دانلود سریال خون سرد با لینک مستقیم و کیفیت عالی

ژانر
زبان فارسی
کشور سازنده
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - Bluray
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
کارگردان

خلاصه داستان :

سریال پلیسی‌جنایی خون سرد به کارگردانی امیرحسین ترابی داستان فردی است که عاملین پرونده‌های زن آزاری را در دام انداخته و به مجازات می‌رساند…

دانلود سریال خون سرد : معرفی سریال خون سرد

دانلود سریال ایرانی خون سرد : پیش از دانلود سریال خون سرد بهتر است بدانید که این سریال محصول سال 1401 می باشد و در ژانر جنایی و اجتماعی ساخته شده است. کارگردانی این سریال را امیرحسین ترابی برعهده داشته است. برای دنبال کردن اخبار مربوط به انتشار فیلم ها و سریال ها در کانال تلگرام دی دی فیلم عضو شوید.

دانلود سریال خون سرد : پوستر و تیزر

پیش از اقدام برای دانلود سریال خون سرد می توانید مشغول تماشای تیزر جذاب این سریال جنایی شوید.

درباره انونس تبلیغاتی دانلود سریال خون سرد بیشتر بدانید

پیش از دانلود سریال خون سرد بهتر است درباره ی انونس ها و تیزر های سریال ها و فیلم نیز بیشتر بدانید. انونس ها و تیزر ها در واقع یک روش تبلیغاتی هستند که به فروش و بیشتر دیده شدن اثر کمک می کنند.

به عنوان مثال تیزر های این سریال به افزایش امار دانلود سریال خون سرد کمک کرده است. معمولا تدوینگر های تیزر ها و انونس ها تلاش می کنند تا چندین قسمت از بهترین و جذاب ترین سکانس ها را در تیزر و انونس ها جا دهند تا مخاطب با تماشای سریال خون سرد بتواند برای دانلود سریال خون سرد ترغیب شود.

معمولا چندین انونس برای یک اثر تدوین می شود و در رسانه های مختلف از انواع آنها استفاده می شود. در این صفحه نیز می توانید یکی از انونس های این سریال را پیش از اقدام برای دانلود سریال خون سرد ببینید. تیزر این سریال نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

دانلود سریال خون سرد : مسیر داستانی

پیش از دانلود سریال خون سرد بهتر است اطلاعاتی را در مورد داستان آن داشته باشید و در قدم بعد اقدام به دانلود سریال خون سرد کنید. پس با ما همراه باشید تا خلاصه ای از داستان سریال خون سرد را برای شما شرح دهیم.

سرگرد امیرعلی طلوعی در حال پیگیری پرونده گروهی از قاچاقچیان اعضای بدن است که به اسم امیر شهسواری  می‌رسد و از دوستش دکتر کسری کیا که در پزشکی قانونی کار می‌کند کمک می‌گیرد، اما دکتر کیا روش خاص خود را برای برخورد با جنایت‌کاران دارد…

سریال خون سرد

دانلود سریال خون سرد : عوامل سازنده‌ی سریال

بهتر است پیش از اقدام برای دانلود سریال خون سرد با عوامل اصلی سازنده ی این مجموعه نمایش خانگی نیز آشنا شوید.

نویسندگان: علیرضا عطااله تبریزی، محمد مهدی عزیزمحمدی، احسان ابراهیمی،امین فرشادمهر مجری طرح و مدیرتولید: سیدحسین هادیانفر

مدیرفیلمبرداری: محمدرسولی تدوین: نیما جعفری جوزانی آهنگساز: حامد ثابت طراحی و ترکیب صدا: فرامرز ابوالصدق

جانشین تولید: حسن محمدی آرش دستیار اول کارگردان: یوسف وجدان دوست برنامه ریز: حمیدرضا غفارزاده- نیما خورشیدی

مدیرصدابرداری: بابک اخوان طراح صحنه: بهمن زربخش طراح گریم: محسن دارسنج طراح لباس: مجید لیلاجی

منشی صحنه: حمیرا نعمت الله مدیرتدارکات : بهرام صادقی عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: محسن عامری امتیاز پخش: فیلم نت بازیگران: امیر اقایی، شهرام حقیقت دوست، سارا بهرامی و…

پیش از اقدام برای دانلود سریال خون سرد بهتر است بدانید که :

حضور درخشان امیر اقایی و شهرام حقیقت دوست مخاطبان و علاقمندان فیلم و سریال را برای دانلود سریال خون سرد بسیار هیجان زده کرده است. به محض انتشار، لینک های دانلود سریال خون سرد در این صفحه قرار می گیرد. لینک های دانلود سریال خون سرد (اولین قسمت) در تاریخ 28 مرداد منتشر می شود. تاریخ پخش اولین قسمت سریال خون سرد: جمعه 28 مرداد ماه. قبل از این که برای دانلود سریال خون سرد اقدام کنید بهتر است بدانید که سریال خون سرد نام سریالی است که قرار است به زودی در فیلم نت پخش شود. این سریال که یک سریال ترسناک و جنایی و هیجان انگیز است، توسط امیر حسین ترابی کارگردانی شده و به زودی در نوبت پخش قرار خواهد گرفت.

سریال «خون سرد» به مرحله پخش در شبکه نمایش خانگی نزدیک شده است. امیر آقایی بازیگر اصلی این سریال است.‌ با دانلود سریال خون سرد متوجه می شوید که این پنجمین حضور آقایی در سریال های شبکه نمایش خانگی محسوب می شود. این سریال به نوعی در سبک سریال دکستر می باشد. این سریال نزدیک به ۲۰۰ لوکیشن متفاوت و نزدیک به ۲۰ بازیگر در نقش های متفاوت دارد و بزرگترین چالش عوامل برای انتخاب بازیگر و مکان های فیلمبرداری بود.

دانلود سریال خون سرد : امیر حسین ترابی

پیش از دانلود سریال خون سرد بهتر است بدانید که سریال خون سرد محصول سال 1400 کشور ایران به کارگردانی امیرحسین ترابی است ،کسی که از سال 70 با دستیاری کارگردانی وارد سینما شد و با ساخت 13 فیلم کوتاه و غیره بعد از مدت ها پس از کسب تجربه های زیاد بعد از ساخت فیلم های کوتاه در سال 1397 اولین فیلم بلند خود را با عنوان هزارتو روانه سینما کرد.

با دانلود سریال خون سرد متوجه می شوید که امیرحسین ترابی در دومین تجربه کارگردانی خود بلافاصله قرار است که با سریال جدید خون سرد وارد شبکه نمایش خانگی شود ترابی در ساخت فیلم هایی با پیچیدگی و جنایی آشنا است و اولین فیلم بلند او با نام هزارتو هم دارای یک موضوع با پیچیدگی خاص به نمایش درآمد.

دانلود سریال خون سرد : استقبال مردمی قبل از انتشار

پیش از دانلود سریال خون سرد بهتر است بدانید که بسیاری از افراد منتظر این سریال بوده اند و می توان گفت از اردیبهشت ماه که خبر ساخت سریال پلیسی جنایی خون سرد با داستانی خاص و جذاب منتشر شد، طرفداران این ژانر منتظر انتشار این مجموعه بودند و سوال بسیاری از آن‌ها این بود که چه زمانی سریال خون سرد پخش می شود ؟

در پاسخ به این سوال و جهت اطلاع بینندگان و دوستداران این مجموعه‌های شبکه خانگی فیلم‌نت، یادآور می‌شویم که سریال خون سرد از تاریخ 1401/5/28 جمعه هر هفته ساعت 12 از سایت فیلم‌نت منتشر خواهد شد. براساس اخبار منتشر شده از رسانه‌ها سریال جنایی پلیسی‌ خون سرد 26 قسمتی خواهد بود. شما میتوانید برای آشنایی بیشتر با این سریال بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

نقد سریال خون سرد

خواندن بیشتر
3.1/5 - (9 امتیاز)