دانلود فرار از زندان با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

امتیاز imdb 8.3 از 10
ژانر ، ،
زبان انگلیسی
رده سنی R (کودکان زیر 17 سال با خانواده ببینند)
سال انتشار
کشور سازنده
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p -1080hq
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
تعداد قسمت ها 90
مدت زمان 42 - 44 دقیقه
کارگردان

خلاصه داستان :

داستان این مجموعهٔ تلویزیونی در مورد دو برادر است که یکی از آنها برای قتلی که انجام نداده به اعدام محکوم شده و برادرش خود را به زندان می‌اندازد تا با استفاده از نقشه‌ای بسیار حرفه‌ای او را از حکم اعدام فراری دهد.

دانلود فرار از زندان : معرفی سریال Prison Break

دانلود سریال خارجی فرار از زندان: با دانلود فرار از زندان متوجه می شوید که این سریال در ژانر جنایی، دلهره آور و درام ساخته شده است. سریال فرار از زندان از سال 2005 تا 2017 در شش فصل پخش شده است. همچنین پیش از دانلود فرار از زندان بدانید که کارگردانی این اثر را پل شیورینگ برعهده داشته است. برای دنبال کردن اخبار فیلم ها و سریال ها کانال تلگرام دی دی فیلم را دنبال کنید.

دانلود فرار از زندان : تیزر سریال فرار از زندان

پیش از دانلود فرار از زندان بهتر است تیزر رسمی سریال را ببینید و بعد برای دانلود فرار از زندان اقدام کنید.

دانلود فرار از زندان : درباره انونس ها و تیزر های سریال بیشتر بدانید

اگر اهل فیلم و سریال باشید حتما با واژه انونس، تیزر یا پیش نمایش آشنا هستید. انونس ها و تیزر ها نقش بسیار مهمی در امار فروش و دانلود اثر دارند. به عنوان مثال اگر سریال فرار از زندان انونس ها و تیزر های تبلیغاتی خوب و باکیفیتی را داشته باشد بی شک می تواند آمار تعداد دانلود فرار از زندان را نیز بالا ببرد.

درواقع ساخت تیزر و انونس یکی از روش های تبلیغاتی است که در آن بخشی از جذاب ترین سکانس های هر اثر را می گنجانند تا بتوانند مخاطبین را با کمک تیزر و انونس برای دانلود فرار از زندان یا تماشای آن جذب کنند. اگر شماهم قصد دانلود فرار از زندان را دارید بهتر است قبل از آن برای تماشای انونس های رسمی این سریال اقدام کنید.

‌قبل از دانلود فرار از زندان درباره‌ی مسیر داستانی آن بدانید

با دانلود فرار از زندان متوجه می شوید که پخش این سریال از شبکه فاکس بوده است. همچنین با دانلود فرار از زندان می‌بینید که داستان سریال به این صورت است که :

داستان حول محور دوبرادر پیش می رود که یکی از آن ها به خاطر جرمی که مرتکب نشده است، به زندان می افتد و محکوم به مرگ می شود و برادر دیگر برای نجات برادر خود از زندان، نقشه ای را طراحی می کند تا برادرش را از زندان آزاد کند و… .

همچنین پیش از اقدام برای دانلود فرار از زندان بهتر است بدانید که بازیگران فوق العاده ای در آن به ایفای نقش پرداخته اند که شامل : دامینیک پرسل، ونتورث میلر، رابین تونی، پیتر استورماره، آمائوری نولاسکو، مارشال آلمن هستند.

دانلود فرار از زندان : عوامل سازنده سریال Prison Break

کارگردان: Paul Scheuring تهیه کننده: Marty Adelstein و  Neal H. Moritz  تدوینگر: Etienne Des Lauriers و Scott Eilers شبکه پخش: Fox

پیش از دانلود فرار از زندان درباره ی موفقیت های این سریال بدانید

پیش از دانلود فرار از زندان بدانید که این سریال در بخش های مختلفی جوایز زیادی را کسب کرده است. که بعضی از آنها عبارت اند از: در سال ۲۰۰۶، این مجموعه موفق به کسب جایزه بهترین سریال درام از نگاه مردم شد. در سال ۲۰۰۵، فرار از زندان جایزهٔ گلدن گلوب بهترین مجموعهٔ تلویزیونی درام را از آن خود کرد و در خیلی از بخش های دیگه هم نامزد دریافت جایزه شده است.

همچنین اگر علاوه بر دانلود فرار از زندان قصد تهیه ی این سریال به صورت فیزیکی را دارید بهتر است بدانید که این سریال بر روی دی وی دی هایی نیز به بازار عرضه شده است. همچنین خبر خوب برای هواداران دانلود فرار از زندان این است که شبکه فاکس در صدد این برآمد که در سال 2015 مینی سریالی را در این باره بسازد و  این مینی سریال در 10 قسمت در سال 2017 آماده پخش شد.

پیش از دانلود فرار از زندان با شخصیت اصلی آن آشنا شوید

با دانلود فرار از زندان شما می توانید با شخصیت Wentworth Miller آشنا شوید. بهتر است بدانید که ونتورث میلر یک بازیگر و فیلمنامه نویس آمریکایی است که به خاطر بازی در نقش مایکل اسکافیلد در سریال جنایی “فرار از زندان” (Prison Break) محبوبیت بالایی را بدست آورد. او در 2 ژوئن 1972 (12 خرداد 1351) در شهر انگلیسی چاپینگ نورتون در خانواده ونتورث ارل میلر دوم و همسرش روکسان که معلم مدرسه بود، به دنیا آمد.

از آنجاییکه هردو والدین اش آمریکایی بودند، میلر ملیت دوگانه دارد. با این حال اجداد او از کشورهای مختلف هستند. پدرش اجداد آفریقایی و هندی و مادرش اجداد روسی، سوریه ای و فرانسوی دارد. همچنین پیش از دانلود فرار از زندان می توانید با فیلم هایی که این بازیگر در آن ها ذنقش داشته است آشنا شوید که به شرح زیر است:

بافی قاتل خون آشام ها ، زمان زندگی تو ، ای آر ، دینیتوپیا ، ننگ بشری ، دنیای زیرزمین ، نهان، جوان آرکادیا ، فرار از زندان ، رزیدنت اویل: دنیای پس از مرگ ، لافت، فلش  و افسانه های فردا.

دانلود فرار از زندان : جزئیات فصل ها

همچنین پیش از اقدام برای دانلود فرار از زندان می توانید به صورت جزئی تر با هر فصل این سریال آشنا شوید.

فصل اول: دانلود فرار از زندان فصل اول در 22 قسمت در اختیار مخاطبین قرار گرفته است و اولین قسمت آن در سال 2005 منتشر شد و بازیگرانی که در این فصل به ایفای نقش پرداخته اند، شامل ونتورت میلر، دامینیک پرسل، سارا وین کالیز، رابرت نپر، پیتر استرمر، آمائوری نولاسکو، وید ویلیامز و راکموند دانبار است.

فصل دوم: بهتر است بدانید که فصل دوم سریال فرار از زندان مانند فصل اول آن در 22 قسمت در اختیار مخاطبین قرار گرفت و فصل دوم در سال 2006 در ماه آگوست اولین قسمت آن را کارگردان منتشر کرد و رابین تونی، آمائوری نولاسکو و وید ویلیامز به بازیگران فصل اول اضافه شدند.

فصل سوم: با دانلود فرار از زندان فصل 3 متوجه می شوید که در 13 قسمت منتشر شد و کارگردان این فصل از سریال را Paul T.Scheuring برعهده دارد و از سال 2007 تا 2008 انتشار آن به طول کشید و رابرت ویزدم، دانای گارسیا، وید ویلیامز و  آمائوری نولاسکو بازیگراتی هستند که در این فصل بازی کرده اند.

فصل چهارم: فصل چهارم این سریال از سال 2008 شروع شد و تا سال 2009 ادامه داشت و باید بدانید که بازیگرانی که در این فصل به ایفای نقش پرداخته اند شامل ونتورت میلر، دامینیک پرسل، سارا وین کالیز، ویلیام فیچنر، جودی لین اویکیف و رابرت نپر هستند و تعداد قسمت های آن به 23 عدد می رسد. شما میتوانید نقد سریال فرار از زندان را نیز در دی دی فبلم بخوانبد.

خواندن بیشتر
4.1/5 - (29 امتیاز)