دانلود قسمت اول بی گناه با لینک مستقیم

ژانر ،
زبان فارسی
کشور سازنده
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
کارگردان

بازیگران :

خلاصه داستان :

«بهمن مردانی برای کشف راز آنچه ۲۵ سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز می‌گردد، خانواده رشید فرشباف استاد مشهور طراحی فرش را در موقعیت تازه‌ای قرار می‌دهد، موقعیتی بسیار عجیب…»

معرفی سریال بی گناه

دانلود سریال ایرانی بی گناه : سریال بی گناه نام سریالی است که در پلتفرم فیلیمو برای مخاطبان پخش می‌شود. با دانلود قسمت اول بی گناه متوجه می شوید که این سریال که یک درام اجتماعی است، توسط مهران احمدی کارگردانی شده و به زودی در نوبت پخش قرار خواهد گرفت. برای دنبال کردن اخبار مربوط به انتشار فیلم ها و سریال ها در کانال تلگرام دی دی فیلم عضو شوید.

پیش از دانلود قسمت اول بی گناه بهتر است بدانید که

با دانلود قسمت اول بی گناه متوجه می شوید که فیلمبرداری بخش نخست بی‌گناه به کارگردانی مهران احمدی در تهران به پایان رسیده است. مهران احمدی علاوه بر کارگردانی سریال بی گناه، در نظر دارد به عنوان بازیگر این مجموعه هم جلوی دوربین برود.

سریال بی گناه اولین سریال مهران احمدی در شبکه نمایش خانگی این روزها در تهران در حال تصویربرداری است و گروه، بعد از اتمام مراحل ضبط در زمان حال، مشغول فیلمبرداری سکانس‌های باقیمانده در زمان گذشته هستند. با دانلود قسمت اول بی گناه متوجه می شوید که زمان گذشته این سریال شامل سال‌های دهه ۶۰ می‌شود که سال‌هاست دستمایه بسیاری از سریال‌سازان ایرانی شده است.

عوامل سازنده سریال بی گناه

بهتر است پیش از اقدام برای دانلود قسمت اول بی گناه با عوامل اصلی سازنده ی این فیلم سینمایی نیز آشنا شوید.

تهیه‌کننده : مصطفی کیایی سرپرست نویسندگان : محسن کیایی کارگران : مهران احمدی

نگارش بی‌گناه : عماد رضایی‌نیک و رضا علیپور

دانلود قسمت اول بی گناه : خلاصه داستان

با دانلود قسمت اول بی گناه متوجه می شوید که در خلاصه داستان سریال بی گناه آمده است: «بهمن مردانی برای کشف راز آنچه ۲۵ سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز می‌گردد، خانواده رشید فرشباف استاد مشهور طراحی فرش را در موقعیت تازه‌ای قرار می‌دهد، موقعیتی بسیار عجیب…»

سریال بی گناه چند قسمت است؟

با دانلود قسمت اول بی گناه و به نقل از مهران احمدی کارگردان سریال، «بی گناه» در 15 قسمت 50 دقیقه ای ساخته می شود و همچنین ایده مرکزی «فصل دوم بی گناه» وجود دارد و می‌تواند فصل 2 آن با شکل و شمایل دیگر و لحن متفاوت‌تر ساخته شود اما در ابتدا باید شرایط تولید فصل اول مهیا شود.

خواندن بیشتر
از امتیاز شما متشکریم!