دانلود رایگان فیلم  سگ کشی

با لینک مستقیم

ژانر
زبان فارسی
رده سنی G (مناسب تمام سنین)
کشور سازنده
کیفیت (ها) 1080HQ - 1080p - 720p - 480p
سایز متفاوت درکیفیت های مختلف
مدت زمان 145 دقیقه
فروش گیشه ۳۲۰ میلیون تومان
کارگردان

خلاصه داستان :

نویسندهٔ ایرانی به نامِ گلرخ کمالی، که سالِ گذشته شوهرش را به حال قهر و به گمانِ رابطه‌ای میان او و منشی شرکتش ترک کرده بوده، با پایان جنگ به تهران برمی‌گردد و شوهرش، ناصر معاصر، را می‌بیند که ورشکسته شده و در حال رفتن به زندان است. گلرخ متوجه می‌شود که شریکِ ناصر، جواد مقدّم، با صحنه‌سازی تمامِ سرمایهٔ شرکت را برداشته و به‌طور غیرقانونی از مرز خارج شده و ناصر مانده با همهٔ بدهی‌های شرکت و فشارهای طلبکاران. گلرخ بر خود می‌داند که در جبران بدگمانیِ بیجایش، حالا به نجات شوهرش بشتابد و با کوشش برای خریدِ چک‌ها و اثبات بی‌گناهی او، و گرفتن رضایت شاکیان از شوهرش، برای آزادیش از زندان بکوشد. کم‌کم گلرخ با ساده‌دلی در حرفه و دنیایی وارد می‌شود که از اندیشه‌هایش فرسنگ‌ها دور است؛ دنیای داد و ستدِ بازار. او با یک‌یکِ طلبکاران و شاکیان وارد بده‌بستان و معامله می‌شود تا رضایتشان از ناصر را جلب کند؛ و در این کار تا جایی پیش می‌رود که دیگر راهِ بازگشت ندارد و می‌فهمد که در جنگی وارد شده که دیگر نباید شکست بخورد. او همه را تاب می‌آورد، از تحقیر و توهین تا آزار و تجاوز؛ و سرانجام شوهرش را آزاد می‌کند؛ و ناصر، تشکّر را، چیزی به او می‌دهد: طلاق‌نامه‌اش. گلرخ تازه درمی‌یابد که همهٔ این بازی صحنه‌سازیِ ناصر بوده که با ترساندن و گریزاندنِ شریکش سرمایهٔ شرکت را تصاحب کند، و حالا با داشتن رضایت شاکیان – که گلرخ گرفته – عملاً صاحبِ قانونیِ همهٔ سرمایه است و اینک می‌خواهد با منشیِ شرکت ماه عسل به خارج از کشور برود. گلرخ ضربه را با وقار و سختی متحمّل می‌شود؛ ولی نقشهٔ ناصر معاصر نمی‌گیرد، زیرا شریکِ بازگشته‌اش و دیگرانی که گلرخ را در همهٔ دوندگی‌هایش دنبال می‌کردند نیز به اندازهٔ او هشیار و چشم به راه بوده‌اند و اینک از راه می‌رسند، و ناصر معاصر از دست ایشان خلاصی ندارد.

معرفی فیلم سگ کشی

دانلود فیلم ایرانی سگ کشی: این فیلم به کارگردانی بهرام بیضایی و محصول سال 1378 و 1379 می باشد. این فیلم درسال 1380 در سینماهای کشور به نمایش درآمد و پر فروش ترین فیلم سال شد. این فیلم از فیلم های مهم سینمای ایران نیز به شمار می رود و بعضی از ناقدان ایران وجوهی از این فیلم را باآثار کلاسیک تاریخ سینما سنجیده اند. و البته گزارش بنیاد فیلم بریتانیا این فیلم را از بهترین تریلرهای تاریخ سینما شناخنه است.

دانلود فیلم سگ کشی

عوامل فیلم سگ کشی

کارگردان: بهرام بیضایی، نویسنده: بهرام بیضایی، تهیه کننده: بهرام بیضایی، موسیقی: صبا خضوعی، وارطان ساهاکیان، فیلم بردار: اصغر رفیعی جم، تدوین گر: بهرام بیضایی

 

5/5 - (1 امتیاز)