دانلود قسمت جدید سریال آنتن بصورت کامل

ژانر
زبان فارسی
کشور سازنده
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - Bluray
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف

بازیگران :

خلاصه داستان :

گوهر پس از فوت همسرش یک سال وقت خود را صرف درس خواندن می کند و با موفقیت در آزمون کنکور در رشته پزشکی قبول می شود. حالا او با نوه اش هم دانشگاهی می شود و همین موضوع ماجراهایی را در خانواده و دانشگاه پیش می آورد. سریال کمدی آنتن داستان خانواده ای را روایت می کند که با مرگ بزرگ خاندان برایش اتفاقات عجیبی می افتد و …

دانلود سریال آنتن: معرفی قسمت جدید آنتن

دانلود سریال ایرانی آنتن : سریال آنتن با حضور بازیگران مطرح، و در ژانر کمدی ساخته شده است. سریال آنتن در مهر 1401 به پخش خواهد رسید و از آن زمان میتوانید برای دانلود قسمت جدید آنتن اقدام نمایید. تهیه کننده و کارگردان سریال آنتن سید ابراهیم عامریان و نویسنده آن حمزه صالحی است. در ادامه برای معرفی بیشتر و تماشای تیزر سریال آنتن همراه ما باشید و برای دنبال کردن اخبار مربوط به انتشار فیلم ها و سریال ها در کانال تلگرام دی دی فیلم عضو شوید.

دانلود سریال آنتن: تیزر سریال آنتن

تماشای تیزر سریال آنتن میتواند شما را با فضای این سریال آشنا کند و به تصمیم شما برای دانلود قسمت جدید آنتن کمک کند.

تیزری که در بالا مشاهده می کنید، بسیار جالب و دیدنی است زیرا در این تیزر قسمت هایی را استفاده کرده اند که افراد و بازیگران کمدی در ساخت آن تلاش کرده اند و پیش از دانلود قسمت جدید آنتن بهتر است بدانید که تیزر قسمتی است که افراد قبل از دانلود سریال آن را می بینند.

درباره انونس تبلیغاتی دانلود قسمت جدید آنتن بیشتر بدانید

یکی از دلایلی که شما برای دانلود قسمت جدید آنتن ترغیب می شوید، تیزر های جذاب این سریال فوق العاده اجتماعی می باشد. یکی از راه های تبلیغات پر بازده برای هر اثری سریال ، داشتن تیزر های جذاب برای آن می باشد. اگر طراحان و سازندگان اثر برای ساخت تیزر ها و پیش نمایش حرفه ای و جذاب وقت و انرژی کافی بگذراند قطعا نیمی از راه موفقیت را طی کرده اند. معمولا در انونس ها جذاب ترین سکانس های فیلم یا سریال بدون آشکار کردن داستان اصلی استفاده می شود تا مخاطب تیزر برای دانلود قسمت جدید آنتن یا هر اثر دیگری تشویق شود.

یکی از راه های اصلی برای تبلیغات اثر سینمایی استفاده از تیزر های باکیفیت می باشد و تیزر های سریال آنتن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و شما بعد از تماشای تیزر آنتن به سختی می توانید برای دانلود قسمت جدید آنتن؛ البته که ژانر اجتماعی همیشه در بین مردم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و حال اگر سازندگان اثر حرفه ای باشند و اثری خوش ساخت خلق کنند قطعا موفق خواهند بود.

دانلود قسمت جدید سریال آنتن : خلاصه داستانی

پیش از دانلود قسمت جدید آنتن بهتر است اطلاعاتی را در مورد داستان آن داشته باشید و در قدم بعد اقدام به دانلود قسمت جدید سریال آنتن کنید. پس با ما همراه باشید تا خلاصه ای از داستان سریال آنتن را برای شما شرح دهیم.

گوهر پس از فوت همسرش یک سال وقت خود را صرف درس خواندن می کند و با موفقیت در آزمون کنکور در رشته پزشکی قبول می شود. حالا او با نوه اش هم دانشگاهی می شود و همین موضوع ماجراهایی را در خانواده و دانشگاه پیش می آورد. سریال کمدی آنتن داستان خانواده ای را روایت می کند که با مرگ بزرگ خاندان برایش اتفاقات عجیبی می افتد و …

[caption id="attachment_127507" align="alignnone" width="1200"]قسمت جدید آنتن پژمان جمشیدی در سریال آنتن[/caption]

دانلود قسمت جدید آنتن : عوامل سازنده سریال

بهتر است پیش از اقدام برای دانلود قسمت جدید آنتن با عوامل اصلی سازنده ی این سریال نمایش خانگی نیز آشنا شوید.

تهیه کننده و کارگردان: سید ابراهیم عامریان نویسنده: حمزه صالحی آهنگساز: امیر صالحی

مدیر فیلم‌برداری: سید میلاد حسینی تدوین: حسن ایوبی خواننده تیتراژ: امین بانی گریم: میشا جودت

طراح صحنه: جهانگیر میرزاجانی طراح لباس: مهناز غنی صدا گذار: حسین ابوالصدق صدا بردار: منصور شهبازی

دانلود قسمت جدید آنتن بدون سانسور

با دانلود قسمت جدید آنتن متوجه می شوید که این سریال توانسته است مخاطبین زیادی را به خود جلب کند، قسمت جدید آنتن به نسبت قسمت های قبلی آمار بالایی در جذب مخاطب دارد.

همچنین به دلیل ژانر کمدی که دارد می توانید به همراه خانواده خود سریال آنتن را تماشا کنید و از دیدن سریال لذت ببرید. اگر علاقمند به دانلود قسمت جدید آنتن هستید احتمالا می دانید که سریال آنتن را ایراهیم عامریان کارگردانی کرده است.

تاثیر و نیاز مردم به کمدی مسئله بسیار مهمی است زیرا بسیاری از مردم ژانر کمدی را بسیار محبوب می دانند و به دنبال فیلمی هستند که بتوانند همراه با دیگر افراد بدون هیچ مشکلی آن را ببینند و پیش از دانلود قسمت جدید آنتن بهتر است بدانید که ژانر این سریال کمدی است و بازیگران محبوب و کمدی در این سریال بازی کرده اند.

دانلود قسمت جدید آنتن : ابراهیم عامریان

بهتر است بدانید با دانلود قسمت جدید آنتن متوجه می شوید که این سریال ساخته کارگردانی به اسم ابراهیم عامریان است و توانسته است به اندازه فیلم دینامیت مخاطبینی را جلب کند و این کارگردان از بازیگرانی استفاده کرده است که به خوبی می دانند نقش خود را به چه صورت بازی کنند.

پژمان جمشیدی که در سریال آنتن بازی می کند، پیشرفت فوق العاده ای داشته است و نظر منتقدان بسیاری را به خود جلب کرده است. برای تماشای بازی فوق العاده پژمان جمشیدی و سایر بازیگران آنتن برای دانلود قسمت جدید سریال آنتن اقدام کنید و از دیدن آن نهایت لذت را ببرید.

پیش از دانلود قسمت جدید آنتن بهتر است بدانید که

پیش از دانلود قسمت جدید آنتن بهتر است بدانید که با وجود کارگردان حرفه ای و کاربلدی مانند ابراهیم عامریان و حضور بازیگران مطرح و ماهری مانند پژمان جمشیدی، مرجانه گلچین، نقد های بسیار به این فیلم وارد شده است که می گویند سریال آنتن کیفیت پایینی داشته است و فیلمنامه ی آن دارای ضعف های بسیاری است. با دانلود قسمت جدید آنتن ممکن است انتظاراتتان از یک فیلم کمدی که ساخته ی عامریان است برطرف نشود اما به طور کلی سریال آنتن در نمایش خانگی بسیار موفق بوده است.

علاقمندان فیلم و سینما پیش از تماشا و دانلود سریال آنتن معتقد بودند که این فیلم از شوخی های خوبی برای خنداندن مخاطبینش استفاده نکرده است و بار طنز فیلم در سطح پایینی قرار دارد. اما به طور کلی بهتر است بدانید که باید برای دانلود قسمت جدید آنتن اقدام کنید چرا که حضور پژمان جمشیدی و مرجانه گلچین در کنار یکدیگر می تواند لحظات خوشی را برای شما در کنار عزیزانتان بسازد.

تاثیر حضور بازیگران مطرح در افزایش محبوبیت سریال آنتن

نکته مهمی که با دانلود قسمت جدید آنتن متوجه آن می شوید این است که بازیگران مطرحی در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند و هرکدام از آن ها به نوبه خود نقش دریافتی خود را به بهترین شکل ممکن ایفا کرده اند و جالب است بدانید که با دانلود قسمت جدید آنتن متوجه می شوید که پژمان جمشیدی یکی از بازیگرانی است که در چندسال اخیر بسیار پرکار بوده است.

پزمان جمشیدی به یکی از پول‌سازترین و فعال‌ترین بازیگران ایران تبدیل شده است. زوج بازیگری او با سام درخشانی موفقیت‌های زیادی را برای این دو بازیگر به ارمغان آورد. وی تاکنون سه بار موفق به نامزدی سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شده است. او تاکنون نزدیک به 25 فیلم و 9 سریال تلویزیونی و 4 سریال شبکه نمایش خانگی در کارنامه خود دارد و سریال آنتن نیز جدیدترین کار اوست.

خواندن بیشتر
4.1/5 - (13 امتیاز)