1. دانلود فیلم انفرادی با لینک مستقیم و کیفیت عالی
ژانر
زبان فارسی
رده سنی PG-13 (کودکان زیر 13 سال با خانواده ببینند)
کشور سازنده
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان 90 دقیقه
کارگردان

خلاصه داستان :

فیلم انفرادی داستان مردی پرنفوذ و بدهکار را روایت می‌کند که قصد دارد سرقت جدیدی را آغاز کند و در این راه از دو دوست دوران جوانی‌اش کمک می‌گیرد. در ابتدا این سه دوست از دزدی ماشین آغاز کرده اما چون پول کافی به دست نمی‌آورند، اقدام به سرقت بزرگی می‌کنند و همین امر آنها را وارد ماجراهای جالبی می‌کند.

دانلود فیلم انفرادی: معرفی فیلم انفرادی

دانلود فیلم ایرانی انفرادی : “انفرادی” فیلمی به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان می باشد که در سال 1398 تولید شده است. پیش از اقدام برای دانلود فیلم انفرادی بهتر است بدانید که این فیلم ژانری کمدی دارد و بسیاری از بازیگران طنز سینما از جمله رضا عطاران، احمد مهرانفر و … در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

برای دنبال کردن اخبار مربوط به انتشار فیلم ها و سریال ها در کانال تلگرام دی دی فیلم عضو شوید. در انتهای این مطلب لینک دانلود انفرادی را می توانید مشاهده کنید. لینک های دانلود فیلم انفرادی به محض انتشار در این صفحه بارگذاری می شود.

تاریخ اکران آنلاین فیلم انفرادی چه زمانی است؟

اکران آنلاین فیلم سینمایی انفرادی از تاریخ 7 بهمن 1401 در پلتفرم فیلیمو آغاز شد.

لینک های دانلود انفرادی چه زمانی پخش می‌ شوند؟

حدودا 6 ماه بعد از اتمام اکران فیلم در سینما ها، لینک های دانلود فیلم انفرادی منتشر می شود.

چرا برای دانلود فیلم انفرادی اقدام کنیم؟

فیلم انفرادی، یکی از پرمخاطب ترین و پرفروش ترین فیلم هایی سینمایی در سال اخیر بوده است.

فیلم انفرادی چقدر در گیشه های سینما فروخت؟

فروش کل فیلم سینمایی انفرادی حدود 77٬586٬922٬500 تومان بوده است.

دانلود فیلم انفرادی : تیزر فیلم انفرادی

پیش از دانلود فیلم انفرادی بهتر است به تماشای انونس یا همان تیزر فیلم انفرادی بپردازید. تاریخ اکران: 7 اردیبهشت 1401

آنونس یا تیزر فیلم انفرادی چه تاثیری بر مخاطبین دارد؟

یکی از دلایلی که شما برای دانلود فیلم انفرادی ترغیب می شوید، تیزر های جذاب این فیلم کمدی جذاب می باشد. یکی از راه های تبلیغات پر بازده برای هر اثری فیلم، داشتن تیزر های جذاب برای آن می باشد. اگر طراحان و سازندگان اثر برای ساخت تیزر ها و پیش نمایش حرفه ای و جذاب وقت و انرژی کافی بگذراند قطعا نیمی از راه موفقیت را طی کرده اند. معمولا در انونس ها جذاب ترین سکانس های فیلم یا سریال بدون آشکار کردن داستان اصلی استفاده می شود تا مخاطب تیزر برای دانلود فیلم انفرادی یا هر اثر دیگری تشویق شود.

یکی از راه های اصلی برای تبلیغات اثر سینمایی استفاده از تیزر های باکیفیت می باشد و تیزر های فیلم انفرادی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و شما بعد از تماشای تیزر انفرادی به سختی می توانید برای دانلود فیلم انفرادی؛ البته که ژانر کمدی همیشه در بین مردم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و حال اگر سازندگان اثر حرفه ای باشند و اثری خوش ساخت خلق کنند قطعا موفق خواهند بود.

تماشای اکران آنلاین انفرادی

اکران آنلاین فیلم سینمایی انفرادی از تاریخ 7 بهمن 1401 آغاز شد و این اتفاق خبر خوبی برای افرادی که در انتظار لینک های دانلود انفرادی می‌باشند، می‌باشد؛ چرا که حدودا پس از حداکثر یک ماه اکران آنلاین، لینک های دانلود فیلم به صضورت قانونی از ظریق پلتفرم های VOD منتشر می شود و به محض انتشار لینک ها، در این صفحه بارگزاری خواهند شد. برای اینکه اولین نفری باشید که برای دانلود فیلم انفرادی اقدام می‌کنید، این صفحه را بوکمارک کنید و یا در کانال تلگرام ما عضو شوید.

لینک های دانلود انفرادی کامل کی پخش می شود؟

لینک های دانلود انفرادی کامل و به طور کلی تر تمامی فیلم های سینمایی ایرانی معمولا 4 تا 6 ماه پس از اکران عمومی در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد. بهتر است بدانید که لینک های دانلود فیلم انفرادی در کیفیت های مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد.

فیلم انفرادی 1401

از جمله ویژگی های نقاط مثبت فیلم از نظر مالی و جذب مخاطب که با دانلود فیلم انفرادی متوجه می شوید، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فیلم سینمایی انفرادی در شرایطی که نقص فنی و نرسیدن نسخه، مانع از اکران آن در شهرستان‌ها در روز چهارشنبه و پنج شنبه شده بود، طی دو روز اکران فقط در تهران یک میلیارد فروش داشت.
  • فیلم انفرادی در ده روز ده میلیاردی شد
  • استقبال بسیار عالی مردم از فیلم انفرادی

فیلم سینمایی انفرادی به کارگردانی سید مسعود اطیابی دومین فیلم پر فروش تاریخ سینمای ایران با فروش ۴۴ میلیارد تومان، بعد از فیلم سینمایی «دینامیت» شد. بدین ترتیب رتبه اول و دوم از لحاظ فروش را دو فیلم از همکاری مشترک اطیابی- عامریان از آن خود کردند. بنابراین انتظار می رود که لینک های دانلود انفرادی نیز با استقبال خوبی همراه شود.

بررسی مسیر اکران فیلم انفرادی

فیلم انفرادی پس از فیلم دینامیت که ساخته ی دیگری از مسعود اطیابی می باشد، بر روی پرده های سینمای سراسر کشور رفت و همچنان نیز پس از گذشت بیش از 6 ماه درحال اکران می باشد. انتظار می رود که انفرادی نیز مانند تمامی آثار کمدی محبوب، پیش از اینکه لینک های دانلود انفرادی منتشر شود، مسیر اکران آنلاین را در پیش بگیرد و پس از آن لینک های دانلود در اختیار علاقمندان آثار مسعود اطیابی قرار گیرد.

انتظار می رود که با وجود اکران آنلاین همچنان نیز بسیاری از مخاطبین برای دانلود فیلم سینمایی انفرادی مشتاق باشند. در نتیجه علاوه بر امار بالای فروش گیشه و علاقه مخاطبان سینمای ایران به ژانر کمدی، شاهد آمار بالای فروش بلیت های اکران آنلاین و همچنین لینک های دانلود انفرادی خواهیم بود.با عضویت در کانال تلگرام دی دی فیلم می توانید به محض انتشار لینک های دانلود فیلم انفرادی برای دریافت این فیلم اقدام کنید.

عوامل تولید فیلم سینمایی ایرانی انفرادی

پیش از اقدام برای دانلود انفرادی می توانید با عوامل سازنده ی این فیلم کمدی بیشتر آشنا شوید. کارگردانی فیلم کمدی انفرادی را سید مسعود اطیابی برعهده دارد و همچنین تهیه کننده این فیلم ابراهیم عامریان است. نویسندگی فیلمنامه‌ی این فیلم را حمزه صالحی به سرانجام رسانده است که بی شک یکی از دلایل اصلی محبوبیت فیلم انفرادی می باشد که در نهایت منجر به تعداد بالای فروش بلیت ها و لینک های دانلود فیلم سینمایی انفرادی می شود. همچنین حضور افتخاری خواهران منصوریان در این فیلم و حرکات رزمی آن ها در سکانسی از این فیلم که بسیار وایرال شده به جذابیت این فیلم کمک کرده است. در ادامه سایر عوامل ساخت این فیلم سینمایی، شرح داده شده است:

مدیر تدارکات: پژمان داستان عکس: سيد حسام‌الدین اطیابی مشاور رسانه‌ای: آیدا اورنگ

جلوه هاي ويژه ميدانی: آرش آقابيک جلوه‌های ویژه بصری: حسن نجفی جانشین تولید: آرش نجفي

موسیقی: امیر توسلی مجری طرح: مریم رحیمی مدیر تولید: سيد حمیدرضا اطیابی طراح صحنه: سعيد هنرمند

طراح لباس: زهره رحمانی مدیر صدابرداری: سعيد بجنوردی مدیر برنامه‌ریزی و دستیار یک کارگردان: امیر علیازی

مدیر فیلمبرداری:امير كريمی طراح چهره پردازی:عبدالله اسكندری تدوین:حسن ایوبیطراحی و ترکیب صدا:علیرضا علویان

دانلود فیلم سینمایی انفرادی هرروز محبوب تر از دیروز!

پیش از دانلود انفرادی باید بدانید که فیلمی است که قرار است گیشه را بترکاند و توجه داشته باشید که با همین فرضیه ساخته شده است. کار جالبی که در فیلم انفرادی انجام شده است این است که سعی کرده اند سکانس های تعقیب و گریز خیابانی جذابی ساخته و برای شباهت بیشتر به نمونه های خارجی، ماشین های قدیمی و فرسوده را بترکانند و در کل قبل از دانلود فیلم انفرادی بهتر است بدانید که برای این فیلم کمدی هزینه های زیادی شده است و کارگردان فیلم انفرادی آقای مسعود اطیابی بر این باور است که فروش بالای 10 میلیارد ممکن است برای فیلم رقم بخورد.

در مورد مسعود اطیابی جالب است بدانید که چرخه اقتصادی سینما خود مدیون این شخص است و این فرد فیلم دینامیت را نیز ساخته است که به تنهایی توانسته است پر فروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران باشد. اما نکته ای که وجود دارد این است که با دانلود فیلم انفرادی متوجه می شوید که صرف نظر از ایجاد لحظه های خوش، انتقاد هایی از نظر محتوا به فیلم انفرادی وارد خواهد بود، نقد هایی که اذعان میکنند فیلمی شبه کمدی و مبتذل است که این روزها اکران شده است و اینگونه پیش می رود که فروش آن روند افزایشی داشته باشد. آمار دانلود فیلم سینمایی انفرادی و سایر فیلم هایی کمدی نشان میدهد، کمدی ها هستند که برای فیلم سازان سود آوری دارند، و متاسفانه تعجیل در ساخت فیلم هایی در این ژانر باعث شده تا حتی در این ژانر نیز از نظر محتوا، با فیلمی که واقعا شایسته کلمه کمدی و طنز است فاصله داشته باشیم.

سکانسی از فیلم انفرادی

مسیر داستانی فیلم انفرادی

پیش از دانلود فیلم انفرادی نکته ای که مهم است این است که خلاصه ای را از آن بدانید، تا بتوانید با دید باز فیلم را دانلود کنید، فیلم انفرادی داستان مردی پرنفوذ و بدهکار را روایت می‌کند که قصد دارد سرقت جدیدی را آغاز کند و در این راه از دو دوست دوران جوانی‌اش کمک می‌گیرد. در ابتدا این سه دوست از دزدی ماشین آغاز کرده اما چون پول کافی به دست نمی‌آورند، اقدام به سرقت بزرگی می‌کنند. همین امر آنها را وارد ماجراهای جالبی می‌کند. فیلم انفرادی تلاش میکنند به معضل کلاهبرداری شرکت ها و موسسات اعتباری بپردازد و عواقبی که برای خانواده ها دارد بررسی کند؛ با دانلود انفرادی به صورت کامل متوجه خواهید شد از نگاه شما چقدر در انتقاد اجتماعی خود موفق عمل کرده است. همچنین به طور کلی مسیر داستانی فیلم انفرادی و سکانس های آن از رابطه علت و معلولی و منطق خاصی پیروی نمیکنند و گویی با دانلود انفرادی و تماشا آن با سکانس های به هم چسبیده از چند شوخی نه چندان عمیق مواجه میشوید.

آیا برای دانلود فیلم انفرادی اقدام کنیم؟

پیش از دانلود فیلم انفرادی بهتر است بدانید که با وجود آمار فروش بالا و کارگردان حرفه ای و کاربلدی مانند مسعود اطیابی و حضور بازیگران مطرح و ماهری مانند رضا عطاران و احمد مهرانفر، نقد های بسیار به این فیلم وارد شده است که می گویند فیلم انفرادی کیفیت پایینی داشته است و فیلمنامه ی آن دارای ضعف های بسیاری است. با دانلود فیلم انفرادی ممکن است انتظاراتتان از یک فیلم کمدی که ساخته ی اطیابی است برطرف نشود اما به طور کلی فیلم انفرادی در گیشه های سینما بسیار موفق بوده است.

علاقمندان فیلم و سینما پیش از تماشا و دانلود انفرادی معتقد بودند که این فیلم از شوخی های خوبی برای خنداندن مخاطبینش استفاده نکرده است و بار طنز فیلم در سطح پایینی قرار دارد. اما به طور کلی بهتر است برای دانلود فیلم انفرادی اقدام کنید چرا که حضور رضا عطاران و احمد مهرانفر در کنار یکدیگر می تواند لحظات خوشی را برای شما در کنار عزیزانتان بسازد. می توانید پیش از اقدام برای دانلود فیلم انفرادی برای خواندن نقد کامل فیلم انفرادی به صفحه ی مربوطه ی آن مراجعه کنید. نقد فیلم انفرادی

آیا دانلود انفرادی موفق عمل خواهد کرد؟

اگر بخواهیم مسیر موفقیت دانلود انفرادی یا به طور کلی فروش گیشه این فیلم را مورد بررسی قرار دهیم، بهتر است قبل از آن به بررسی کارنامه ی سید مسعود طیابی بپردازیم. اطیابی تا کنون 13 فیلم سینمایی و دو سریال تلویزیونی را کارگردانی کرده است و در بین این آثار او بیشتر با فیلم های کمدی اش مانند تگزاس 1، تگزاس 2 و صد البته دینامیت شناخته می شود.

دینامیت با بازی دو ستاره ی طنزپرداز سینما یعنی پژمان جمشیدی و احمد مهرانفر توانست رکورد پرفروش ترین فیلم سینمای ایران را بزند؛ بنابراین طبیعی است که انتظار ها از فیلم های سینمایی کمدی که اطیابی کارگردان آن است بالا رود. دانلود انفرادی اگر خوب پش برود می تواند رکورد دینامیت را بزند اما باید صبر کرد و دید که آیا اطیابی می تواند با اثر جدید خود رکورد جدیدی را ثبت کند یا خیر؟

دانلود فیلم انفرادی با کیفیت عالی

پیش از دانلود فیلم انفرادی درباره‌ی کارگردان این اثر بیشتر بدانید

پیش تر به بررسی کارنامه مسعود اطیابی پرداختیم. شاید شما نیز برای پی بردن به راز های موفقیت های کمدی اطیابی کنجکاو باشید. چرا امید به امار بالاش فروش و دانلود فیلم انفرادی بالا است؟ یکی از نکاتی که اطیابی همیشه برای فروش بیشتر فیلم های اش رعایت می کند استفاده از بازیگران ماهر و محبوب در اثارش است. یکی از دلایل موفقیت فروش و دانلود دینامیت می تواند حضور چهره هایی مانند پژمان جمشیدی و احمد مهرانفر باشد.

حال دانلود انفرادی نیز می تواند با امار خوبی روبرو شود چرا که در این فیلم نیز چهره های محبوبی مانند رضا عطاران و احمد مهرانفر حضور دارند و یکی نقاط قوت فیلم به شمار می روند. بسیاری از افراد به دلیل حضور رضا عطاران برای تماشا انفرادی به سینما ها می روند و یا برای دانلود فیلم انفرادی اقدام می کنند. رضا عطاران یک بازیگر محبوب برای تمام دوران ها است و حضور او قطعا بر فروش میزان دانلود انفرادی تاثیر چشمگیری دارد.

نظر منتقدین را درباره‌ی دانلود فیلم انفرادی بخوانید.

در این قسمت بخشی از صحبت های منتقدین را پس از دانلود فیلم انفرادی و تماشای آن می خوانیم. یکی از منتقدین می گوید که

انفرادی در ادامه دیگر ساخته‌های اطیابی، اثری است که قصد دارد مخاطب را با شوخی‌های جنسی و اروتیک با موقعیت‌های خام‌دستانه و دستمالی‌شده بخنداند. اطیابی اگر در «دینامیت» با مضامین ارزشی شوخی کرده‌بود که قادر به تأثیرگذاری هم نبود، اما در «انفرادی» قصد داشته پیوندی میان کمدی و سیاست شکل بدهد، اما این پیوند آنقدر ابتدایی است که حتی نمی‌شود ذره‌ای از فیلم را به عنوان هنر یا دغدغه فیلمساز درک کرد، اگر چه این گونه مطرح‌شده که سینما یعنی سرگرمی، اما اینکه فیلم فاقد فیلمنامه و مضمون واحد باشد، نه سرگرمی است و نه هنر.

منتقد دیگری در مورد دانلود انفرادی می گوید که

تکیه «انفرادی» به رضا عطاران است و این یعنی فروش قابل‌ملاحظه! اما حتی عطاران هم در این فیلم چنگی به دل نمی‌زند و شوخی‌های همیشگی‌اش کهنه شده‌است. احمد مهرانفر هم برای نقشش اضافی است و گاهی نبودنش بیشتر به فیلم کمک می‌کند.
حضور مهدی هاشمی هم حلقه این رفاقت را با گسست مواجه کرده‌است؛ یعنی حضوری خنثی دارد که حتی دیالوگ‌گویی‌اش هم نمی‌تواند جذابیتی برای خود فیلم داشته‌باشد.

نظر دیگر منتقدین در خصوص دانلود فیلم سینمایی انفرادی به این صورت است که

تا به حال چندین فیلم درباره آقازاده و موسسه مالی اعتباری و اختلاس ساخته شده و حالا انفرادی می‌خواهد با ابتدایی‌ترین حالت ممکن به این موارد بپردازد، اما فضای فیلم خنثی و بی‌ربط است و اضافه کنید که این فیلم مانند دینامیت یا تگزاس بد آموزی دارد. در یک سکانس کشیدن علنی مواد مخدر در ماشین پلیس و در سکانسی دیگر معتادی در پارک دست در لباس بهرام می‌کند تا مواد مخدرش را پیدا کند. از این گونه موقعیت و دیالوگ‌ها در فیلم فراوان است و این موقعیت‌ها شاید در سالن سینما از مخاطب خنده بگیرد، اما به چه قیمتی؟!

خواندن بیشتر
3.7/5 - (1865 امتیاز)