بیوگرافی مارال بنی آدم و همسرش علی سرابی + تصاویر

نام مارال
نام خانوادگی بنی آدم
تاریخ تولد 10 آبان 1360
محل تولد تهران
وضعیت تاهل متاهل
همسر علی سرابی
فرزندان دو فرزند
تحصیلات فارغ تحصیل رشته بازیگری
شغل بازیگر
سالهای فعالیت 1395 تاکنون

بازیگران :

مارال بنی آدم کیست؟

مارال بنی آدم بازیگر سینما و تلویزیون، در تاریخ 10 آبان 1360 در تهران متولد شد. وی فارغ و التحصیل رشته بازیگری و متاهل است.

از فیلم های شاخص او که در آن ها ایفای نقش کرده می توان به فروشنده (1395)، خشکسالی و دروغ (1395) و نمایش خانگی هم گناه (1399) اشاره کرد.

شروع فعالیت هنری

خانم بنی آدم از کودکی به تئاتر و بازیگری علاقه بسیاری داشته است و به همین دلیل تحصیلات دانشگاهی اش را در این رشته گذرانده است. وی کلاس های جدی بازیگری خود را زیر نظر خانم مهتاب نصیرپور در کانادا پشت سر گذاشته و پس از آن بصورت جدی وارد عرصه هنر گردیده است. اگر چه وی در تئاتر های دانشجویی و … بسیاری حضور داشته است اما میتوان اولین اثر سینمایی و هنری جدی او را فیلم سینمایی فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی دانست.

دومین اثر سینمایی او نیز فیلم خشکسالی و دروغ نام دارد که کارگردانی آن بر عهده پدرام علیزاده بوده است. وی در این فیلم با بازیگران مشهوری از جمله محمدرضا گلزار، پگاه آهنگرانی، آیدا کیخانی و همسرش علی سرابیهم بازی بوده است.

ازدواج، همسر و فرزندان مارال بنی آدم

همسر مارال بنی آدم، آقای علی سرابی بازیگر، صدا پیشه و کارگردان می باشد. حاصل ازدواج علی سرابی با خانم بنی آدم دو فرزند به نام های ایلیا و عسل است.

ایلیا که فرزند اول این خانواده است متولد 1382 بوده و پس از آن دختر خانواده، عسل، به دنیا آمده است.

علی سرابی، همسر مارال بنی آدم کیست ؟

علی سرابی، از فعالین حوزه هنر و سینما بوده و کارگردانی چندین اثر را بر عهده داشته است. سرابی متولد 9 اسفند 1357 بوده و میتوان علاوه بر سینما و کارگردانی، صدا پیشگی و بازیگری تئاتر را از کارهای شاخص او دانست.

وی فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران می باشد و از سال 1379 به فعالیت در عرصه بازیگری، کارگردانی و صداپیشگی پرداخته است.

خانواده و زندگی شخصی مارال بنی آدم

خانم بنی آدم در خانواده ای 6 نفره بزرگ شده است. وی دو خواهر با نام های نهال و غزال و یک برادر به نام محمد دارد.

پدرش امیرنعمت بنی آدم از خیرین مدرسه ساز می باشد که توانسته است جایزه صلح جهانی فیلیپین را از آن خود کند. وی سابقه ریاست مجمع خیرین مدرسه ساز را نیز در کارنامه دارد.

پدر و مادر مارال بنی آدم از شخصیت های محبوب زندگی او هستند. در انتهای این مطلب میتوانید تصویر پدر و مادر خانم بنی آدم را مشاهده کنید.

تئاتر

مارال بنی آدم در تئاتر هم فعالیت داشته برخی از آثار وی در زمینه تئاتر عبارتست از:

  • خدای کشتار
  • برنارد مرده است
  • آن سوی آینه

حضور در سریال هم گناه

جدیدترین فعالیت هنری وی حضور در سریال هم گناه بوده است. او در این سریال نقش سارا دختر فرید را برعهده دارد.

سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی از جمله آثار پرطرفدار شبکه نمایش خانگی می باشد که میتوان آن را از پر بازیگر ترین سریال های این شبکه دانست.

از جمله هم بازیان خانم بنی آدم در سریال همگناه می توان به مسعود رایگان، هنگامه قاضیانی، محسن کیایی، مهدی پاکدل، پرویز پرستویی، حبیب رضایی و … اشاره کرد.

4.3/5 - (7 امتیاز)

اینستاگرام مارال بنی آدم + سایر شبکه های اجتماعی و ارتباطی

آثار مارال بنی آدم

فیلم ها

تصویر عنوان سال انتشار
تصویر ندارد
فروشنده 1395
تصویر ندارد
خشکسالی ودروغ 1395

سریال ها

تصویر عنوان سال انتشار
دانلود سریال هم گناه دانلود سریال هم گناه