دانلود فیلم شادروان با لینک مستقیم

ژانر
زبان فارسی
کشور سازنده
کیفیت (ها) 480P - 720P - 1080P - 1080HQ - Bluray
مدت زمان 100 دقیقه
کارگردان

خلاصه داستان :

نادر پس از فوت ناگهانی پدرش (حسن ) برای تسویه حساب با بیمارستان و خرج و مخارج کفن و دفن و حضور میهمانان برای مراسم دفن و ختم با مشکلات پیش‌بینی نشده‌ای دست به گریبان می‌شود…

دانلود فیلم شادروان : معرفی فیلم شادروان

دانلود فیلم ایرانی شادروان : پیش از دانلود فیلم شادروان بهتر است بدانید که فیلم شادروان به کارگردانی حسین نمازی و تهیه‌کنندگی عباس نادران در ژانر اجتماعی ساخته شده است. از بازیگران این فیلم می‌توان از سینا مهراد، نازنین بیاتی، گلاره عباسی، بهرنگ علوی و رویا تیموریان نام برد. برای دنبال کردن اخبار فیلم ها و سریال ها کانال تلگرام سبز پندار را دنبال کنید.

دانلود فیلم شادروان : تیزر فیلم شادروان

پیش از اقدام برای دانلود فیلم شادروان می توانید به تماشای تیزر فیلم شادروان بپردازید و جذاب ترین بخش های این فیلم سینمایی را تماشا کنید و در نهایت برای دانلود فیلم شادروان تصمیم بگیرید.


 

دانلود فیلم شادروان : عوامل فیلم شادروان

بهتر است پیش از اقدام برای دانلود فیلم شادروان با عوامل اصلی سازنده ی این فیلم سینمایی نیز آشنا شوید.

کارگردان: حسین نمازی تهیه کننده: عباس نادران مدیر فیلمبرداری: سعود سلامی

چهره پرداز: امید گلزاده تدوینگر: عماد خدابخش صدا بردار: بابک اردلان

زمان انتشار لینک های دانلود فیلم شادروان

لینک های دانلود فیلم شادروان و به طور کلی تر تمامی فیلم های سینمایی ایرانی معمولا 4 تا 6 ماه پس از اکران عمومی در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد. لینک های دانلود فیلم شادروان در تاریخ 5 مرداد 1401 منتشر شد و هم اکنون لینک های دانلود فیلم شادروان در کیفیت های مختلف 480p، 720p، 1080p، 1080HQ و Bluray در دسترس شما است.

البته بهتر است برای دانلود فیلم شادروان توجه داشته باشید که در توضیحات این فیلم امده است که فیلم شادروان برای سنین +15 مناسب می باشد. اولین نمایش فیلم شادروان در جشنواره فجر بوده است و بعد از در سینما های سراسر کشور اکران شد و هم اکنون از پلتفرم فیلیمو در حال اکران آنلاین می باشد. از جمله ویژگی های نقاط مثبت فیلم شادروان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موفق در خلق کمدی موقعیت مینی مالیستی
  • بازی‌ های قوی و حرفه ای به ویژه سینا مهراد و نازنین بیاتی
  • پرهیز از لودگی و کمدی مبتذل

نظر منتقدین را درباره‌ی دانلود فیلم شادروان بخوانید.

در این قسمت بخشی از صحبت های منتقدین را پس از دانلود فیلم شادروان و تماشای آن می خوانیم. رضا صائمی می گوید:

حسین نمازی در فیلم «شادروان» یک کمدی موقعیت قابل قبولی را به تصویر می‌کشد که از دل یک فضای تراژیک بیرون آمده و به فضای آبزرود نزدیک می‌شود. تلاش یک خانواده تهی دست برای کفن و دفن پدرشان. مراسمی که به واسطه فقر و برخی موانع حاشیه‌ای به یک معضل بدل می‌شود که به واسطه آن قصه فیلم بسط پیدا کرده، شخصیت‌ها معرفی شده و موقعیت‌های مفرح و طنازانه‌ای در درون آن شکل می‌گیرد. و…

سید آریا قریشی درباره ی دانلود فیلم شادروان می گوید:

می‌توان نکات مثبتی را در مورد شادروان مطرح کرد: موقعیت اولیه جذاب و درگیرکننده است و پتانسیل بالایی دارد؛ شخصیت‌ها – شاید به‌جز معدودی از موارد – برای خنداندن تماشاگر به لودگی‌هایی بی‌ربط به شناخت پیشینِ ما از آن‌ها رو نمی‌آورند؛ تضاد میان لحن و محتوا در مواردی نتیجۀ جالب و غافلگیرکننده‌ای به‌بار آورده؛ و بعضی از بازیگران – در رأس همه بهرنگ علوی – حضوری پذیرفتنی دارند. و…

پیش از اقدام برای دانلود فیلم شادروان بهتر است بدانید که…

معمولا فیلم هایی که در ژانر کمدی هستند با فروش زیادی در گیشه های سینما و البته استقبال خوبی در اکران آنلاین و vod مواجه می شوند. فیلم شادروان نیز در دو ژانر کمدی و خانوادگی ساخته شده است و با استقبال خوبی نیز همراه بوده است. هم اکنون لینک های دانلود فیلم شادروان در دسترس مخاطبین و علاقمندان فیلم و سینما می باشد و باید دید که ایا شادروان می تواند در شبکه نمایش خانگی نیز امار خوبی برای دانلود فیلم شادروان کسب کند یا خیر؟

کارگردانی فیلم شادروان را حسین نمازی برعهده داشته است. پیش از اقدام برای دانلود فیلم شادروان بهتر است بدانید که بازیگران مطرح این فیلم عبارت اند از: سینا مهراد، گلاره عباسی، بهرنگ علوی، رویا تیموریان، رضا رویگری، بهرام ابراهیمی و نازنین بیاتی. حضور بازیگران مطرح و محبوب در این فیلم قطعا بر روی افزایش محبوبیت و موفقیت فیلم شادروان تاثیرگذار است. همچنین برای دانلود فیلم شادروان بهتر است بدانید که این فیلم نامزد دریافت جوایزی همچون بهترین طراحی لباس و بهترین صدابرداری از چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر شده است که در نهایت امید گلزاده در بخش بهترین چهره پردازی سیمرغ بلورین این جشنواره را دریافت کرد.

 

خواندن بیشتر

 

 

3/5 - (6 امتیاز)