دانلود فیلم مرد بازنده با لینک مستقیم

ژانر ،
زبان فارسی
رده سنی PG-13 (کودکان زیر 13 سال با خانواده ببینند)
کشور سازنده
مدت زمان 120 دقیقه
کارگردان

خلاصه داستان :

احمد خسروی، در گیر و دار زندگی شخصی پرمساله‌اش، مسئول رسیدگی به پرونده‌ای رازآلود می‌شود. پرونده‌ای که روند کشف آن با شک‌ها و نگرانی‌های احمد در می‌آمیزد و زندگی‌اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد…

معرفی فیلم مرد بازنده

دانلود فیلم ایرانی مرد بازنده: پیش از دانلود فیلم مرد بازنده بهتر است بدانید که این فیلم، اثری به کارگردانی محمدحسین مهدویان است و به تهیه کنندگی امیر بنان و کامران حجازی ساخته شده است. این فیلم در ژانر معمایی ساخته شده است و جواد عزتی از ستارگان این فیلم است. این فیلم برای اولین بار در چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در خواهد آمد. برای دنبال کردن اخبار فیلم ها و سریال ها کانال تلگرام سبز پندار را دنبال کنید.

تیزر فیلم مرد بازنده

قبل از تماشای فیلم و یا دانلود فیلم مرد بازنده می توانید تیزر فیلم مرد بازنده را تماشا کنید.

 

عوامل فیلم مرد بازنده

کارگردان : محمد حسین مهدویان تهیه کنندگان : امیر بنان و کامران حجازی فیلمنامه : ابراهیم امینی ، حسین حسنی ، محمدحسین مهدویان

طراح لباس : آرام موسوی ، مدیر برنامه ریزی : محسن جعفرزاده ، دستیار اول کارگردان : جعفر نامنی

برای دانلود فیلم مرد بازنده بهتر است خلاصه ای از داستان آن را بدانید

بسیاری از افراد علاقه دارند که قبل از دانلود فیلم مرد بازنده خلاصه ای از آن را بدانند و در آن مورد اطلاعاتی را داشته باشند. معمولا بعد از 4 تا 6 ماه پس از اکران، فیلم در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد و لینک های دانلود فیلم مرد بازنده در این صفحه قرار خواهند گرفت. در خلاصه داستان دانلود فیلم مرد بازنده آمده است که: احمد خسروی (جواد عزتی ) مسئول رسیدگی به پرونده‌های مشکوک به قتل می‌شود و به سرنخ‌هایی دست می‌یابد که پشت پرده این قتل رازگونه به کشف شبکه فساد اقتصادی می‌رسد.

دانلود فیلم مرد بازنده

احمد بی‌محابا به دنبال یافتن قاتل است و حتی زندگی شخصی با فرزندانش نیز دچار مخاطراتی می‌شود در این تلاش بی وقفه و در شرایطی که باور دارد که به نتیجه نزدیک است در عین ناباوری متوجه می‌شود پشت این قتل راز دیگری وجود دارد و… . هم اکنون پس از پایان اکران مرد بازنده در سینما های سراسر کشور لینک های دانلود فیلم مرد بازنده در دسترس شما قرار دارد.

پیش از دانلود فیلم مرد بازنده با نقد های وارد شده به فیلم مرد بازنده آشنا شوید

همچنین پیش از اقدام برای دانلود فیلم مرد بازنده بهتر است بدانید که منتقدان و علاقمندان به فیلم و سینما همواره در تلاش هستند که فیلم هایی که جدید اکران می شود را از تمام جهت ها مورد بررسی قرار دهند و با دانلود فیلم مرد بازنده منتقدان ایراد هایی را به این فیلم وارد کرده اند که مشکل اساسی در کارگردانی مهدویان بوده است؛ اما نوعِ پرداختِ ایشان به سرهنگ خسروی است. سرهنگ خسروی قصه ما بیشتر شرلوک هولمز و پوآرو بود.

این فرد ناملموس و غربی مآبانه رفتار می‌کرد. عطر بو می‌کرد و موقع تسلیت گفتن ساعت مچیِ آدمها را بررسی می‌کرد. به تغذیه مقتول توجه ویژه داشت و شلیک نمی‌کرد. این کارگاه را ما در ایران سراغ نداریم. اینجاست که به ناخوداگاه مخاطب احساسِ غریبگی نسبت به کاراکتر دست می‌دهد و اذیت می‌شود و نمیداند چه چیزی در فیلم او را آزار می‌دهد؛ اما بهرحال مرد بازنده یکی از فیلم های دیدنی اینروزهاست. بهرحال به این مورزد توجه داشته باشید که همیشه اثر های که از آنها انتظار زیادی می رود بیشتر مورد انتقاد قرار می‌گیرند؛ بنابراین با توجه به تمام نقد ها و ایرادات وارد بر این فیلم بهتر است که برای دانلود فیلم مرد بازنده اقدام کنید.

خواندن بیشتر
4/5 - (1 امتیاز)