دانلود فیلم Goodnight Mommy 2022

امتیاز imdb 5.6 از 10
ژانر
زبان آلمانی
رده سنی R (کودکان زیر 17 سال با خانواده ببینند)
سال انتشار
کشور سازنده
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - Bluray
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان 99 دقیقه
کارگردان ،

بازیگران :

خلاصه داستان :

شب بخیر مامان، نسخه تازه ای از فیلم اتریشی محصول 2014 به همین نام است و داستان دو برادر دوقلو است که با آمدن به خانه مادرشان احساس می کنند اوضاع عادی نیست.

دانلود فیلم شب بخیر مامان : معرفی فیلم

دانلود فیلم خارجی : با دانلود فیلم Goodnight Mommy 2022 متوجه می شوید که فیلم شب بخیر مامان به کارگردانی مت سوبل در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم نائومی واتس، کامرون کرووتی، نیکولاس کرووتی، پیتر هرمن و جرمی باب به هنرمندی پرداخته‌اند. برای دنبال کردن اخبار مربوط به انتشار فیلم ها و سریال ها در کانال تلگرام دی دی فیلم عضو شوید.

تیزر فیلم Goodnight Mama

پیش از اقدام برای دانلود فیلم Goodnight Mommy 2022 می توانید برای تماشای تیزر این فیلم جذاب اقدام کنید تا با فضای فیلم که مهیج می باشد، بیشتر آشنا شوید. با تماشای تیزر متوجه می شوید که پس از دانلود فیلم شب بخیر مامان ، اکثرا فضایی ترسناک و هیجان انگیز در انتظار شماست اما سکانس هایی از فیلم به صورت درام نیز تهیه شده است.

آنونس یا تیزر فیلم شب بخیر مامان

پیش از دانلود فیلم Goodnight Mommy 2022 بهتر است درباره ی انونس ها و تیزر های سریال ها و فیلم نیز بیشتر بدانید. انونس ها و تیزر ها درواقع یک روش تبلیغاتی هستند که به فروش و بیشتر دیده شدن اثر کمک می کنند. به عنوان مثال تیزر های این فیلم به افزایش امار دانلود فیلم شب بخیر مامان کمک کرده است. معمولا تدوینگر های تیزر ها و انونس ها تلاش می کنند تا چندین قسمت از بهترین و جذاب ترین سکانس ها را در تیزر و انونس ها جا دهند تا مخاطب با تماشای تیزر فیلم شب بخیر مامان بتواند برای دانلود فیلم Goodnight Mommy 2022 ترغیب شود.

معمولا چندین انونس برای یک اثر تدوین می شود و در رسانه های مختلف از انواع آنها استفاده می شود. در این صفحه نیز می توانید یکی از انونس های این  فیلم را پیش از اقدام برای دانلود فیلم شب بخیر مامان ببینید. تیزر این فیلم نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

عوامل سازنده فیلم Goodnight Mommy

بهتر است پیش از اقدام برای دانلود فیلم Goodnight Mommy با عوامل اصلی سازنده ی فیلم سینمایی شب بخیر مامان نیز آشنا شوید.

کارگردان : Matt Sobel نویسنده : Kyle Warren موزیک : Alex Weston تولید شده توسط : David Kaplan

دانلود فیلم شب بخیر مامان: مسیر داستانی

پیش از دانلود فیلم شب بخیر مامان بهتر است اطلاعاتی را در مورد داستان آن داشته باشید و در قدم بعد اقدام به دانلود فیلم Goodnight Mommy 2022 کنید. پس با ما همراه باشید تا خلاصه ای از داستان فیلم شب بخیر مامان را برای شما شرح دهیم.

فیلم شب بخیر مامان در مورد برادران دوقلو الیاس و لوکاس است که پس از عمل جراحی صورت مادرشان، برای زندگی با او به خانه جدیدش نقل مکان می‌کنند. اما الیاس و لوکاس به سرعت احساس می‌کنند چیزی درباره مادرشان درست نیست. همانطور که رفتار این زن هر لحظه عجیب‎تر می‌شود، پسرها متوجه می‌شوند امکان دارد این زن اصلا مادر آن‌ها نباشد و…

خواندن بیشتر
از امتیاز شما متشکریم!