دانلود مستند لیورپول: وعده کلوپ با روایت عادل فردوسی پور

ژانر مستند، ورزشی
زبان دوبله فارسی
کشور سازنده آمریکا
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان 48 دقیقه

بازیگران :

خلاصه داستان :

سال 2015 که یورگن کلوپ پا به باشگاه لیورپول گذاشت، قول داد این تیم را به قهرمانی لیگ برساند. در مستند تماشایی “وعده کلوپ”، عادل فردوسی پور جزئیات سرگذشت او در آنفیلد را روایت می کند. ماجرای تحول چهارساله لیورپول تحت هدایت کلوپ. از جلسات اولیه تمرین و مشکلات خط دفاعی، تا بازیکنانی که به تیم اضافه شدند تا رویای او را تبدیل به حقیقت کنند. از شادی های پرشور و در آغوش کشیدن بازیکنان، تا مصاحبه های هیجان انگیز با رسانه ها. نمی شد توقع داشت کلوپ کارش را بهتر از این انجام دهد. پیوندی که بین او و طرفداران لیورپول شکل گرفته، تا پایان عمرشان دوام خواهد داشت. کلوپ در حال عملی کردن وعده اش است. رویایی که فقط یک بحران جهانی توانسته آن را به تاخیر بیندازد…

معرفی مستند لیورپول: وعده کلوپ (Klopp’s Promise)

دانلود فیلم مستند لیورپول: وعده کلوپ : “لیورپول: وعده کلوپ” فیلمی در ژانر مستند و ورزشی ساخته شده توسط شبکه NBC Sport آمریکا، محصول سال 2020 می باشد. فیلم مستند “لیورپول: وعده کلوپ” به گویندگی و روایت عادل فردوسی پور در روز دوشنبه 8 اردیبهشت ماه 1399 منتشر شد.

دانلود فیلم مستند لیورپول: وعده کلوپ با روایت عادل فردوسی پور

مستند “لیورپول: وعده کلوپ” سرگذشت لیورپول در سال‌ های سرمربیگری یورگن کلوپ را به تصویر می کشد. این مستند با شرکت محمد صلاح و یورگن کلوپ و سایر عوامل تیم فوتبال لیورپول انگلستان تولید شده است.

این مستند با پلتفرم‌های وی‌اودی در روایت محتواهای فوتبالی است که با در نظر گرفتن برنامه کلاسیکو، فیلم رسمی جام جهانی ۲۰۱۸، روز بازی و وعده کلوپ از ادامه‌دار بودن این همکاری‌های دو طرفه خبر می‌دهد.

جالب است بدانید مستند “لیورپول: وعده کلوپ” چهارمین همکاری عادل فردوسی پور با پلتفرم‌ های اینترنتی بعد از برنامه کلاسیکو، فیلم رسمی جام جهانی 2018 و مستند روز بازی می باشد.

(در انتهای این مطلب لینک دانلود فیلم مستند “لیورپول: وعده کلوپ” را می توانید مشاهده نمایید.)

5/5 - (10 امتیاز)