دانلود سریال بی گناه با لینک مستقیم

ژانر ،
زبان فارسی
کشور سازنده
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - Bluray
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
کارگردان

خلاصه داستان :

بهمن مردانی برای کشف راز آنچه بیست و پنج سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز می گردد ، خانواده رشید فرشباف استاد مشهور طراحی فرش را در موقعیت تازه ای قرار می دهد، موقعیتی بسیار عجیب…

معرفی سریال بی گناه

دانلود سریال ایرانی بی گناه : با دانلود سریال بی گناه متوجه می شوید که سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. برای دنبال کردن اخبار مربوط به انتشار فیلم ها و سریال ها در کانال تلگرام دی دی فیلم عضو شوید. برای تماشای تیزر سریال بی گناه و اطلاعات بیشتر درباره‌ی این سریال می توانید روی “خواندن بیشتر” کلیک کنید.

دانلود سریال بی گناه : تیزر سریال بی گناه

پیش از اقدام برای دانلود سریال بی گناه می توانید به تماشای تیزر سریال بی گناه بپردازید و جذاب ترین بخش های این فیلم سینمایی را تماشا کنید و در نهایت برای دانلود سریال بی گناه تصمیم بگیرید.

آنونس یا تیزر سریال بی گناه چیست؟

پیش از دانلود سریال بی گناه بهتر است درباره ی انونس ها و تیزر های سریال ها و فیلم نیز بیشتر بدانید. انونس ها و تیزر ها درواقع یک روش تبلیغاتی هستند که به فروش و بیشتر دیده شدن اثر کمک می کنند. به عنوان مثال تیزر های این سریال به افزایش امار دانلود سریال بی گناه کمک کرده است.

معمولا تدوینگر های تیزر ها و انونس ها تلاش می کنند تا چندین قسمت از بهترین و جذاب ترین سکانس ها را در تیزر و انونس ها جا دهند تا مخاطب با تماشای تیزر سریال بی گناه بتواند برای دانلود سریال بی گناه ترغیب شود.

معمولا چندین انونس برای یک اثر تدوین می شود و در رسانه های مختلف از انواع آنها استفاده می شود. در این صفحه نیز می توانید یکی از انونس های این سریال را پیش از اقدام برای دانلود سریال بی گناه ببینید. تیزر این سریال نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

دانلود سریال بی گناه : جزئیات سریال بی گناه

با دانلود سریال بی گناه متوجه می شوید که سریال بی گناه به احتمال زیاد از سریال های پرمخاطب شبکه نمایش خانگی خواهد بود، از اوایل تابستان 1400 تصویربرداری اش شروع شده است. مهران احمدی همراه مصطفی و محسن کیایی مثلث ساخت این سریال تازه فیلیمو هستند. هم اکنون نیز در مرحله ای انجام کار های فنی است. دانلود سریال بی گناه را می توانید همزمان با پخش آن در سایت دی دی فیلم انجام دهید.

عوامل سریال بی گناه

بهتر است پیش از اقدام برای دانلود سریال بی گناه با عوامل اصلی سازنده ی این سریال نمایش خانگی نیز آشنا شوید.

کارگردان: مهران احمدی تهیه کننده: مصطفی کیایی سرپرست نویسندگان: محسن کیایی

نویسندگان: عماد رضایی نیک، رضا علیپور مدیر فیلمبرداری: حسین جلیلی تدوین: نیما جعفری جوزانی

موسیقی: آرمان موسی پور جلوه‌های بصری: فرید ناظر فصیحی مدیر تولید: شهاب علی بخشی

مدیر هنری صحنه و لباس: سیامک احصایی طراح صحنه و لباس: مهدی قوچانی طراح چهره‌پردازی: عباس عباسی

صدابردار: امیر نوبخت صداگذار: امین شریفی برنامه‌ریز: زینب نصرالهی دستیار اول کارگردان: محمد مهدی رسول‌زاده

جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک مدیر تبلیغات: میلاد کیایی منشی صحنه: سعیده دلیریان

عکاس: محسن کرمانی مدیر تدارکات:مرتضی اسکندری مجری طرح: محسن کیایی طراح لوگو: حامد تلخ آبی

دانلود سریال بی گناه : جزئیات پخش سریال بی گناه

پیش از دانلود سریال بی گناه بهتر است بدانید که پخش سریال بی‌گناه که یکی از جدیدترین محصول فیلیمو است، از روز یکشنبه مورخ ۶ شهریور ۱۴۰۱ آغاز شده و روزهای یکشنبه به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش می‌شود. شما می توانید برای دانلود سریال بی گناه اقدام کنید.

با دانلود سریال بی گناه شما متوجه می شوید که این سریال برای تمام سنین مناسب است و هیچ محدودیتی برای دانلود آن وجود ندارد و بهتر است بدانید که سریال بی گناه برای افرادی مناسب است که به ژانر خانوادگی و اجتماعی علاقه دارند.

مشخصات سریال بی گناه

در حال حاضر گروه تولید سریال “بی گناه” به صورت کاملا فشرده در حال کار هستند، تا شما بتوانید دانلود سریال بی گناه را انجام دهید. این سریال فضایی نزدیک به سریال “همگناه” دارد و در آن بازیگرانی مانند: شبنم مقدمی، محسن کیایی، آتیلا پسیانی، ماهور الوند، ویشکا آسایش و… به ایفای نقش پرداخته اند.  وضعیت فعلی: در لیست پخش سریال ها از فیلیمو

قبل از دانلود سریال بی گناه بهتر است بدانید که…

پیش از دانلود سریال بی گناه بهتر است بدانید که سرپرست نویسندگان محسن کیاییاست. بازیگرانی که در سریال بی گناه به ایفای نقش پرداخته اند عبارت اند از: مهران احمدی در نقش عطا معصومی ، محسن کیایی ، شبنم مقدمی در نقش فروغ فرشباف ، مسعود رایگان در نقش رشید فرشباف ، رویا تیموریان ، ماهور الوند در نقش جانا نباتی ، ویشکا آسایش در نقش مهتاب جودکی

مهرانه مهین ترابی در نقش ابریشم قلی‌خان ، آتیلا پسیانی در نقش فرهنگ کثرتی ، نسرین نصرتی در نقش پروین فرشباف ، هدیه بازوند در نقش یلدا فرشباف ، مبینا طبایی در نقش کیانا ، احسان معجونی در نقش سینا معصومی ، باران احمدی در نقش سارینا معصومی ، نوید لایقی در نقش وحید منفرد ، حسین پورکریمی در نقش سهراب فرشباف

قبل از دانلود سریال بی گناه نگاهی به بیوگرافی محسن کیایی بیندازید.

با دانلود سریال بی گناه متوجه می شوید که یکی از نقش های مهم و اصلی سریال بی گناه را محسن کیایی ایفا می کند. با دانلود سریال بی گناه می شوید که محسن کیایی متولد سال ۱۳۶۰ در تهران نویسنده و بازیگر سینما و تلویزیون اسـت.

پیش از دانلود سریال بی گناه متوجه می شوید که او دانش آموخته رشته بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. محسن کیایی برادر مصطفی کیایی هست و علاوه بر بازیگری نویسندگی نیز انجام می‌دهد. او هم چنین در فیلم ضد گلوله و سریال مهمانان ویژه بـه ایفای نقش پرداخته اسـت. باید بگوییم کـه آقای کیایی با سهیلا امیرحسینی عکاس و گریمور ازدواج کرده اسـت.

خواندن بیشتر
3.9/5 - (7 امتیاز)