نقد فیلم گشت ارشاد 3در ابتدای شروع نقد و بررسی فیلم گشت ارشاد 3 بهتر است بدانید که فیلم گشت ارشاد 3 نتوانست مانند دو قسمت قبلی نظر مخاطبین را به سمت خود جلب کند.

همچنین برای نقد و بررسی گشت ارشاد 3 بهتر است با عوامل سازنده ی فیلم آشنا شوید؛ کارگردان این فیلم سعید سهیلی است و بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند عبارتند از:

پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، امیر جعفری، بهنام بانی، میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اشکان عقیلی است.

 

 

 


برای دانلود فیلم گشت ارشاد 3 روی لینک زیر کلیک کنید:

 

دانلود فیلم گشت ارشاد 3

 


بررسی دقیق تر و نقد فیلم گشت ارشاد 3

قبل از شروع بررسی دقیق و نقد فیلم گشت ارشاد 3 بهتر است بدانید که موضوع اصلی این فیلم چیست؟ خلاصه داستان: «حسن و عطا پس از سالها به ایران برمی گردند. این دو نفر به اجبار برای امرار معاش به نوازندگی در خیابان ها روی می آورند و پس از مدتی سودای خوانندگی آنها را رها نمی کند تا این که تصمیم می گیرند آلبوم موسیقی خود را منتشر کنند؛

اما از لحاظ مالی در تنگنا و فشارهستند پس تصمیم میگیرند به سراغ یک زمین دار بزرگ در لواسان که نقش او را بهنام بانی بازی میکند بروند. او را می دزدند، اما پس از مدتی با او دوست و رفیق می شوند و این زمین دار بزرگ تصمیمی مبنی بر این که از حسن و عطا حمایت کرده می گیرد و تمام هزینه تولید آلبوم موسیقی آنها را تقبل می کند. اما در این مسیر اتفاقات عجیبی ناگهان رخ میدهد که هر سه آنها را دچار دردسر های بزرگی می کند…»

شاید خلاصه داستان شما را جذب نکنید اما بهتر است برای تماشای این فیلم اقدام کنید تا در نهایت شما نیز بتوانید به نقد و بررسی فیلم گشت ارشاد 3 بپردازید. اما بهرحال گشت ارشاد با تمامی حواشی ها و با وجود تمام نقد وارد بر فیلم گشت ارشاد 3 آمار فروش خوبی در گیشه های سینما داشته است.

نقد و بررسی فیلم گشت ارشاد 3 : فیلمنامه‌ی ضعیف

در و نقد و بررسی فیلم گشت ارشاد 3 متوجه می شوید که بسیاری از منتقدان بر این باورند که فیلمنامه گشت 3 سیر نزولی دارد. گشت ارشاد 3 به مرحله ای از فیلم رسیده است که به طور کامل مشخص کرده است که نیاز به فیلمنامه ندارد و با استفاده از لوده بازی در مقابل دوربین حاضر شده اند. این فیلم به قدری باعث نارضایتی منتقدین شده است که می گویند با استفاده از تکه کلام هایی که در شبکه های اجتماعی است می توان فیلمی را ساخت.

مورد دیگری که در نقد فیلم گشت ارشاد 3 وجود دارد این است که چالش هایی است که نسبت به این دانلود فیلم ایرانی وجود دارد. کارگردان این فیلم در قبال موضوعاتی که مطرح می کند، موضع خاصی ندارد و تنها شعار می دهد. ظرفیت هایی که برای فیلم نامه وجود دارد برای شخصیت پیکان با بازی بهنام بانی نمی تواند هیچ بهره ای را بدست بیاورد.

نقد و بررسی فیلم گشت ارشاد 3 : بازی قوی امیر جعفری

گشت ارشاد 3 ویژگی و نقد های مثبتی هم دارد که یکی از آن ها بازی امیر جعفری است به این دلیل که نقش انسانی دلواپس را به زیبایی و حرفه ای توانسته است ایفا کند؛ اما در کل باید بدانید که بین گشت ارشاد 3 که کمدی و موزیکال است و اثری در مورد زندگی یک خواننده مردد است.

بیانیه هایی که از این فیلم منتشر شده است در پایین ترین سطح خود قرار دارد؛ اما بازیگران این فیلم مانند امیر جعفری به خوبی توانسته اند از پس ایفای نقش خود بربیایند و با نقد و بررسی فیلم گشت ارشاد 3 متوجه می شوید که بازیگران این فیلم تا حد توان خود به فضاسازی بهتر کارگردان کمک کنند.

نقد و بررسی فیلم گشت ارشاد 3

نظر منتقدین در نقد و بررسی فیلم گشت ارشاد

یکی از روزنامه های ایران در نقد و بررسی فیلم گشت ارشاد 3  اینگونه بیان می کند که:

مخاطبین به امید تماشای فیلمی کمدی به سینما ها وارد شده اند ولی نه تنها با شبه فیلمی کلیشه ای و ضعیف رو به رو هستند بلکه از دو نسخه قبلی فیلم هم عقب تر بوده است.

 

همچنین او در نقد و بررسی گشت ارشاد 3 اشاره کرده است که:

با توجه به تصاویر متحرکی که با آن مواجه شده اند، بیشتر به کنسرت شبیه بود تا به فیلم سینمایی کمدی.

 

همچنین منتقدی دیگر هم در نقدی که نسبت به این فیلم داشته است در یک رتبه بندی که مخصوص فیلم های سینمایی است لقب تکراری ترین فیلم 1400 را به او داده است و بیان کرد که می تواند در وانفسای سینمای ایران به سود بالایی برسد.

در مورد گشت ارشاد 3 می گویند که همان آش شور سینمای ایران است؛ زیرا با نقد فیلم گشت ارشاد 3 و دیگر فیلم های اخیر متوجه می شوید که برای سالیان سال است که کیفیت را فدای کیمت کرده اند. مدت زمانی که برای این فیلم می توان مفید دانست 50 دقیقه است که همان 50 دقیقه هم شخصیت ها جملات تکراری را بیان می کنند. شوخی هایی که در این فیلم استفاده شده است سطحی است و در کل می توان گفت که بی ثمر و خنثی است.

نقد و بررسی فیلم گشت ارشاد 3 : فروش فیلم به چه قیمتی؟

گشت ارشاد 3 از زمانی که اکران شد قیاسی را بین بهنام بانی و دیگر همکاران او اعم از: رضا یزدانی، فرزاد فرزین، امیر مقاره، سیروان و زانیا ر و… ایجاد می کند. باید به این نکته توجه داشته باشید که منتقدان با بازیگر شدن خواننده ها هیچی مشکلی ندارند ولی با بازیگرنمایی خواننده ها چرا!

با نقد و بررسی فیلم گشت ارشاد 3 متوجه می شوید که بعضی از خواننده ها نمی توانند حس درستی را از بازیگری داشته باشند و این مشکل بسیار بزرگی است و کارگردانان از معروف بودن این خواننده ها استفاده می کنند تا فروش فیلم هایشان بالا برود. استفاده از شخصیت بهنام بانی که خواننده است در این فیلم باعث شده است که بخش زیادی از فیلم پس از نقد و بررسی فیلم گشت ارشاد 3 به نظر آید که این فیلم بیشتر به کنسرت پرداخته است و فیلم را به کمدی – موزیکال تبدیل کرده است.

1/5 - (1 امتیاز)