دانلود فیلم سلام بمبئی بصورت کامل باکیفیت عالی

ژانر ، ،
زبان انگلیسی ،فارسی ،هندی
رده سنی PG-13 (کودکان زیر 13 سال با خانواده ببینند)
سال انتشار
کشور سازنده ،
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - Bluray
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان 90 دقیقه
کارگردان

خلاصه داستان :

فیلم «سلام بمبئی» روایت زندگی یک دانشجوی ایرانی در هند است که در رشته پزشکی در بمبئی تحصیل می کند. به طور اتفاقی، او زندگی یکی از هم کلاسی های دخترش را نجات می دهد که این سرآغاز عشق پر فراز و نشیب این دو نفر می باشد.

معرفی و دانلود فیلم سلام بمبئی

در این مطلب به معرفی فیلم ایرانی سلام بمبئی  و دانلود فیلم سلام بمبئی می پردازیم. فیلم سینمایی سلام بمبئی (SALAAM MUMBAI) به کارگردانی قربان محمد زاده در سال 1395 یا 2016 میلادی تولید شده است. فیلم سینمایی سلام بمبئی محصول مشترک سینمای ایران و هند می باشد و بازیگران ایرانی و هندی زیادی در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده اند.

به علت بهره گیری از ظرفیت های هر دو کشور و حضور بازیگران مطرح ایرانی و هندی، فیلم سینمایی سلام بمبئی توانست فروش خوبی در سینما داشته باشد و هم چنین آمار بالای دانلود فیلم سینمایی سلام بمبئی نیز نشان از موفقیت فیلم سلام بمبئی می باشد. می توانید پیش از دانلود فیلم سلام بمبئی، برای دریافت اطلاعات بیشتر و تماشای تیزر فیلم روی «خواندن بیشتر» کلیک کنید. همچنین برای دنبال کردن اخبار مربوط به انتشار فیلم ها و سریال ها می توانید در کانال تلگرام دی دی فیلم عضو شوید.

دانلود فیلم سینمایی سلام بمبئی؛ تیزر فیلم

در ادامه دانلود فیلم سینمایی سلام بمبئی، به تیزر این فیلم سینمایی می رسیم. تماشای تیزر فیلم سینمایی سلام بمبئی می تواند پیش از دانلود فیلم سلام بمبئی جالب باشد. در تیزر این فیلم، قسمت های جالبی از ماجرای این دو دانشجو پزشکی گنجانده شده است که با دانلود فیلم سلام بمبئی می توانید این ملودرام عاشقانه را تماشا کنید.

مخاطبان با تماشای تیزر جذاب فیلم سینمایی سلام بمبئی برای تماشا و دانلود فیلم سلام بمبئی با زیرنویس فارسی ترغیب شدند و افراد زیادی برای تماشای فیلم سلام بمبئی به سینماها رفتند. تبلیغات مناسب فیلم و همکاری مشترک دو کشور در کنار تیزر تماشایی فیلم سلام بمبئی، از مواردی هستند که در موفقیت این فیلم و آمار بالای فروش و دانلود فیلم سلام بمبئی نقش موثری داشته اند.

دانلود فیلم سلام بمبئی؛ داستان فیلم

برای ادامه شناخت بهتر فیلم سینمایی سلام بمبئی، پیش از دانلود فیلم سلام بمبئی، بهتر است که کمی با داستان این فیلم محبوب آشنا شویم. داستان فیلم سلام بمبئی، روایت عشق دو دانشجوی پزشکی است که در طی یک حادثه با هم آشنا می شوند. ژانر فیلم سینمایی سلام بمبئی درام عاشقانه می باشد که با صحنه های کمدی و تراژدی ترکیب می شود و همین مساله دانلود فیلم سینمایی سلام بمبئی را محبوب کرده است.

پیدایش این عشق آتشین در غربت برای این پزشک جوان، چالش هایی را به وجود می آورد. چالش هایی که هم تلخ و هم شیرین است و سعود و فرود را برای او رقم می زند. علی که در این کشور با دوستش زندگی می کند، در ادامه راه با مخالفت خانواده کاریشما با ازدواجشان مواجه می شود. در انتها باید گفت که فیلم سینمایی سلام بمبئی، با وجود تلخی ها و شیرینی ها، روایت تازه ای از یک عشق میان دو غیر هم زبان را نشان می دهد و دانلود فیلم سلام بمبئی نیز به همین دلیل مورد توجه قرار گرفته است.

دانلود فیلم سلام بمبئی؛ بازیگران

در انتهای معرفی و دانلود فیلم سلام بمبئی بصورت کامل باید گفت که حضور هم زمان بازیگران ایرانی و هندی یکی از دلایل شهرت فیلم سینمایی سلام بمبئی بوده است که همگان را نسبت به تماشا و دانلود فیلم سلام بمبئی مشتاق و کنجکاو کرد. علی دانشجوی پزشکی ایرانی با بازی “محمدرضا گلزار” که برای ادامه تحصیل به هند رفته است و در آنجا عاشق هم کلاسی خودش، کاریشما با بازی “دیا میرزا” که یک دختر هندی است، می شود.

بنیامین بهادری و همسرش شایلی محمودی نیز از بازیگران فیلم سلام بمبئی هستند که این دو نیز در فیلم عاشق یکدیگر هستند و نقش به سزایی در شهرت فیلم سلام بمبئی و دانلود فیلم سلام بمبئی داشته اند. بازیگران هندی زیادی هم در این فیلم سینمایی حضور داشته اند.

دانلود فیلم سینمایی سلام بمبئی؛ عوامل سازنده فیلم

برای آشنایی بیشتر با فیلم سینمایی سلام بمبئی به عوامل سازنده این فیلم سینمایی ایرانی و هندی می پردازیم. قربان محمدپور کارگردان فیلم سینمایی سلام بمبئی می باشد. جواد نوروز بیگی نیز تهیه کنندگی آن را برعهده داشته است. نویسنده داستان فیلم سینمایی سلام بمبئی نیز خود قربان محمدپور است.

موسیقی این فیلم، محصول مشترک بنیامین بهادری و دلشاد شیخ در دو زبان فارسی و هندی می باشد. شناخت این عوامل، در جذابیت دانلود سلام بمبئی دوبله فارسی موثر بوده است.در آخر باید گفت که با دانلود فیلم سینمایی سلام بمبئی می توانید لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان داشته باشید.

خواندن بیشتر
5/5 - (1 امتیاز)