دانلود قسمت آخر سریال سرگیجه با لینک مستقیم

ژانر
زبان فارسی
رده سنی G (مناسب تمام سنین)
کشور سازنده
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - Bluray
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
کارگردان

بازیگران :

خلاصه داستان :

پیمان بعد از سوء تفاهم خانوادگی که پیش می آید با شخصی به اسم کامران درگیر می‌شود. شک ها به این سمت می‌رود که پیمان کامران را به قتل رسانده  است. ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

معرفی قسمت آخر سرگیجه

مخاطبان شبکه نمایش خانگی، هیجان زیادی برای دانلود قسمت آخر سرگیجه دارند که نشان دهنده استقبال موفقی از این سریال بوده است. سریال سرگیجه به کارگردانی بهرنگ توفیقی و از 26 دی ماه 1401 از شبکه نمایش خانگی نماوا آغاز به پخش کرده است و افت و خیزهای زیادی را تا به اینجای کار تجربه کرده است.

سریال سرگیجه یکی از سریال های جدید شبکه نمایش خانگی در ژانر درام و رازآلود می باشد که با پخش قسمت های ابتدایی تماشاگران زیادی را با خود همراه کرد. از ابتدای پخش سریال تا به اینجای کار، سرگیجه، نقاط قوت و ضعف زیادی را از خود نشان داده است. حضور بازیگران مطرحی چون حامد بهداد و نیز هومن سیدی یکی از نقاط قوت پررنگ این سریال به حساب می آید.

برای دنبال کردن اخبار مربوط به انتشار فیلم ها و سریال ها می توانید در کانال تلگرام دی دی فیلم عضو شوید. هم چنین در این کانال از زمان پخش لینک دانلود قسمت پایانی سریال سرگیجه نیز با خبر شوید.

تیزر هیجان انگیز دانلود قسمت آخر سریال سرگیجه

در ادامه دانلود قسمت آخر سریال سرگیجه به تیزر هیجان انگیز این سریال می رسیم. سکانس های پایانی که اوج داستان سرگیجه را به نمایش می گذارند، نوید پایانی جذاب از سریال را می دهند.

تیزر سریال سرگیجه از قسمت های هیجان انگیز پیش از پخش و دانلود قسمت آخر سرگیجه می باشد. تماشای این تیزر نشان می دهد که با معماهای بیشتری در قسمت های پیش رو مواجه خواهیم شد و احتمالا در قسمت پایانی این سریال جذاب به پاسخ این معماها دست پیدا خواهیم کرد. برای دانلود سریال ایرانی در ژانر های متنوع می توانید به صفحه این سریال ها در دی دی فیلم مراجعه کنید.

با دانلود قسمت پایانی سریال سرگیجه، داستان جذاب سریال را دنبال کنید!

دانلود قسمت پایانی سریال سرگیجه، فرصت خوبی است تا گره های سریال را باز کنید و معماها را پاسخ دهید. داستان این سریال با مرگ یک فرد آغاز می شود که وقتی سرنخ های سریال را دنبال می کنیم، بیشتر و بیشتر به رازهای پشت پرده، دروغ ها و خیانت ها پی می بریم.

حامد بهداد که با خیانت همسرش مواجه شده است، نقش اصلی این سریال را بر عهده دارد. حضور مرموز هادی جازی فر هم یکی از مکث های داستان سریال سرگیجه است که در دنبال کردن این سریال توسط مخاطبان اثر گذار بوده است، که با دانلود سریال سرگیجه در صفحه مربوطه شما با روند کی داستان آشنا می شوید. در ادامه داستان شاهد تعقیب و گریزها و پرده برداشتن از راز این قتل خواهیم بود و با دانلود قسمت آخر سرگیجه پرده از این رازها برداشته خواهد شد.

شناخت بازیگران برای دانلود آخرین قسمت سریال سرگیجه

شناخت بازیگران این سریال پیش از دانلود آخرین قسمت سریال سرگیجه، نکات جالبی را درباره این سریال بازگو می کند. حضور هم زمان حامد بهداد و هومن سیدی در این سریال درام شبکه نماوا، یکی از جذابیت هایی می باشد که تماشاگران را به سمت خود کشانده است.

حضور بازیگران مشهور دیگری چون رعنا آزادی ور، هادی حجازی فر، شبنم مقدمی، پیام دهکردی و مهراوه شریفی نیا از دیگر عوامل موفقیت این سریال بوده است. بازی موفق حامد بهداد در نقش پیمان که نقش اول سریال است در کنار همسرش با بازی رعنا آزادی ور، تماشاگران را به خوبی با سمت و سوی داستان همراه می کند. بازی درخشان این بازیگران در نقش های خود توانست سرگیجه را به محبوبیت زیادی میان مخاطبان برساند.

شناخت عوامل سریال برای دانلود قسمت آخر سرگیجه

عوامل سریال سرگیجه هم در موفقیت دانلود قسمت آخر سرگیجه تاثیر زیادی داشته اند. همان طور که اشاره کردیم، بهرنگ توفیقی کارگردان این سریال می باشد که دومین حضور خود را در شبکه نمایش خانگی پس از سریال محبوب آقازاده تجربه می کند. تهیه کننده این سریال نیز مهدی بدرلو می باشد و فیلمبرداری سریال را بهنام کریمی بر عهده داشته است.

در پایان باید گفت که به نظر می رسد باید این داستان پرفراز و نشیب را تا پایان دنبال کنیم تا بتوانیم درباره این سریال نظرات بیشتری داشته باشیم. لینک دانلود قسمت آخر سریال سرگیجه به زودی در دی دی فیلم منتشر خواهد شد.

خواندن بیشتر
4/5 - (5 امتیاز)