دانلود فیلم خاکسپاری burial 2022 با لینک مستقیم

امتیاز imdb 4.9 از 10
ژانر
زبان انگلیسی
سال انتشار
کشور سازنده
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - Bluray
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان 95 دقیقه
کارگردان

خلاصه داستان :

در روز های پایانی جنگ جهانی دوم گروه کوچکی از سربازان روسی وظیفه دارند به رهبری یک افسر اطلاعاتی در غرب لهستان جسد هیتلر را در مسکو به استالین تحویل دهند که تا حدودی بر خلاف میلشان است.

انها در راه مورد حمله و تهاجم المانی ها قرار می گیرند و بازماندگان این سربازان روسی باید مطمئن شوند که محموله شان سالم به مقصد می رسد.

معرفی و دانلود فیلم burial 2022

دانلود فیلم خارجی خاکسپاری 2022 : اگر قصد دانلود فیلم  burial 2022 را دارید با ادامه این مطلب همراه ما باشید. سینمایی burial یا در زبان فارسی خاکسپاری محصول انگلیس است و در سال 2022 ساخته شده است. پیش از دانلود فیلم خاکسپاری 2022 خوب است بدانید این فیلم یکی از بهترین آثار در ژار ترسناک، معمایی و هیجان انگیز است و اگر به فیلم های دوران جنگ جهانی علاقه مندید انتخاب بسیاری خوبی برای تماشا است.

کارگردانی فیلم  burial 2022 بر عهده بن پارکر (Ben Parker) بوده و فیلمنامه آن را نیز خود به رشته تحریر در آورده . از بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند می توان به  تام فلتون، هریت والتر، چارلوت وگا، بری وارد، و غیره اشاره کرد. برای دنبال کردن اخبار مربوط به انتشار فیلم ها و سریال ها در کانال تلگرام دی دی فیلم عضو شوید.

دانلود فیلم سینمایی burial 2022 : تماشای تیزر

می توانید پیش از دانلود فیلم خاکسپاری 2022 تیزر ان را تماشا کنید و بعد برای دیدن آن تصمیم بگیرید. در تیزر این فیلم که صحنه های جذاب این فیلم جنگی و هیجان انگیز گنجانده شده ، بخش هایی از این ماجرای جالب و ترسناک که برای بازیگران، پیش می آید را تماشا می کنیم.

در بررسی و دانلود فیلم burial 2022 خاکسپاری باید گفت همان طور که از  تیزر این فیلم مشخص است؛ فیلم متعلق به یک داستان و روایت از جنگ جهانی دوم و نزاع کشور ها و سران انها با هم است.

دانلود فیلم خاکسپاری burial 2022؛ عوامل سازنده

فیلم burial 2022 توسط سه کمپانی بزرگ Stigma Films و Allfilm و Fields Park Media Partners ساخته و منتشر شد؛ نکته جالب برای دانلود فیلم خاکسپاری 2022 این است که این فیلم دومین تجربه کارگردانی بن پاکر در زمینه ساخت فیلم بلند است ، بن پارکر که در زمینه  کارگردانی فیلم های بلند تازه کار محسوب می شود؛ فعالیت هنری خود را با ساخت فیلم کوتاه از سال 2011 شروع کرد. و در حال حاضر دومین فیلم بلند سینمایی خود را که همانBurial  است در تاریخ 2 سپتامبر 2022 منتشر کرد.

که در آن هنر پیشگانی مثل تام فلتون، هریت والتر، چارلوت وگا، بری وارد، بیل میلنر بازی داشته اند .این اثر محصول کمپانی آل فیلمز است و تمام مراحل تصویربرداری سکانس های ان در کشور استونی انجام شده است.

دانلود فیلم burial 2022 خاکسپاری : مسیر داستانی

پیش از دانلود فیلم سینمایی burial 2022 خوب است کمی به داستان آن بپردازیم: این فیلم داستانی تخیلی را روایت می کند که در روز های پایانی جنگ جهانی دوم است. گروه کوچکی از سربازان روسی وظیفه دارند به رهبری یک افسر اطلاعاتی در غرب لهستان  جسد هیتلر را در مسکو به استالین تحویل دهند که تا حدودی بر خلاف میلشان است. انها در راه مورد حمله و تهاجم المانی ها قرار می گیرند و بازماندگان این سربازان روسی باید مطمئن شوند که محموله شان سالم به مقصد می رسد.

در طول مسیر، صحبت هایی در مورد اینکه چگونه وقایع تاریخی را فقط افرادی که از نزدیک شاهد آن بوده اند می توانند واقعاً درک کنند، وجود دارد. این فیلم برای علاقه مندان به تاریخ روسیه و جنگ جهانی بسیار فیلم ویژه ای است ضمن انکه در خلال داستان صحبت های عمیق و فلسفی زیادی بین افراد و دیالوگ ها رخ می دهد که انسان را به فکر وا می دارد. دانلود فیلم خاکسپاری burial 2022 را حتما به شما پیشنهاد می کنیم.

دانلود فیلم burial 2022

از بازیگران این فیلم می توان به این افراد اشاره کرد:

  • تام فلتون
  •  هریت والتر
  •  چارلوت وگا
  • بری وارد
  • بیل میلنر
  • دن رنتون اسکینر
  • کریستیان اوکسکولا
  • نایل مورفی

دانلود burial 2022

فیلم خاکسپاری اولین بار در تاریخ 29 آگوست سال 2022 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم FrightFest در انگلستان حضور پیدا کرد و پس از آن در 2 سپتامبر توسط IFC Midnight در سینماهای کشور آمریکا اکران شد.

خواندن بیشتر
از امتیاز شما متشکریم!