دانلود قسمت 2 جیران

ژانر
زبان فارسی
کشور سازنده
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - Bluray
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان 45 دقیقه
کارگردان

خلاصه داستان :

روایتی عاشقانه از زندگی ناصر الدین شاه قاجار با جیران…

معرفی سریال جیران

جیران یک سریال عاشقانه دیگر از حسن فتحی است. حسین فتحی پس از سال ها و پس از تجربه ی خوب شهرزاد با جیران به شبکه نمایش خانگی بازگشته است. این اثر محصول سال 1400 می باشد و امروزه یکی از پرمخاطب ترین سریال های شبکه نمایش خانگی می باشد. دانلود جیران همواره با استقبال خوبی همراه بوده است اما پس سریال جذاب شهرزاد انتظار ها از حسن فتحی بسیار بیشتر است.

همه چیز درباره ی دانلود قسمت دوم جیران

احسان جوانمرد و حسن فتحی به کمک یکدیگر فیلمنامه جیران را نوشته اند. از آثار قبلی احسان جوانمرد می توان به «بانوی عمارت» اشاره کرد. احسان جوانمرد به دلیل بانوی عمارت بسیار مورد تحسین منتقدان قرار گرفته بود. دانلود قسمت دوم جیران همانند قسمت های قبلی با بازخورد بسیار خوبی همراه بوده است. با دانلود قسمت دوم جیران شاهد ادامه ی عاشقانه ی ناصر الدین شاه قاجار و جیران خواهید بود. جمعه ی هرهفته می توانید برای دانلود قسمت جدید جیران اقدام کنید.

در خلاصه داستان قسمت دوم جیران آمده است: مهدعلیا که نگرانِ پریشان حالی شاه است، به دنبال تدبیری است تا روحیه از دست رفته‌اش را برگرداند. سفر سیاوش به پنج سنگ طولانی می‌شود و شاه گروهی را به کوهسار روانه می‌کند. به خانه محمد علی نجار…

عوامل سازنده جیران

کارگردان: حسن فتحی تهیه کننده: اسماعیل عفیفه نویسندگان: احسان جوانمرد و حسن فتحی سرپرست گروه کارگردانی: محمد رستمی

مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران مدیر صدابرداری: امیر عاشق حسینی تدوین: بابک رضاخانی

خواندن بیشتر
از امتیاز شما متشکریم!