دانلود فیلم مردن برای یک دلار 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

امتیاز imdb 5.1 از 10
سال انتشار
کشور سازنده ،
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - Bluray
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان 114 دقیقه

بازیگران :

خلاصه داستان :

در سال ۱۸۹۷، در قلمرو نیومکزیکو ، مکس بورلوند شکارچی فضل استخدام می‌شود تا ریچل پرایس، همسر مترقی سیاسی تاجر ناتان پرایس را پیدا کند که گفته می‌شود برای باج در چی‌هواهوا ، مکزیک توسط الیجا جونز، یک فراری آفریقایی-آمریکایی بازداشت شده است. مکس در طول جستجوی خود متوجه می شود که ریچل با کمال میل از دست شوهر بدرفتار فرار کرده و با الیجا زندگی می کند. او همچنین مجبور می شود با دشمن قسم خورده خود جو کریبنز، یک قمارباز حرفه ای و قانون شکن که سال ها قبل او را به زندان فرستاد، مقابله کند….

معرفی فیلم مردن برای یک دلار 2022

دانلود فیلم خارجی (دانلود فیلم مردن برای یک دلار 2022): پیش از اقدام به تماشا و دانلود فیلم Dead for a Dollar بهتر است بدانید که این اثر محصول آمریکا سال 2022 می باشد و در ژانر وسترن و هیجان انگیز ساخته شده است. کارگردانی فیلم نیز برعهده ی Walter Hill بوده است. برای تماشای تیزر به «خواندن بیشتر» مراجعه کنید. همچنین برای دنبال کردن اخبار مربوط به انتشار فیلم ها و سریال ها در کانال تلگرام دی دی فیلم عضو شوید.

تیزر فیلم Dead for a Dollar 2022

پیش از تماشا و دانلود فیلم Dead for a Dollar 2022 بهتر است مشغول تماشای تیزر یا همان پیش نمایش فیلم شوید تا با فضای وسترن و جذاب آن آشنا شوید.

تماشای تیزر به شما کمک می کند تا برای دانلود فیلم مردن برای یک دلار 2022 زمینه ای داشته باشید و اگر علاقمند به این سبک فیلم ها هستید، برای دانلود آن اقدام کنید. عوامل ساخت فیلم ها و سریال ها معمولا بهترین سکانس های خود را بدون آن که تمام داستان را لو بدهند تبدیل به پیش نمایش می کنند تا مخاطبین با تماشای تیزر برای دانلود فیلم Dead for a Dollar 2022 مشتاق تر شوند. در ادامه به بررسی جزئی تر عوامل سازنده ی فیلم می پردازیم.

عوامل سازنده‌ی مرگ برای یک دلار 2022

اگر اهل تماشای فیلم و سریال های آمریکایی باشید بی شک با بعضی از عوامل ساخت حرفه ای و کارگردان ها و نویسندگان معروف و محبوب که کارنامه ای بسیار قوی و درخشان دارند آشنا هستید. کارگردانی فیلم Dead for a Dollar 2022 برعهده ی Walter Hill بوده است و همچنین او به همراه Matt Harris جز نویسندگان فیلم مردن برای یک دلار بوده است. مدیر فیلمبرداری Lloyd Ahern II بوده است و تدوین این اثر را Phil Norden به سرانجام رسانده است.

از تهیه کنندگان فیلم نیز می توان به Jeff Sackman, Berry Meyerowitz, Kirk D’Amico و… اشاره کرد. همچنین پیش از دانلود فیلم مرگ برای یک دلار 2022 بهتر است با بازیگران اصلی این فیلم نیز آشنا شوید:

دانلود فیلم مردن برای یک دلار 2022

با تماشای تیزر و بررسی عوامل سازنده ی فیلم Dead for a Dollar 2022 بهتر می توانید برای دانلود فیلم مردن برای یک دلار تصمیم گیری کنید. لینک های دانلود این اثر با زیرنویس فارسی چسبیده در ادامه ی این صفحه در کیفیت های مختلف و با لینک مستقیم به صورت رایگان قرار گرفته است.

خواندن بیشتر
3/5 - (1 امتیاز)