بیوگرافی کامل الهام چرخنده + مهاجرت از ایران و حواشی و عکس های جدید

نام الهام
نام خانوادگی چرخنده
تاریخ تولد ۴ تیر ۱۳۵۷
محل تولد کاشان
وضعیت تاهل متاهل
همسر محمد درویشی
فرزندان شایان، ارسطو
تحصیلات معماری
شغل بازیگر
سالهای فعالیت ۱۳۷۵ تا ۱۳۹۴

بازیگران :

الهام چرخنده کیست؟

الهام چرخنده باریگر سینما و تلویزیون متولد ۴ تیر ۱۳۵۷ در کاشان است. وی ۴۲ سال سن دارد.

تحصیلات

خانم چرخنده در رشته معماری تحصیل میکردند که برای پرداختن به هنر از خواندن معماری صرف نظر کردند.

شروع فعالیت هنری

الهام چرخنده با بازی در تله تئاتر شباشب وارد عرصه بازیگری شد. اولین حضور او مقابل دوربین برای فیلم عروس مهتاب بود. وی با درخشش در فیلم سینمایی شب یلدا موفقیت زیادی به دست آورد. بازی در سریال من یک مستاجرم او را به اوج شهرت رساند.

فعالیت غیر از بازیگری

وی علاوه بر بازیگری با همسر سابقش در یک شبکه ماهواره ای مجری برنامه ی استعداد یابی نیز بوده اند. همچنین او برای یکی از آلبوم های همسر سابقش نیز برای بانوان خوانندگی داشته است.

ازدواج الهام چرخنده

چرخنده ابتدا با فرشید نوابی بازیگر، آهنگ ساز و مجری ازدواج کرد اما این ازدواج سال ۹۲ به پایان رسید و این زوج از یکدیگر جدا شدند. سپس بعد از آن سال ۹۶ با یک روحانی به نام سید محمد درویشی ازدواج کرد.

مهاجرت از ایران

وی بعد از ازدواج با همسر دومش به عراق مهاجرت کرد و اکنون ساکن کربلاست. وی دلیل این مهاجرت را کار همسرش عنوان کرد و گفت جوری نیست که قصد بازگشت نداشته باشد. فقط به خاطر کرونا نمیتواند رفت و آمد کند.

حواشی

وی یکی از بازیگران پرحاشیه است و اکثر این حواشی زمانی رخ داد که او در سبک زندگی اش تغییراتی را ابجاد کرد و بسیار در عقایدش تغییر کرد.

از حواشی پر سر صدای او این بود که مدعی شد که پیشنهادی چند میلیاردی از سوی یک «شبکهٔ ماهواره‌ای» برای بازی در نقش یک مانکن را رد کرده یا پیشنهادهایی از سوی بالیوود داشته که آن‌ها را نیز نپذیرفته. وی همچنین مدعی شد که در مقطعی که خارج از کشور بوده شانس‌های بسیاری برای برگزاری کنسرت داشته و می‌توانسته در جای خوانندگانی چون گوگوش بنشیند.

همچنین وی در کنایه‌ای تند گلشیفته فراهانی را چنان کوچک خواند که به بیان خود او «اسمش را هم در خاطر نداشت». وی در مورد او گفت که در خارج لباس‌های نامرئی می‌پوشد «کنایه به ماجرای برهنگی‌اش» و نیز مدعی شد او که در یک فیلم «افغانی» برهنه شده‌است.

الهام چرخنده که مدتی را با سخنرانی تبلیغاتی برای حجاب سپری می‌کرد طی سخنرانی‌ای دانشگاه بابلسر با ویژه‌نامهٔ «با من قدم بزن» حضور یافت و در مورد وضعیت پوشش آنجلینا جولی طی سفری که به افغانستان داشت صحبت می‌کرد که در این میان یکی از دانشجویان از او پرسید که: شما نیز در آنجا بودید؟ چرخنده پاسخ داد: نه، مامانتان بوده! وی در ادامه گفت: زدی ضربتی، ضربتی نوش کن. وی پاسخ توهین‌آمیز خود را این‌گونه توجیه کرد: که کسی که این‌طور می‌گوید باید این‌طور پاسخ بشنود!

فریب خواهران منصوریان

الهه منصوریان به همراه خواهرش شهربانو منصوریان، ورزشکاران رشتهٔ وشو، در طی یک برنامهٔ ضبط شدهٔ محاوره‌محور در خصوص ماجرای چادری شدنشان گفتند که الهام چرخنده با وعده‌های مالی، شامل خانه و خودرو به اضافهٔ صد میلیون تومان وجه نقد به ازای هر نفرشان به پیش آن‌ها آمد و از آن‌ها خواست تا با هدف تبلیغات چادری شوند. آن‌ها در این رابطه افزودند که پس از انجام اعمالی که درخواست شده بود و علی‌رغم استفاده از چادر با گذشت چند سال خبری از وفای عهد چرخنده نشد و چیزی دریافت نکردند و الهام چرخنده آن‌ها را «بازی» داده‌است.

امیر تتلو

امیر تتلو خواننده معروف رپ در یک پست برای او نوشت: بانوی قوی به شما می گویند.

3.6/5 - (5 امتیاز)

اینستاگرام الهام چرخنده + سایر شبکه های اجتماعی و ارتباطی

فیلم ها

تصویر عنوان سال انتشار
تصویر ندارد
اسب ها همچنان می تازند ۱۳۹۲
تصویر ندارد
دامنه های سفید ۱۳۹۱
تصویر ندارد
سوگند ۱۳۸۷
تصویر ندارد
شب یلدا ۱۳۸۰
تصویر ندارد
جنایت و مکافات ۱۳۸۰
تصویر ندارد
هما ۱۳۸۰
تصویر ندارد
عروس مهتاب ۱۳۷۵

سریال ها

تصویر عنوان سال انتشار
تصویر ندارد
بزم آخر ۱۳۹۴
تصویر ندارد
آسمان من ۱۳۹۴
تصویر ندارد
آوای باران ۱۳۹۲
تصویر ندارد
پروانه ۱۳۹۲
تصویر ندارد
ششمین نفر ۱۳۹۰
تصویر ندارد
دایره تردید ۱۳۸۲
تصویر ندارد
من یک مستاجرم ۱۳۸۰
تصویر ندارد
داروخانه پر ماجرا ۱۳۷۹