذار باشند.

سازنگان سریال Devil in Ohio 2022 با انتشار تیزر های فوق العاده و نشان دادن بخشی از قسمت های جذاب سریال شما را هرچه بیشتر برای دانلود سریال شیطان در اوهایو با دوبله فارسی و تماشای این فیلم ، هیجان زده می کنند. معمولا عوامل سازنده سعی می کنند تا بخشی از جذابیت های اثر خود را در تیزر جای دهند؛ البته بدون این که داستان اصلی سریال را لو بدهند. تاکنون چندین تیزر برای سریال Devil in Ohio 2022 زبان اصلی منتشر شده است که هرکدام نسبت به تیزر قبلی کیفیت بهتری داشته اند و مخاطبان را به سمت دانلود سریال شیطان در اوهایو می کشانند.

عوامل سازنده سریال Devil in Ohio 2022

اگر اهل تماشای فیلم و سریال های آمریکایی و هالیوودی باشید بی شک با بررسی عوامل سازنده ی سریال Devil in Ohio 2022 برای دانلود سریال شیطان در اوهایو مشتاق تر خواهید شد چرا که عوامل بسیار حرفه ای گرد هم امده اند و این سریال چذاب را در 8 قسمت برای علاقمندان اماده پخش کرده اند.

نویسندگی این سریال جذاب بر عهده Daria Polatin است و نکته جالب این است که سازنده سریال شیطان در اوهایو Daria Polatin است و با دانلود سریال شیطان در اوهایو متوجه می شوید که آهنگسازی را شخص Will Bates انجام داده است و بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند شامل Emily Deschanel, Stacey Farber, Alisha Newton است.

دانلود سریال شیطان در اوهایو : مسیر داستانی

پیش از دانلود سریال Devil in Ohio 2022 بهتر است اطلاعاتی را در مورد داستان آن داشته باشید و در قدم بعد اقدام به دانلود سریال شیطان در اوهایو کنید. پس با ما همراه باشید تا خلاصه ای از داستان سریال Devil in Ohio 2022 را برای شما شرح دهیم.

سریال شیطان در اوهایو 2022 داستان در مورد مائو دختر جوانی است که از یک فرقه خطرناک فرار می کند. روانپزشکی به نام سوزان ماتیس به او پناه می دهد اما زندگی اش در آستانه نابودی قرار می گیرد و… نکته جالب در مورد این سریال ترسناک این است که افراد زیر 17 سال بهتر است با خانواده تماشا کنند.

خواندن بیشتر
از امتیاز شما متشکریم!