بیوگرافی ساقی حاجی پور بازیگر سریال هم گناه + عکس ها و اینستاگرام

نام ساقی
نام خانوادگی حاجی پور
تاریخ تولد 26 مهر 1374
محل تولد تهران
وضعیت تاهل مجرد
تحصیلات لیسانس
شغل بازیگر
سالهای فعالیت 1396 تاکنون

بازیگران :

ساقی حاجی پور کیست؟

ساقی حاجی پور بازیگر جوان سینما، تلویزیون و تئاتر، در تاریخ 26 مهر 1374 به‌دنیا آمده است. او اهل تهران و مجرد است.

وی فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرد و بطور حرفه‌ای در سال 1396 با بازی در سریال سایه بان دیده شد. وی پس از آن در سال 1398 به سریال هم گناه در شبکه نمایش خانگی پیوست.

شروع فعالیت هنری

شروع فعالیت هنری ساقی حاجی پور در تئاتر بوده است. از کار های او در تئاتر می توان به “شربت سینه” به کارگردانی و نویسندگی رسول کاهانی و “کالا شدگی” به کارگردانی نیلوفر دربندی اشاره کرد. داستان تئاتر شربت سینه بدین صورت است که “هرچی داریو بده به نفر بعدی، خودت برو یه گوشه قایم شو”. سپس با بازی در سریال سایه بان به کارگردانی برادران محمودی که از شبکه دو سیما به روی آنتن رفت به شکل حرفه ای کار خود را در عرصه بازیگری آغاز کرد. او در این سریال با بازیگرانی چون: امین تارخ، هستی مهدوی فر، سینا مهراد، پریوش نظریه، کامران تفتی و… هم بازی بود.

ساقی حاجی پور در سریال هم گناه

وی پس از آن در سریال هم گناه در نقش هدیه که دختری رنج کشیده است و در بهزیستی بزرگ شده، نظرها را به خود جلب کرد.

او در این سریال که به کارگردانی مصطفی کیایی انجام می‌شود، با بازیگران مطرحی چون: پرویز پرستویی، مهدی پاکدل، هدیه تهرانی، محسن کیایی، مسعود رایگان، رویا تیموریان و… هم بازی است. مصطفی کیایی تجربه کارگردانی فیلم های مطرب، چهار‌‌راه استانبول، بارکد، خط یژه و… را در کارنامه خود دارد و کار در سریال نمایش خانگی اولین تجربه وی محسوب می شود. داستان جذاب و بازیگران توانمند از ویژگی‌های مثبت این سریال است.

علایق شخصی

او به طراحی و نقاشی و همچنین تئاتر علاقه بسیار دارد، که گاهی اوقات تصاویری را که طراحی می کند در اینستاگرامش برای طرفداران خود به اشتراک می‌گذارد.

ازدواج و همسر ساقی حاجی پور

ایشان در حال حاضر مجرد است و می گوید ازدواج فعلا در اولویتش نیست. دی دی فیلم برای خانم حاجی پور آرزوی موفقیت در زندگی وحرفه خود را دارد.

4.1/5 - (9 امتیاز)

اینستاگرام ساقی حاجی پور + سایر شبکه های اجتماعی و ارتباطی

آثار ساقی حاجی پور

سریال ها

تصویر عنوان سال انتشار
دانلود سریال هم گناه دانلود سریال هم گناه