ژانر
زبان فارسی
رده سنی PG (کودکان با خانواده ببینند)
کشور سازنده
کارگردان

بازیگران :

معرفی سریال آفتاب پرست

دانلود سریال ایرانی آفتاب پرست (قسمت آخر): پیش از دانلود قسمت آخر افتاب پرست بهتر است بدانید که این مجموعه در ژانر کمدی ساخته شده است. سریال افتاب پرست محصول سال 1401 به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی می باشد. برای دنبال کردن اخبار مربوط به انتشار فیلم ها و سریال ها در کانال تلگرام دی دی فیلم عضو شوید.

دانلود قسمت آخر آفتاب پرست : تیزر قسمت پایانی

سریال آفتاب پرست همچنان درحال پخش است و تاکنون تیزر یا خلاصه داستانی برای دانلود قسمت آخر آفتاب پرست منتشر نشده است. به محض انتشار هرگونه اطلاعات از قسمت پایانی آفتاب پرست ، این صفحه بروزرسانی خواهد شد.

عوامل سازنده سریال آفتاب پرست

پیش از اقدام برای دانلود قسمت آخر آفتاب پرست می توانید با عوامل سازنده ی این سریال بیشتر آشنا شوید.

کارگردان: برزو نیک نژاد تهیه کننده: سید مصطفی احمدی امتیازپخش: فیلم نت نویسنده: امیر برادران

پیش از دانلود قسمت آخر آفتاب پرست بهتر است بدانید که…

پیش از اقدام برای دانلود قسمت آخر آفتاب پرست بهتر است درباره ی این سریال بیشتر بدانید. این سریال به کارگردانی برزو نیک نژاد ساخته شده است و حول محور ژانر کمدی پیش می رود. ستاره ی این سریال قطعا پژمان جمشیدی است که حضور او مخاطبان زیادی را برای دانلود قسمت آخر آفتاب پرست مشتاق می کند.

امتیاز پخش این سریال برای فیلم نت است که هر دوشنبه از این پلتفرم نمایش خانگی پخش می شود و لینک های دانلود قسمت آخر آفتاب پرست در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

تهیه کنندگی این سریال را سید مصطفی احمدی برعهده دارد و این سریال محصول سال 1401 می باشد. از دیگر بازیگران این سریال می تواند به باران کوثری، گوهر خیراندیش و حمیدرضا آذرنگ اشاره کرد.

با دانلود قسمت آخر آفتاب پرست متوجه می شوید که مسیر داستانی این سریال حول محور دو رفیق خفت‌گیر به نام‌های جمال و منوچ پیش می رود. همچنین سازندگان این سریال ذکر کرده اند که تماشای این سریال مناسب برای افراد بیشتر از 12 سال است.

یا دانلود سریال آفتاب پرست همچنان محبوب است؟

پیش از اقدام برای دانلود قسمت آخر آفتاب پرست بهتر است بدانید که تاکنون 14 قسمت از این سریال محبوب از پلتفرم شبکه نمایش خانگی پخش شده است که همواره هر قسمت با محبوبیت بالایی روبرو شده است. بازی فوق العاده بازیگران این سریال در محبوبیت ثابت سریال آفتاب پرست بی تاثیر نبوده اند.

بسیاری از مردم برای دانلود قسمت آخر آفتاب پرست بسیار مشتاق هستند که بدانند تعداد قسمت های سریال چند تا است و این که سریا آفتاب پرست در چند قسمت ساخته شده، مشخص نیست و خبری رسمی در این باره اعلام نشده است اما می توان پیش بینی کرد این مجموعه حدود 15 قسمت باشد.

خواندن بیشتر
4.1/5 - (9 امتیاز)