دانلود سریال Alice in Borderland دوبله فارسی

امتیاز imdb 7.6 از 10
ژانر ، ،
زبان ژاپنی
رده سنی PG-13 (کودکان زیر 13 سال با خانواده ببینند)
سال انتشار
کشور سازنده
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - Bluray
سایز متفاوت در قسمت ها و کیفیت های مختلف
کارگردان

بازیگران :

خلاصه داستان :

گروهی از بزهکاران خسته و بی حوصله به عنوان بخشی از یک بازی برای بقای عمر به یک زمین بایر منتقل می شوند.

معرفی سریال Alice in Borderland

دانلود سریال خارجی آلیس در سرزمین مرزی : پیش از دانلود سریال Alice in Borderland بهتر است بدانید که فیلم آیس در سرزمین مرزی محصول کشور ژاپن و در ژانر اکشن و درام ساخته شده است. اولین قسمت آن در سال 2020 منتشر شد که ماطبین را به خودر جذب کرد و دیدن هر قسمت آن به مدت 50 دقیقه به طول می انجامد. برای دنبال کردن اخبار مربوط به انتشار فیلم ها و سریال ها در کانال تلگرام دی دی فیلم عضو شوید.

تیزر رسمی سریال آلیس در سرزمین مرزی

پیش از اقدام برای دانلود سریال Alice in Borderland می توانید به تماشای تیزر سریال آلیس در سرزمین مرزی بپردازید و جذاب ترین بخش های این سریال را تماشا کنید و در نهایت برای دانلود سریال Alice in Borderland زیرنویس فارسی تصمیم بگیرید.

آنونس یا تیزر چه تاثیری بر دانلود سریال  Alice in Borderland 2022 می گذارد؟

آنونس، تیزر یا پیش نمایش نوعی تبلیغات برای فیلم و سریال های سراسر جهان است. سازندگان سریال یا فیلم قبل از انتشار آثار خود از راه های متفاوت تبلیغات پخش یا اکران اثر خود را اعلام می کنند تا مخاطبان را از پیش برای تماشای فیلم یا سریال خود مشتاق کنند. چه چیزی شما را برای دانلود سریال Alice in Borderland مشتاق تر می کند؟ قطعا تیزر های جذاب می توانند در افزایش اشتیاق شما تاثیر گذار باشند.

سازنگان سریال آلیس در سرزمین مرزی با انتشار تیزر های فوق العاده و نشان دادن بخشی از قسمت های جذاب سریال شما را هرچه بیشتر برای دانلود سریال Alice in Borderland و تماشای این سریال، هیجان زده می کنند. معمولا عوامل سازنده سعی می کنند تا بخشی از جذابیت های اثر خود را در تیزر جای دهند؛ البته بدون این که داستان اصلی سریال را لو بدهند. تاکنون چندین تیزر برای سریال Alice in Borderland منتشر شده است که هرکدام نسبت به تیزر قبلی کیفیت بهتری داشته اند و مخاطبان را به سمت دانلود سریال آلیس در سرزمین مرزی می کشانند.

دانلود آلیس در سرزمین مرزی دوبله فارسی بدون سانسور :  مسیر داستانی

پیش از دانلود آلیس در سرزمین مرزی دوبله فارسی بدون سانسور بهتر است اطلاعاتی را در مورد داستان آن داشته باشید و در قدم بعد اقدام به دانلود سریال Alice in Borderland، کنید. پس با ما همراه باشید تا خلاصه ای از داستان سریال Alice in Borderland را برای شما شرح دهیم.

در سریال آلیس در سرزمین مرزی گروهی از افراد بزهکاران که خسته و بی حوصله به زندگی خود ادامه می دهند به عنوان بخشی از یک بازی برای زنده ماندن به یک دنیای موازی منتقل می شوند و در این دنیای موازی اتفاقاتی رخ می دهد که دیدن آن خالی از لطف نیست.

دانلود سریال Alice in Borderland زیرنویس فارسی : عوامل سازنده

یکی از عوامل موثر در آمار بالای تماشا و دانلود سریال Alice in Borderland زیرنویس فارسی ، عوامل ساخت حرفه ای این سریال ژاپنی است. از جمله عوامل پشت صحنه این فیلم می توان به این افراد اشاره کرد. کارگردان و سازنده این سریال علمی و تخیلی Shinsuke Sato است و نویسندگانی که فیلمنامه سریال آلیس در سرزمین مرزی را نوشته اند، Yoshiki Watabe و Yasuko Kuramitsu هستند، همچنین آهنگسازی این سریال برعهده Yutaka Yamada بوده است.

سریال آلیس در سرزمین مرزی

دانلود سریال Alice in Borderland برای چه افرادی مناسب است؟

پیش از دانلود سریال Alice in Borderland با زیرنویس فارسی بهتر است بدانید که ژانر این فیلم درام و علمی تخیلی است و بازیگران محبوب و مجربی در این سریال درام به ایفای نقش پرداخته اند و دیدن سریال آلیس در سرزمین مرزی دوبله فارسی بدون سانسور برای افرادی مناسب است که به ژانر عاشقانه و درام علاقه دارند.

نکته ای که قبل از اقدام به دانلود سریال Alice in Borderland دوبله فارسی وجود دارد این است که بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند شامل Kento Yamazaki ، Tao Tsuchiya و … است که هرکدام از این افراد به نوبه خودشان بهترین بازی را در اختیار بینندگان قرار می دهند.

اما در مورد ژانر درام و اکشن بهتر است بدانید که ژانر اکشن و درام، گونه‌های متفاوتی دارد و بیننده اگر اعضای این مجموعه را بشناسد، سطح توقع خود را از این سریال ارزشیابی می‌کند و برای درک و فهم آن؛ نیروی فکری باقی می‌گذارد.

البته این نوع فیلم اکشن و درام هر چند انگاره‌های هیجان را دارا می باشد، لیکن می‌توانند پیام آور نکات اخلاقی، اجتماعی و حتی سیاسی نیز باشند. لینک های دانلود سریال Alice in Borderland با کیفیت های مختلف در ادامه مطلب قرار خواهد گرفت.

خواندن بیشتر
3.7/5 - (4 امتیاز)