دانلود سریال زیر چتر ملکه 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

امتیاز imdb 8.2 از 10
ژانر ، ، ،
زبان کره ای
سال انتشار
کشور سازنده
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - Bluray
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
تعداد قسمت ها 16
مدت زمان 73 دقیقه
کارگردان

بازیگران :

خلاصه داستان :

سریال زیر چتر ملکه حول محور ملکه ایم هوا ریونگ و پسرانش را به تصویر می کشد. او ملکه ای هست که گاهی غرورش را رها می کند…هرروز زندگی او پر از آزمون و خطا و دردسر است اما ملکه به خاطر پسرانش همه‌ی مشکلات پشت سر می گذارد….

معرفی سریال زیر چتر ملکه 2022

دانلود سریال خارجی زیر چتر ملکه: پیش از دانلود سریال زیر چتر ملکه بهتر است بدانید که این سریال محصول سال 2022 و متعلق به شبکه tvN می باشد. سریال Under The Queen’s Umbrella 2022 در ژانر تاریخی، کمدی، درام و البته سیاسی تولید شده است. در ادامه‌ی مطلب می توانید اطلاعات بیشتری از سریال بدست آورید و همچنین مشغول تماشای تیزر سریال شوید تا پیش از دانلود سریال زیر چتر ملکه 2022 با فضای سریال آشنا شوید. برای دنبال کردن اخبار مربوط به انتشار فیلم ها و سریال ها در کانال تلگرام دی دی فیلم عضو شوید.

تیزر سریال Under The Queen’s Umbrella 2022

بهتر است قبل از اقدام برای دانلود سریال Under The Queen’s Umbrella 2022 به تماشای زیر جذاب این اثر بپردازید تا با فضای تاریخی، دوست داشتنی و کمدی های جذاب سریال آشنا شوید. تماشای تیزر برای شما خطر اسپویل ندارد و تنها مخاطب را با فضای کلی و مسیر داستانی که در انتظارش است، آشنا می کند.

عوامل سازنده ی سریال زیر چتر ملکه 2022

اگر اهل تماشای فیلم و سریال های کره ای باشیدف قطعا با بعضی از عوامل سازنده ی سریال های فوق العاده این کشور و همچنین بسیاری از ستاره های سریال ها و فیلم های کره ی جنوبی را می شناسید. با بررسی عوامل سازنده و بازیگران سریال Under The Queen’s Umbrella 2022 قطعا برای دانلود سریال زیر چتر ملکه 2022 مشتاق تر خواهید شد. کارگردان سریال زیر چتر ملکه، کیم هیونگ شیک است و نویسندگی آن نیز برعهده ی Park Ba-Ra بوده است. بازیگران اصلی سریال Under The Queen’s Umbrella 2022 به شرح زیر هستند:

دانلود سریال زیر چتر ملکه 2022

سریال زیر چتر ملکه 2022 شنبه ها و یکشنبه ها از شبکه ی tvN پخش می شود. اولین قسمت سریال در تاریخ October 15 پخش شد و طبق برنامه ریزی های انجام شده آخرین قسمت نیز در تاریخ December 4 2022 منتشر خواهد شد. لینک های دانلود سریال زیر چتر ملکه 2022 در ادامه‌ی مطلب ذکر شده است.

خواندن بیشتر
4/5 - (4 امتیاز)