دانلود سریال وکیل ووی فوق العاده 2022 بصورت کامل

امتیاز imdb 8.9 از 10
ژانر ،
زبان کره ای
سال انتشار
کشور سازنده
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - Bluray
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان 60 دقیقه
کارگردان

بازیگران :

خلاصه داستان :

این سریال درباره یک وکیل 27 ساله مبتلا به سندروم آسپرگر می باشد. اگرچه او به دلیل هوش بسیار بالایی که دارد در بالاترین سطح از دانشگاه ملی فارغ التحصیل شده، اما وقتی بحث تعاملات اجتماعی در میان باشد با مشکل موجه می شود…

معرفی سریال Extraordinary Attorney Woo 2022

دانلود سریال خارجی (دانلود سریال وکیل ووی فوق العاده 2022): این سریال در ژانر درام-رمانتیک ساخته شده است و محصول سال 2022 می باشد. سریال Extraordinary Attorney Woo در 16 قسمت تولید و پخش شده است. برای دنبال کردن اخبار مربوط به انتشار فیلم ها و سریال ها در کانال تلگرام دی دی فیلم عضو شوید.

تیزر سریال وکیل ووی فوق العاده 2022

پیش از اقدام برای دانلود سریال وکیل ووی فوق العاده 2022 می توانید به تماشای تیزر این سریال جذاب مشغول شوید تا با فضای سریال آشنا شوید و سپس برای دانلود سریال Extraordinary Attorney Woo 2022 اقدام کنید.

عوامل سازنده‌ی سریال Extraordinary Attorney Woo 2022

اگر اهل دانلود و تماشای فیلم و سریال های کره ای باشید قطعا با بخشی از عوامل سازنده‌ی سریال های معروف کره آشنایی دارید. با بررسی عوامل ساخت سریال وکیل ووی فوق العاده خواهید دید که عوامل سازنده‌ی این سریال کارنامه‌ی بسیار قوی‌ای دارند؛ بنابراین طبیعی است که سریال Extraordinary Attorney Woo 2022 نیز با موفقیت روبرو شود. با توجه به این نکته حتما برای دانلود سریال وکیل ووی فوق العاده 2022 مشتاق تر خواهید شد. بازیگران اصلی این سریال به شرح زیر هستند:

دانلود سریال extraordinary attorney woo

کارگردانی سریال Extraordinary Attorney Woo برعهده‌ی Yoo In-shik بوده است و نویسندگی فیلمنامه‌ی آن را Moon Ji-won انجام داده است. همچنین تهیه کننده ی اصلی سریال وکیل ووی فوق العاده Lee Jeong-hwa می باشد. تعداد قسمت های این سریال نیز 16 قسمت می باشد و محصول شبکه ENA و نتفلیکس می باشد.

خواندن بیشتر
از امتیاز شما متشکریم!