دانلود فیلم آرمانشهر با لینک مستقیم و کیفیت عالی

 

امتیاز imdb 6.6 از 10
ژانر درام، جنگی
زبان انگلیسی، فارسی دری، هندی
سال انتشار
کشور سازنده ایران، افغانستان، هند، اسکاتلند
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان 95 دقیقه
فروش گیشه 12٬712٬000 تومان
کارگردان

حسن ناظر

بازیگران :

مارتین ملالی ذکریا، اندرو شیور، هانا اسپرت، همایون ارشادی، کیهان ملکی، ساحل چتتا، سایانتانا ناندی، ارون بالی، کرس رب، بسکر پاتل، مسعود شهروند

خلاصه داستان :

این فیلم داستان زنی افغان به نام جانان (مارتین ملالی زکریا) را روایت می کند که همسرش هشت سال پیش در جنگ دچار قطع نخاع و فلج شده است. جانان می خواهد در آستانه 42 سالگی با لقاح مصنوعی باردار و صاحب فرزند شود. او برای این کار به اسکاتلند سفر می‌کند. اما سرنوشت جانان پس از اهدای منی از سوی ویلیام که یک مرد اسکاتلندی و دانشجوی علوم پزشکی شاغل در کلینیک بارداری و علاقه‌ مند به فلسفه و دین است، تغییر می کند….

معرفی فیلم آرمانشهر (UTOPIA)

دانلود فیلم آرمانشهر (اتوپیا): “آرمانشهر” (نام اصلی: Utopia) فیلمی در ژانر درام به کارگردانی حسن ناظر، نویسندگی امیر آقایی و تهیه کنندگی محسن علی اکبری، محصول سال 1394 می باشد. سینمایی “آرمانشهر” محصول مشترک ایران، افغانستان ، هند و اسکاتلند می باشد.

فیلم سینمایی “آرمانشهر” 26 ژوئیه 2015 منتشر شده است و در 6 دی ماه 1396 در ایران اکران شده است. “آرمانشهر” در 27 اردیبهشت ماه 1399 نیز در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است.

آرمانشهر در جشنواره های مختلفی شرکت کرده و در نهایت برنده جایزه اسکار بخش فیلمهای خارجی در هشتاد و هشتمین جشنواره اسکار شد.

جوایز و افتخارات

فیلم “آرمانشهر”جوایز متعددی را در جشنواره‌ های بین المللی از آن خود کرده است. شایان ذکر است که این فیلم به نیابت از سینمای افغانستان در جشنواره فیلم‌ های آسیایی لندن در 11 مارس 2017 به نمایش در آمده است. همچنین این فیلم نماینده افغانستان در هشتاد و هشتمین دوره جوایز اسکار در بخش جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان بوده است.

جوایز

  • برنده جایزه بهترین کارگردانی در جشنواره گلدن کمرا (دوربین طلایی ) در هند
  • برنده جایزه بهترین کارگردانی در جشنواره جهانی جایپور هند
  • برنده جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره دهلی هند
  • برنده جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره جهانی آسیا
  • برنده بهترین فیلم از جشنواره مکزیکو
  • برنده بهترین فیلم از پرستیج فیلم اوارد

(در انتهای این مطلب لینک دانلود فیلم سینمایی “آرمانشهر” را می توانید مشاهده نمایید.)

عوامل تولید فیلم سینمایی آرمانشهر

کارگردان: حسن ناظر، تهیه کننده: محسن علی اکبری، نویسنده: امیر آقایی، سرپرست تدوین: رضا جوزه، مجری طرح: محسن مسافرچی، موسیقی: آرمان موسی پور، فیلمبرداران: احمد کاوسی ،هاکن پالسون ،یائس مونو لوپولس، مدیر تولید: مجتبی نورمحمدی، بازیگردان و انتخاب بازیگر: وحید رهبائی، صداگذار و میکس: محمود موسوی، طراح گریم: محمد ذوقی، کایلیگ ساترلند، طراح صحنه: مارسل برانگ، منشی صحنه: تام بی واتر، صدابرداران: هادی افشار ، مت پرایس و مسعود شایان

4.9/5 - (9 امتیاز)