دانلود فیلم پا تو کفش من نکن با لینک مستقیم و بدون سانسور

ژانر ،
زبان فارسی
رده سنی PG (کودکان با خانواده ببینند)
کشور سازنده
کیفیت (ها) 240p - 480p - 720p - 1080p
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان 86 دقیقه
کارگردان

خلاصه داستان :

فیلم پا تو کفش من نکن، زندگی دو زوج را به تصویر می کشد که برای ثبت ازدواج خود به محضر مراجعه می کنند ولی اتفاقی عجیب رخ می دهد و زندگی این دو زوج دچار مشکلاتی می شود…

معرفی فیلم پا تو کفش من نکن 1395

فیلم پا تو کفش من نکن محصول سال 1395 و به کارگردانی محمدحسین فرح‌ بخش در ژانر کمدی و خانوادگی ساخته شده است. پیش از اقدام برای دانلود فیلم پا تو کفش من نکن، می توانید روی “خواندن بیشتر” کلیک کنید و اطلاعات بیشتری از این اثر کسب کنید. همچنین برای دنبال کردن اخبار مربوط به انتشار فیلم ها و سریال ها می توانید در کانال تلگرام دی دی فیلم عضو شوید.

تیزر فیلم پا تو کفش من نکن 1395

اگر احساس می کنید که پیش از اقدام برای دانلود فیلم ایرانی نیاز به آشنایی با فضای فیلم دارید، می توانید پیش از دانلود فیلم پا تو کفش من نکن نیز مشغول تماشا تیزر شوید تا با فضای کمدی و دوست داشتنی این اثر آشنا شوید.

عوامل سازنده‌ی پا تو کفش من نکن 1395

همانطور که به این موضوع اشاره کردیم، محمدحسین فرح‌ بخش کارگردانی فیلم پا تو کفش من نکن را برعهده داشته و تهیه کننده‌ی آن نیز عبدالله علیخانی بوده است. نویسندگی فیلمنامه را زهرا پیرهادی انجام داده است و مدیر فیلمبرداری، احمد احمدی بوده است. از بازیگران اصلی فیلم می توان به سحر قریشی، یوسف تیموریف بهنوش بختیاری، علی صادقی و سیروس گرجستانی اشاره کرد. سایر عوامل سازنده عبارت اند از: موسیقی: امیر مهراد و فربد نصرتی تدوینگر: حامد حسینی امتیاز پخش: پویا فیلم

دانلود فیلم پا تو کفش من نکن

اطلاعات بیشتر درباره‌ی لینک های دانلود فیلم پا تو کفش من نکن

حضور بازیگران طنزپرداز و محبوب کشورمان مانند یوسف تیموری و زنده یاد سیروس گرجستانی می تواند موفقیت نسبی یک اثر کمدی را تضمین کند؛ بنابراین طبیعی است که آمار دانلود فیلم پا تو کفش من نکن و همچنین آمار تماشا و فروش بلیت های این فیلم کمدی در گیشه های سینما های سراسر کشور نیز قابل توجه باشد. البته تبلیغات مفید و اثرگذار نیز می تواند یکی از دلایل موفقیت این اثر باشد.

به احتمال زیاد با بررسی فروش گیشه «پا تو کفش من نکن» برای دانلود فیلم سینمایی پا تو کفش من نکن مشتاق تر خواهید شد. فروش گیشه این فیلم حدود 1.5 میلیارد تومان بوده است و با استقبال نسبی خوبی نیز همراه بوده است. تاریخ اکران آن نیز در روز 4 مرداد 1396 بوده است. لینک های دانلود فیلم پا تو کفش من نکن در ادامه مطلب با کیفیت های مختلف برای علاقمندان فیلم و سریال قرار گرفته است.

خواندن بیشتر
از امتیاز شما متشکریم!