دانلود فیلم یتیم : اولین قتل 2022

امتیاز imdb 6 از 10
ژانر ، ،
زبان انگلیسی
رده سنی R (کودکان زیر 17 سال با خانواده ببینند)
سال انتشار
کشور سازنده
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
کارگردان

خلاصه داستان :

داستان فیلم یتیم اولین قتل 2022  درباره دختری به نام لینا کلامر (با بازی ایزابل فورمن) است که پس از فرار از یک مرکز روانپزشکی در استونی، با جعل هویت دختر گمشده یک خانواده ثروتمند به آمریکا سفر می‌کند. با این حال زمانی که این خانواده به گذشته تاریک و ترسناک لینا پی می‌برند، همه چیز تغییر کرده و لینا در مقابل مادری قرار می‌گیرد که می‌خواهد به هر قیمتی از خانواده‌اش در برابر این قاتل وحشتناک محافظت کند و…

دانلود فیلم خارجی یتیم 2:  فیلم ترسناک یتیم 2022 که به عنوان فیلم یتیم: اولین قتل نیز شناخته میشود، فیلمی ترسناک، جنایی و درام است، که پیش درآمدی بر فیلم یتیم 2009 است. دانلود فیلم orphan 2022 دوبله فارسی یا زیرنویس، به عنوان یکی از مطرح ترین فیلم های ترسناک، از گزینه های محبوب طرفداران این ژانر است.برای دنبال کردن اخبار مربوط به انتشار فیلم ها و سریال ها در کانال تلگرام دی دی فیلم عضو شوید.

دانلود فیلم یتیم اولین قتل 2022 _تماشای تیزر

برای دانلود فیلم orphan: first kill 2022 بدون سانسور و آشنایی قبلی با فضای آن میتوانید ابتدا تیزر فیلم یتیم 2 را مشاهده نمایید.

دانلود فیلم یتیم 2022 first kill و آشنایی با عوامل آن

اگر از آن دسته از افرادی هستید که برای دانلود فیلم یتیم اولین قتل 2022 یا هر فیلم دیگری علاقه دارید با عوامل آن نیز آشنا شوید، برای آشنایی با عوامل فیلم orphan 2022 با ما همراه باشید. کارگردان فیلم orphan: firs kill 2022 ویلیام برنت بل و نویسنده آن دیوید کوگشال می باشد. در فیلم یتیم: اولین قتل 2022 بازیگرانی چون ایزابل فورمن، جولیا استایلز، راسیف ساترلند و… به هنرنمایی پرداخته اند. این در حالی است که کارگردانی فیلم قبلی یتیم را ژومه کویت_سرا بر عهده داشته است. در فیلم یتیم 2 ایزابل فورمن به شکلی عالی با گریم از دختری 25 ساله به سیمای دختری 10 ساله درآمده است.

برای دانلود فیلم یتیم: اولین قتل با داستان واقعی این فیلم آشنا شوید…

حتما اگر قبل از دانلود فیلم orphan 2 بدانید که این فیلم بر اساس داستانی واقعی است، شوکه خواهید شد. داستان این فیلم با الهام از زنی به نام باربارا اسکرلوا نوشته شده است که خود را به جای پسری 13 ساله جا زده و وارد خانواده ای میشود و فرزندان آنها را به شدت مورد آزار قرار میدهد. البته 10 سال پس از اکران اولین قسمت فیلم یتیم نیز اتفاقی مشابه رخ داد. زمانی که زوجی اکراینی سرپرستی دختری 6 ساله به نام ناتالیا گریس را بر عهده گرفتند که مشکل کوتاه قامتی داشت. پس از مدتی و با بروز رفتار های عجیب و ترسناک از او، این خانواده به بزرگسال بودن او شک کردند. این داستان های واقعی مشابه، دانلود فیلم یتیم: اولین قتل 2022 را جذاب تر کرده است.

خواندن بیشتر
3/5 - (5 امتیاز)