دانلود فیلم دختر کم حرف (The Quiet Girl 2022) با لینک مستقیم

امتیاز imdb 7.9 از 10
ژانر
زبان انگلیسی ،ایرلندی ،زیرنویس فارسی
رده سنی PG-13 (کودکان زیر 13 سال با خانواده ببینند)
سال انتشار
کشور سازنده
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
کارگردان

بازیگران :

خلاصه داستان :

داستان فیلم دختر کم 2022 حرف درباره کایت دختری گوشه گیر و کم حرف است که با والدین فقیر و سرد خود در روستایی در ایرلند زندگی می کند. والدین او تصمیم می گیرند کایت را به مزرعه ای بفرستند تا با اقوام دورش که زن و شوهر میانسال و کشاورزی هستند زندگی کند،  زندگی با آنها یک زندگی روش جدید را به او می آموزد…

دانلود فیلم دختر کم حرف 2022-معرفی فیلم

دانلود فیلم خارجی The Quiet Girl  که به نام دختر کم حرف، دختر خموش و دختر ساکت نیز ترجمه شده است محصول موفقی از کشور ایرلند در سال 2022 است. کارگردان این فیلم Colm Bairéad پیش از این دو فیلم دیگر نیز کارگردانی کرده است. این فیلم در ژانر درام و دارای ریتمی آرام اما تاثیر گذار است.برای دانلود فیلم دختر کم حرف 2022 رایگان با زیرنویس فارسی و یا دوبله و با لینک مستقیم میتوانید از این صفحه اقدام نمایید. همچنین برای دنبال کردن اخبار مربوط به انتشار فیلم ها و سریال ها در کانال تلگرام دی دی فیلم عضو شوید.

دانلود فیلم The Quiet Girl 2022 زیرنویس فارسی و دوبله فارسی- تیزر

قبل از دانلود فیلم دختر کم حرف، میتوانید تیزر فیلم The Quiet Girl 2022 را جهت آشنایی با فضای فیلم تماشا کنید.

آنونس فیلم دختر کم حرف

آنونس یا تیزر فیلم دختر کم حرف 2022 یا هر فیلم دیگری، یک ویدیو تبلیغاتی است که به شناخته شدن فیلم ها کمک میکند و هدف آن افزایش اشتیاق برای دانلود فیلم The Quiet Grl 2022 است. تیزر فیلم دختر کم حرف 2022 The Quiet Girl نیز گرچه سیر کلی داستان را لو میدهد اما با بهره بردن از سکانس های تاثیر گذار، طرفداران فیلم های مفهومی را به دانلود فیلم 2022 The Quiet Girl تشویق میکند.

عوامل فیلم دختر کم حرف 2022

قبل از دانلود فیلم دختر کم حرف 2022 (فیلم دختر ساکت 2022) آشنایی با عوامل این فیلم خالی از لطف نیست. کارگردانی این فیلم را Colm Bairéad فیلم ساز جوان ایرلندی بر عهده داشته است که سال 2003 و با ساخت فیلم های کوتاه کار خود را شروع کرد و در سال 2012 فیلم Footprints: A Look Back at Me Ireland و در سال 2016 Frank O’Connor: Between Two Streams را کارگردانی کرده است. در فیلم دختر کم حرف بازیگرانی چون Carrie Crowley ، Andrew Bennett ،Catherine Clinch ، Michael Patric ، Kate Nic Chonaonaigh ایفای نقش کرده اند. اگر پس دانلود فیلم دختر ساکت 2022 داستان آن شما را جذب کرد بهتر است بدانید فیلمنامه این فیلم را خود Colm Bairéad (کارگردان) بر اساس داستان کوتاهی از کلیر کیگان به همین نام نوشته است.

دانلود فیلم 2022 The Quite Girlجوایز فیلم

اطلاع از جوایز بین المللی این فیلم میتواند شما را برای دانلود فیلم  The Quiet Girl 2022 با کیفیت عالی مجاب کند. فیلم دختر کم حرف 2022 در جشنواره های مختلف افتخارات متعددی به دست آورده است که از میان آنها می توان به دریافت دو جایزه جشنواره بین المللی فیلم برلین، دو جایزه جشنواره بین المللی فیلم دوبلین و هفت جایزه فیلم و تلویزیون ایرلندی اشاره کرد.

خواندن بیشتر
از امتیاز شما متشکریم!