دانلود گشت ارشاد با لینک مستقیم و کیفیت عالی

ژانر
زبان فارسی
کشور سازنده
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - Bluray
سایز مفاوت در کیفیت های مختلف
تعداد قسمت ها 3

بازیگران :

معرفی کالکشن دانلود گشت ارشاد

دانلود فیلم ایرانی گشت ارشاد : پیش از اقدام برای دانلود گشت ارشاد بهتر است بدانید که این کالکشن مجموعه سه فیلم سینمایی است که در سال های متفاوت منتشر شده اند. با دانلود گشت ارشاد متوجه می شوید که این مجموعه یک مجموعه در ژانر کمدی می باشد. برای دنبال کردن اخبار مربوط به انتشار فیلم ها و سریال ها در کانال تلگرام دی دی فیلم عضو شوید.

دانلود گشت ارشاد

برای دانلود گشت ارشاد بهتر است بدانید که این مجموعه شامل سه فیلم سینمایی می شود که مسیر داستانی این سه فیلم، تاحدودی مربوط به یکدیگر هستند و بهتر است از سری اول دانلود گشت ارشاد شروع به دانلود کنید تا با شخصیت ها و کارکتر های مجموعه به طور کامل آشنا شوید.

برای دانلود هر کدام از سری های دانلود گشت ارشاد روی لینک مربوطه کلیک کنید:

 

دانلود گشت ارشاد 1

 

دانلود گشت ارشاد 2

 

دانلود گشت ارشاد 3

 

دانلود گشت ارشاد : عوامل سازنده‌ی گشت ارشاد

کارگردان و تهیه کننده مجموعه گشت ارشاد: سعید سهیلی موسیقی: ناصر چشم‌ آذر و امیر توسلی

فیلمبردار: تورج منصوری، مسعود سلامی و کوهیار کلاری تدوینگر: کاوه ایمانی، حسن ایوبی و میثم مولایی

دانلود گشت ارشاد : معرفی کالکشن گشت ارشاد

سری اول: اولین فیلم مجموعه دانلود گشت ارشاد  محصول سال 1391 می‌باشد و بازیگران اصلی آن عبارت اند از: حمید فرخ‌ نژاد، پولاد کیمیایی و ساعد سهیلی. کارگردانی و تهیه کنندگی آن را نیز سهید سهیلی برعهده داشته است.

سری دوم: درباره‌ی سری دوم دانلود گشت ارشاد بهتر است بدانید که سری دوم فیلم های گشت ارشاد محصول سال 1395 می باشد و بازیگران اصلی آن عبارت اند از: حمید فرخ‌ نژاد، پولاد کیمیایی و ساعد سهیلی. در دومین فیلم این مجموعه نام حمید فرخ نژاد نیز در لیست تهیه کنندگان دیده می شود.

سری سوم: سری سوم دانلود گشت ارشاد محصول سال 1400 می باشد و به تازگی اکران شده است. بازیگران اصلی آن عبارت اند از: پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، بهنام بانی، امیر جعفری و… . کارگردانی و تهیه کنندگی آن را نیز سهید سهیلی برعهده داشته است.

خواندن بیشتر
2/5 - (1 امتیاز)