برنامه های حامد آهنگی

فرم حضور در برنامه حامد آهنگی به‌عنوان تماشاگر

در صورت تمایل برای حضور در ضبط برنامه های حامد آهنگی، فرم زیر را پر کنید و منتظر تماس عوامل باشید.
  • (برای وارد کردن عددها، کیبوردتون رو روی زبان انگلیسی بذارید.)
  • لطفاً یک مقدار بین 0 و 15 را وارد نمایید .
    (برای وارد کردن عددها، کیبوردتون رو روی زبان انگلیسی بذارید.)

در این مقاله به معرفی برنامه های حامد آهنگی، طنزپرداز مشهور ایرانی می پردازیم؛ بنابراین اگر شما هم از طرفداران این بازیگر و مجری محبوب هستید، در ادامه این مطلب و با آشنایی با برنامه هایی که او کارگردانی و اجرا آنها را بر عهده داشته است، با ما همراه باشید.

حامد آهنگی که احتمالا بیشتر ما او را با اجرایش در برنامه شب آهنگی و نیز حضور خنده دار او در رئالیتی شوی جوکر در ذهن داریم، کمدین، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون می باشد که با اجراهای متفاوت و خنده دارش توانسته است جایگاه خاصی در میان مخاطبان ایرانی کسب کند. استعداد ویژه ای که آهنگی در زمینه طنز دارد، او را در مسیر پیشرفت قرار داده است؛

تا جایی که در سال های اخیر شاهد درخشش او در مقام مجری و کارگردان در آثار طنز زیادی بوده ایم که همه آنها هم با استقبال زیادی از سمت تماشاگران مواجه بوده اند. در ادامه ابتدا کمی با این مجری و کارگردان طنز آشنا می شویم و سپس به نقد و بررسی اجرا و کارگردانی حامد آهنگی در برنامه های او خواهیم پرداخت.

نقد و بررسی مسیر کاری حامد آهنگی

این بازیگر گیلانی، کار خود را در زمینه اجرا از سال 1372 و از سن 14 سالگی آغاز کرد و از آن زمان تا کنون به موفقیت های زیادی در مسیر بازیگری و حتی کارگردانی خود دست پیدا کرده است. سال 1381 سال ورود آهنگی به تلویزون و شبکه استانی باران (شبکه گیلان) بوده است و برنامه های مختلفی را در این شبکه به مخاطبان ارائه داده است.

اجرای برنامه های جنگ در جزیره کیش، در سال 1389، استعدادهای عجیب او در خنداندن مخاطبان را به همگان اثبات کرد و نقش مهمی در موفقیت های بعدی این بازیگر ایفا کرد؛ اما نقطه عطف و شاید اوج شهرت حامد آهنگی جلوی دوربین را می توان حضور در برنامه خندوانه و اجرای استندآپ کمدی در این برنامه دانست که او را به عنوان یک استعداد طنز به مخاطب ایرانی معرفی کرد.

برای خواندن بیوگرافی حامد آهنگی به صورت کامل به صفحه اصلی آن در دی دی فیلم مراجعه کنید.

لیست برنامه های حامد آهنگی

اگر بخواهیم به معرفی لیست برنامه های حامد آهنگی بپردازیم، باید گفت که از این نقطه، مسیر پیشرفت او در شبکه نمایش خانگی و سینما آغاز شد و با درخششی که در برنامه های مختلف داشت، این روزها حتی نام او هم خنده را بر لب مخاطبان می آورد. لژیونر، چند میگیری گریه کنی، شوتبال، جوکر، شب های مافیا و شام ایرانی برخی از برنامه و فیلم و سریال هایی هستند که حامد آهنگی به عنوان بازیگر و مجری در آنها درخشیده است و با تماشای این برنامه ها شاهد خواهید بود که دوربین علاقه‌ی زیادی به آهنگی دارد و او چهره مرکزی بسیاری از این رئالیتی شو ها می‌باشد.

نقد برنامه های حامد آهنگی؛ از استندآپ ها تا کارگردانی

نقد برنامه های حامد آهنگی کامل می تواند نکته های جالبی را از این کمدین به نمایش بگذارد؛ از اجرای استندآپ کمدی در جزیره کیش و برنامه خندوانه تا کارگردانی یک رئالیتی شو با نام شب آهنگی، مسیری بود که او در طول این سال ها طی کرده است و حالا حضور موفقی را در برنامه های جذاب شبکه نمایش خانگی تجربه می کند.

سریال نیوکمپ منوچهر هادی و مسابقه تی ان تی که به کارگردانی و مجری گری خود حامد آهنگی در حال پخش می باشد، نمونه هایی از حضور موفق او در برنامه های طنز است که او را به چهره ای دوست داشتنی، محبوب و قابل احترام برای بسیاری از تماشاگران تبدیل کرده است.


برای دانلود سریال نیوکمپ می توانید به صفحه مربوط به آن در سایت دی دی فیلم مراجعه کنید.


نقد و بررسی اجرا و کارگردانی حامد آهنگی

نقد و بررسی اجرا و کارگردانی حامد آهنگی، اشاره ای به برنامه هایی است که حامد آهنگی علاوه بر مجری گری، نویسنده و کارگردان آنها هم بوده است و در این زمینه هم می توان گفت که او کارگردان خوبی است و به خوبی از عهده این نقش هم برآمده است. شوخی ها و خنده های به یاد ماندنی او در نقش مجری، به واسطه کارگردانی خود او به عرصه ظهور رسید و از اولین برنامه او در نقش کارگردان و مجری به طور هم زمان، یعنی شب آهنگی، مخاطبان زیادی تنها به واسطه نام او در میان عوامل یک برنامه یا سریال، جذب آن برنامه می شوند و در واقع، حضور آهنگی، نویدبخش خنده از ته دل و ساعتی سرگرم شدن خواهد بود.

نقد و بررسی برنامه های جدید حامد آهنگی هم اثباتی بر این ادعا می باشد؛ تعداد بالای مخاطبان برنامه جدید او یعنی مسابقه تی ان تی هم نشان می دهد که نام او برای خندیدن مخاطب و شهرت یک برنامه کافی می باشد و این نقطه و جایگاه، حاصل مسیر رو به جلویی است که آهنگی با سختی های زیاد در طی این سال ها از آن عبور کرده است. در ادامه به معرفی برنامه های طنز حامد آهنگی با کارگردانی و اجرای او می پردازیم.

فیلم های حامد آهنگی شب آهنگی

شب آهنگی؛ آهنگی تازه در شبکه نمایش خانگی

شب آهنگی اولین مورد در نقد و بررسی رئالیتی شوهای حامد آهنگی می باشد که در سال 1400 از شبکه فیلم نت پخش شد و یک نمونه رئالیتی شوی موفق ایرانی را به نمایش گذاشت که مخاطبان را به خنده و سرگرمی مهمان کرد. در واقع پلتفرم فیلم نت فعالیت خود را با رئالیتی شو شب آهنگی آغاز کرد و حالا به یکی از پرقدرت ترین پلتفرم های نمایش خانگی تبدیل شده است و هنوز که هنوزه پس از گذشت دوسال بنر این برنامه آهنگی در صفحه اصلی سایت رسمی این پلتفرم قرار دارد.


برای دانلود برنامه شب آهنگی می توانید به صفحه مربوط به آن در سایت دی دی فیلم مراجعه کنید.


شب آهنگی یک برنامه گفت و گو محور در کنار بازی ها، چالش ها و حضور تماشاگران می باشد که از چهره های سرشناس و موفق ایرانی به عنوان مهمان بهره می برد. دیالوگ های خنده دار آهنگی و شوخی او با این افراد و مسابقه های بامزه ای که او طراحی کرده، شب آهنگی را به یک برنامه جذاب شبکه نمایش خانگی تبدیل کرده است که هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد و عده زیادی هنوز هم این برنامه را تماشا می کنند و از فرصت خنده با حامد آهنگی لذت می برند.

رئالیتی شوهای حامد آهنگی تی ان تی

مسابقه تی ان تی؛ انفجار رنگ، شادی و هیجان

معرفی برنامه های حامد آهنگی را با برنامه TNT ادامه می دهیم. این مسابقه، جدیدترین ساخته حامد آهنگی است که در حال پخش از شبکه فیلیمو می باشد و تا اینجای کار، تماشاگران زیادی مخاطب این برنامه بسیار جذاب و محبوب بوده اند. تی ان تی یک انفجار است؛

اما انفجار رنگ، خنده و شادی که در قالب یک مسابقه هیجان انگیز، مهمان خانه مردم شده است. حامد آهنگی که کارگردانی و مجری گری این برنامه را بر عهده دارد، نبوغ خود را در این مسابقه رنگارنگ پیش چشم مخاطب می گذارد و با ایجاد چالش های خنده دار و هیجان انگیز، درصد آدرنالین و دوپامین مخاطبان خود را تا حد زیادی بالا می برد!


برای دانلود برنامه تی ان تی به صفحه این فیلم در دی دی فیلم مراجعه کنید

و فرصت شادی، رقابت و هیجان را در کنار عزیزانتان تجربه کنید.


 

4.3/5 - (69 امتیاز)