دانلود سریال پدر گواردیولا با لینک مستقیم و کیفیت عالی

ژانر
زبان فارسی
کشور سازنده
کارگردان

معرفی سریال پدر گواردیولا

دانلود سریال ایرانی پدر گواردیولا : پدر گواردیولا، موضوعی تازه و بحث روز مخاطبان شبکه نمایش خانگی است که در انتظار زمان پخش سریال پدر گواردیولاهستند. سریال “پدر گواردیولا” اثر تازه از سعید نعمت الله است که توسط او کارگردانی و نوشته شده است و هم چنان در مرحله ساخت است.

جواد نوروزبیگی تهیه کننده این سریال است و طی چند وقت گذشته مهران مدیری، هنگامه قاضیانی و  آرش عدل پرور جلوی دوربین سعید نعمت الله رفته اند. برای دانلود پدر گواردیولا می توانید سری به کانال تلگرام دی دی فیلم بزنید و با کلیک بر روی لینک آبی رنگ وارد این کانال شده و از اخبار انتشار فیلم و سریال ها مطلع شوید. وضعیت فعلی: درحال ساخت

زمان پخش سریال پدر گواردیولا چه تاریخی است؟

هنوز زمان قطعی ای برای پخش این سریال مشخص نیست؛ اما احتمالا تا بهار سال آینده وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد.

تیزر سریال پدر گواردیولا پخش شده است؟

بله. یک تیزر رسمی و جذاب برای سریال پدر گواردیولا پخش شده است.

پدر گواردیولا چند قسمت است؟

تعداد قسمت های این سریال هم به صورت دقیق مشخص نیست.

مهران مدیری هم در پدر گواردیولا بازی کرده است؟

بله مهران مدیری هم یکی از نقش های اصلی این سریال سعید نعمت الله می باشد.

حمید فرخ نژاد هم در سریال پدر گواردیولا هست؟

بله. حمید فرخ نژاد هم در این سریال حضور دارد که در تیزر سریال او را می بینیم.

تیزر سریال پدر گواردیولا

تیزر سریال پدر گواردیولا یکی از جذابیت هایی بوده است که هیجان تماشاگران را برای دانلود سریال پدر گواردیولا بالا برده است. در این تیزر شاهد حضور بازیگران مطرحی چون مهران مدیری و حمید فرخ نژاد در این سریال هستیم که انتظارها را از این سریال بالاتر برده است. در ادامه تیزر سریال پدر گواردیولا را با هم تماشا می کنیم؛ تماشای این تیزر پیش از دانلود سریال پدر گواردیولا خالی از لطف نخواهد بود.

زمان پخش سریال پدر گواردیولا

زمان پخش سریال پدر گواردیولا هنوز از طرف سازندگان این سریال مشخص نشده است و تنها با یک تیزر و شناختی از بازیگران این سریال رو به رو هستیم و به مرور این اطلاعات تکمیل خواهد شد. هرچند که زمان پخش قطعی این سریال جذاب هنوز اعلام نشده است؛ اما به دلیل اینکه یک سال از شروع تولید این سریال می گذرد، به زودی پدر گواردیولا پخش خواهد شد و شما می توانید با دانلود سریال پدر گواردیولا، به تماشای آن بنشینید.

دانلود سریال پدر گواردیولا و داستانی اجتماعی

در ادامه دانلود سریال پدر گواردیولا کمی هم به فضای این سریال می پردازیم. سریال پدر گواردیولا هم چنان در حال ساخت است و به محض پخش این سریال، لینک های دانلود سریال پدر گواردیولا در این صفحه قرار می گیرد.

چیزی که از تیزر این سریال درباره فضای آن متوجه می شویم، اجتماعی بودن داستان سریال است که به نظر می رسد با یک فضای پر بازیگر و داستانی پیچیده مواجه باشیم. به زودی انتظارها به پایان می رسد و با دانلود پدر گواردیولا می توانید این داستان جذا و مرموز را دنبال کنید.

مشخصات سریال پدر گواردیولا

شناخت بازیگران سریال  هم در اشتیاق برای دانلود سریال پدر گواردیولا تاثیرگذار می باشد. حمید فرح نژاد، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، پریوش نظریه، نسیم ادبی، سیامک صفری، سارا خوئینی ها، علی اوجی، محمدرضا علیمردانی، مسعود شریف، سهیل قاصدی، النا حیدری، محمدرضا هاشمی و جانان نعمت الله از دیگر بازیگران این سریال پرهزینه هستند.

تیتراژ سریال پدر گواردیولا را سالار عقیلی خواهد خواند و در ادامه روند تولید و ساخت سریال پدر گواردیولا از بازیگران و چهره های جدید که همگی از کلاس های بازیگری سعید نعمت الله هستند، استفاده خواهد شد.

دانلود سریال پدر گواردیولا : عوامل سریال پدر گواردیولا

پیش از دانلود سریال پدر گواردیولا بهتر است با عوامل سازنده ی این سریال محبوب آشنا شوید. بی شک پس از بررسی و آشنایی با عوامل سازنده ی سریال پدر گواردیولا برای دانلود سریال پدر گواردیولا و ادامه ی تماشای این سریال محبوب مشتاق تر خواهید شد. عوامل سریال پدر گواردیولا عبارت اند از:

نویسنده و کارگردان: سعید نعمت الله تهیه کننده: جواد نوروزبیگی خواننده تیتراژ: سالار عقیلی

حواشی سریال پدر گواردیولا

حاشیه های زیادی پیرامون این سریال سعید نعمت الله وجود داشته است که برخی از آنها درباره دستمزدهای بازیگران این سریال بوده است. در چند وقت اخیر، دستمزد های بازیگران اصلی سریال پدر گواردیولا حاشیه ساز شد! بر اساس حواشی سریال پدر گواردیولا، دستمزد مهران مدیری (5.5 میلیارد)، آرش AP (2 میلیارد) و حمید فرخ نژاد (4 میلیارد) اعلام شده است.

فیلمبرداری پدر گواردیولا به پایان رسیده است و اکنون در حال سپری کردن مراحل فنی جهت پخش در شبکه نمایش خانگی می باشد. این حاشیه ها و بحث های زیادی که درباره این سریال و بازیگرانش شکل گرفت، مخاطبان را برای دانلود سریال پدرگواردیولا هیجان زده کرده است.

خواندن بیشتر
3.3/5 - (3 امتیاز)