دانلود فیلم نمور با لینک مستقیم و کیفیت عالی

ژانر ،
زبان فارسی
کشور سازنده
مدت زمان 80 دقیقه
کارگردان

خلاصه داستان :

فیلم نمور در مورد داوود برادر بزرگتر خانواده است که به اصرار دانیال، همراه همسر خود سمیرا و دخترش آرام راهی شمال می‌شود تا پس از پانزده سال با خواهرش دلارام آشتی کند. پس از رسیدن به شمال، دلارام آن‌ها را نمی‌پذیرد و داوود تصمیم به بازگشت می‌گیرد اما دانیال مانع می‌شود و مسئله‌ مهمی را با او در میان می‌گذارد که…

دانلود فیلم نمور-معرفی

دانلود فیلم ایرانی نمور: فیلم نمور در ژانر درام، خانوادگی، عاشقانه در سال 1401 به اکران درآمد. برای دانلود فیلم نمور بهتر است بدانید که این فیلم از مضمونی اجتماعی برخوردار است توسط داوود بیدل کارگردانی شده است. تهیه‌کنندگی این اثر را یاسر جعفری بر عهده داشته است. دانلود فیلم نمور و سایر فیلم ها حدودا 4 تا 6 ماه پس از اکران آن میسر خواهد بود. برای دنبال کردن اخبار مربوط به انتشار فیلم ها و سریال ها در کانال تلگرام دی دی فیلم عضو شوید.

دانلود فیلم نمور-تیزر

قبل از تماشا یا دانلود فیلم نمور می توانید به تماشای تیزر فیلم نمور بپردازید. تیزر یا آنونس فیلم نمور و یا سایر فیلم ها شامل قسمت هایی از فیلم است که شما را با فضای فیلم آشنا کرده و به دانلود فیلم نمور ترغیب می سازد.

آنونس یا تیزر فیلم نمور

پیش از دانلود فیلم نمور بهتر است کمی بیشتر درباره آنونس یا تیزر ها و اهداف ساخت و انتشار آن بدانید. هدف اصلی تیزر ها تبلیغاتی و آشنایی بیشتر مردم با فیلم است. یک تیزر جذاب میتواند به افزایش میل به دانلود فیلم نمور و یا هر فیلمی کمک کند. برای ساخت یک تیزر موفق ظرافت های زیادی وجود دارد تا بتوان در چند دقیقه بدون لو رفتن داستان تعلیق ها و فراز های فیلم را به تصویر بکشد، به نحوی که منجر به جذابیت دانلود فیلم نمور شود.

در این صفحه میتوانید تیزری از فیلم نمور را پیش از اقدام به دانلود آن ببنید.

دانلود فیلم نمور-آشنایی با عوامل فیلم

قبل از دانلود فیلم نمور با عوامل این فیلم آشنا شوید

کارگردان  داوود بیدل تهیه کننده: یاسر جعفری نویسنده: نوشین معراجی

مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل‌ بیگی مدیر صدابرداری: امید عاشوری

طراح گریم:  امید گل‌ زاده تدوین: محمدحسام لواف‌ زاده

اگر برای دانلود فیلم نمور تمایل به آشنایی بیشتر با ساخته های قبلی این کارگردان را دارید خوب است بدانید او پیش از این فیلم روزگاری عشق و خیانت را کارگردانی کرده است و فیلم نمور دومین تجربه او در ساخت فیلم بلند است.

دانلود فیلم نمور-حواشی فیلم

نویسنده این فیلم نیز در جریان جشنواره فیلم فجر با اعلام نظر خود در خصوص حلال زاده بودن فرزند دو عاشق حتی بدون صیغه محرمیت، موجب واکنش های فراوانی شد. تا جایی که حتی امام جمعه شهر های مختلف نیز به این سخن خانم معراجی واکنش نشان دادند و تا مدت زمان زیادی این حواشی در فضای اجتماعی سر صحبت ها بود. برای دانلود فیلم نمور می‌بایست تا زمان پایان اکران سینمایی آن منتظر باشید.

خواندن بیشتر

 

3.6/5 - (11 امتیاز)