دانلود فیلم becky 2020 دوبله فارسی

امتیاز imdb 5.7 از 10
ژانر اکشن - ترسناک
زبان انگلیسی - فارسی
رده سنی +13 سال
سال انتشار
کشور سازنده آمریکا
کیفیت (ها) Bluray - 1080HQ - 1080p - 720 - 480p
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان 85 دقیقه
فروش گیشه 1,021,610 دلار
کارگردان

Cary Murnion

بازیگران :

Joel McHale, Kevin James, Lulu Wilson, Robert Maillet, Amanda Brugel

خلاصه داستان :

دختری نوجوان به نام بکی هوپر که روزهای آخر هفته را همراه با پدرش در خانه‌ای ییلاقی سپری می‌کند، بر حسب اتفاق، کلیدی اسرارآمیز را درون یک جعبه پیدا می‌کند. دیری نمی‌گذرد که چهار زندانی فراری بسیار خطرناک، وارد اقامتگاه آنها می‌شوند و…

معرفی فیلم becky

دانلود فیلم خارجی becky: فیلم becky به کارگردانی مشترک کری مورنین و جاناتان میلوت می باشد. این فیلم محصول سال 2020 آمریکا است که در بورلینگتون، انتاریو کانادا فیلمبرداری شده است.

دانلود فیلم بکی

نقد و بررسی فیلم becky

بسیار راحت می توان فیلم بکی (Becky) را در آثاری که از نمایش لذت گناه ابایی ندارند، قرار داد. فیلم بکی در ساخت داستان خود، ظاهراً به دو فیلم تنها در خانه و جان سخت توجه ویژه داشته، اما بکی این فیلم بیشتر شبیه به جان مک کلین است تا کوین، چرا که بکی قصد دارد متجاوزان را خیلی خونسرد بکشد، او نه قصد آزار و اذیت آنها را دارد و نه قصد تعقیب، بلکه فقط می خواهد بکشد.

در این فیلم داستان خاصی وجود ندارد و بیشتر فیلم حول نمایش خشونت ها حرکت می کند فیلم becky عطش کسانی که از صحنه های افسارگسیخته و خون آلود لذت میبرند را از بین می برد.

عوامل تولید فیلم becky

کارگردان:Jonathan Milott, Cary Murnion ، نویسنده: Nick Morris, Ruckus Skye، توزیع کننده (آمریکا): amor media، کمپانی های تولید: Yale Productions، موسیقی متن: Boss Lady

3.5/5 - (4 امتیاز)