دانلود مسابقه پدرخوانده با لینک مستقیم

ژانر
زبان فارسی
رده سنی PG (کودکان با خانواده ببینند)
کشور سازنده
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - Bluray
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
کارگردان

بازیگران :

خلاصه داستان :

حرفه ای ها پدرخوانده بازی می‌کنند. در بازی پر از تعلیق، گمراهی و هیجان پدرخوانده ، 7 شهروند، سه مافیا و یک نقش مستقل (با نقش های مخفی) تلاش می کنند با استدلال و گاها فریب، یا شهروندی خود را اثبات کنند و یا خود را شهروند جا بزنند و با تیزبینی نقش سایرین را حدس بزنند. سناریو خاص و قابلیت نقش های خاص مافیایی و شهروندی، مسیر مسابقه پدر خوانده را هیجان انگیز تر می کند.

معرفی مسابقه پدرخوانده

دانلود سریال پدرخوانده، فرصتی برای تماشا و تجربه هیجان و رقابت در یک مسابقه از شبکه نمایش خانگی است. مسابقه پدرخوانده به کارگردانی سعید ابوطالب ساخته شده است و محصول سال 1401 می باشد. سعید ابوطالب همچنین سازنده سه رئالتی شو دیگر شام ایرانی، رالی ایرانی و شب های مافیا نیز می باشد.

11 بازیگر در این مسابقه حضور خواهند داشت و کامبیز دیرباز به عنوان لیدر مسابقه پدرخوانده انتخاب شده است. پدر خوانده را می توان یکی از جذاب ترین رئالیتی شوهای ایرانی در سال گذشته دانست که با حضور افراد سرشناس ساخته شد و محبوبیت زیادی میان مردم پیدا کرد. با دانلود پدرخوانده می توانید این رقابت های هیجان انگیز را از سایت دی دی فیلم تماشا کنید. برای دنبال کردن اخبار مربوط به انتشار فیلم ها و سریال ها می توانید در کانال تلگرام دی دی فیلم عضو شوید.

تیزر مسابقه پدرخوانده

پیش از اقدام برای دانلود مسابقه پدرخوانده می توانید به تماشای تیزر مسابقه پدرخوانده بپردازید و جذاب ترین بخش های این مسابقه را تماشا کنید و در نهایت برای تماشا دانلود رئالیتی شو پدرخوانده تصمیم بگیرید.

این تیزر، سکانس های به شدت هیجان انگیز و جذاب از این مسابقه را به نمایش می گذارد که در زمان پخش خود، افراد زیادی را برای تماشای این برنامه دعوت کرد. شما هم می توانید این تیزر جذاب را در ادامه تماشا کنید.

آنونس یا تیزر چه تاثیری بر دانلود مسابقه پدرخوانده دارد؟

پیش از دانلود سریال پدرخوانده رایگان بهتر است درباره ی آنونس ها و تیزر های سریال ها و فیلم نیز بیشتر بدانید. آنونس ها و تیزر ها در واقع یک روش تبلیغاتی هستند که به فروش و بیشتر دیده شدن اثر کمک می کنند. به عنوان مثال تیزر های این مسابقه به افزایش آمار دانلود سریال پدرخوانده سعید ابوطالب کمک کرده است.

معمولا تدوینگر های تیزر ها و آنونس ها تلاش می کنند تا چندین قسمت از بهترین و جذاب ترین سکانس ها را در تیزر و آنونس ها جا دهند تا مخاطب با تماشای تیزر مسابقه پدرخوانده بتواند برای دانلود مسابقه پدرخوانده و تماشای سریال پدرخوانده ایرانی ترغیب شود.

معمولا چندین آنونس برای یک اثر تدوین می شود و در رسانه های مختلف از انواع آنها استفاده می شود. در این صفحه نیز می توانید یکی از آنونس های این مسابقه را ببینید. تیزر این مسابقه نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

دانلود پدرخوانده ابوطالب

عوامل سازنده مسابقه پدر خوانده

تیم بزرگی را می توان به عنوان عوامل اصلی سازنده ی مسابقه پدرخوانده معرفی کرد؛ پخش کننده این رئالیتی شو پلتفرم فیلم نت می باشد و مسابقه پدرخوانده به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب ساخته شده است و انتخاب بازیگر توسط عرفان حسینی انجام شده است.

مرتضی ابوطالب سرپرست گروه طراحی بازی است که این کار را به بهترین شکل ممکن انجام داده است. برنامه ریزی مسابقه توسط رویا عطارزاده صورت گرفته است و یاسر سنایی وظیفه طراحی صحنه را برعهده دارد. در ادامه برای شما دیگر عوامل و بازیگران را شرح می دهیم.

مدیر فیلمبرداری: شهرام رحیمی مدیر صدابرداری: میثم حسنلو طراح لباس: سروناز امیدی

 

بازیگرانی که در مسابقه پدرخوانده حضور دارند.

دانلود پدرخوانده با شناخت بازیگرانی که در این برنامه حضور دارند، جذاب تر نیز خواهد بود. بازیگران و افراد مطرح زیادی در مسابقه پدرخوانده حضور داشته اند و همین مساله یکی از دلایل استقبال بالای مخاطبان از این مجموعه جذاب سعید ابوطالب و دانلود رئالیتی شوی پدرخوانده بوده است.

کامبیز دیرباز را در این برنامه به عنوان گرداننده بازی میبینیم که اجرای موفقی هم در این رئالیتی شو داشته است و با دیالوگ های جذاب و هنرمندانه، تاثیر زیادی در موفقیت این مجموعه داشته است. پدرخوانده در چند قسمت طراحی شده است و هر قسمت با حضور برخی از بازیگران مشهور اجرا می شود؛ این تعداد حضور بازیگران هم تنوعی به این برنامه و یا سریال داده است و یکی از نقاط مثبت این رئالیتی شو محسوب می شود.

بهاره افشاری، مجید واشقانی، امیرعلی نبویان، باربد بابایی، امیرحسین رستمی، فرزاد حسنی، کامران تفتی، سیما تیرانداز، امیر کربلایی زاده و بسیاری دیگر از افراد شناخته شده از دیگر بازیگران برنامه پدرخوانده هستند که به خوبی نقش خود را ایفا کرده اند و این حضور این بازیگران را می توان از دلایل اشتیاق مخاطبان برای دانلود پدرخوانده دانست.

 

 

درباره مسابقه پدرخوانده بیشتر بدانید.

در ادامه دانلود پدرخوانده مافیا به بررسی روند این برنامه و موضوع آن می پردازیم. این رئالیتی شو در واقع یک بازی جذاب است که میان گروهی از افراد انجام می شود. همه چیز از انتخاب نقش های مسابقه شروع می شود؛ این نقش ها به دو دسته مافیا و شهروند تقسیم بندی می شود که هر کدام از این نقش ها، قابلیت های منحصر به فرد خود را دارد؛ این نقش ها به گونه ای طراحی شده است تا تعادل اطلاعات و قابلیت ها بین دو تیم مقابل، به درستی برقرار باشد.

این اطلاعات می تواند گمراه کننده و یا کمک کننده برای پیشبرد اهداف هر یک از تیم ها باشد و این تماما به هوش و قدرت تحلیل بازیکنان بستگی دارد. در ادامه این نقش ها را به تفکیک بر می شماریم:

  1. اعضای تیم مافیا:
  • پدرخوانده
  • ماتادور
  • ساول گودمن

2.اعضای تیم شهروندان:

  • دکتر واتسون
  • لئون حرفه ای
  • همشهری کین
  • کنستانتین
  • شهروند ساده

3.نقش مستقل: نوستراداموس

با دانلود سریال پدرخوانده از این صفحه از سایت دی دی فیلم، هیجان زده شوید، رقابت کنید و سرگرم شوید.

اگر به مجموعه بازی های مافیا علاقه دارید، به شما تماشا و دانلود سریال پدر خوانده مافیا را پیشنهاد می کنیم. برای دانلود رایگان مسابقه پدرخوانده می توانید از لینک های انتهای مطلب استفاده کنید.

دانلود مسابقه پدر خوانده مافیا

دانلود سریال پدرخوانده سعید ابوطالب برای به کدام مخاطبان توصیه می شود؟

دانلود سریال پدرخوانده سعید ابوطالب، پیشنهادی برای طرفداران رقابت و مسابقه های تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی است. این برنامه اوج هیجان و سرگرمی را برای شما به همراه دارد؛ حضور افراد سرشناس، رقابت جدی و تنگاتنگ، رمز و راز ها و معماها، قوانین سخت و خنده و رقابت در کنار هم، این برنامه را به یکی از پر بیننده ترین مجموعه های نمایش خانگی در سال 1401 تبدیل کرده است و موفقیت های زیادی برای سازندگان آن به همراه داشته است. اگر شما هم از طرفداران این ژانر هستید، با دانلود پدرخوانده می توانید ساعات خوشی را در کنار دوستان و خانواده تجربه کنید.

چرا دانلود پدر خوانده ابوطالب با اقبال مواجه شده است؟

دانلود پدر خوانده ابوطالب، همچون رئالیتی شو های پیشین این کارگردان، با اقبال عمومی مواجه شده است. گویا فرمولی سری در دستان ابوطالب وجود دارد که این چنین مسابقه های او را جذاب کرده است. از نگاه دی دی فیلم، عوامل مشترک موفقیت مسابقه پدر خوانده و سایر ساخته های ابوطالب، موارد زیر است:

  • حضور چهره های محبوب و بازیگران به عنوان شرکت کننده: به طور کلی دیدن شخصیت، رفتار ها و … سلبریتی ها در مصاحبه ها و مسابقه ها، یعنی جایی که خودشان هستند و نقش دیگری را بازی نمی کنند برای مردم جذاب است.
  • حواشی حین مسابقه: بحث ها، دعوا ها، شوخی ها و … افراد مشهور، در حین مسابقات ابوطالب، به معنای واقعی کلمه، آن را رئال می کند.
  • گردانندگان حرفه ای: گردانندگان یا مجریان مسابقه های ابوطالب، از جمله محمد رضا علیمردانی و کامبیز دیرباز و اجرای فوق العاده آنها، به گیرایی این برنامه ها افزوده است.
  • درگیر کردن حس هیجان و رقابت طلبی و ایجاد چالش و تعلیق هایی که مخاطبین را تا انتهای مسابقه پدر خوانده میخکوب نگه می دارد.
  • ادغام بازی و سرگرمی که در جمع دوستان و خانواده ها نیز قابل اجراست.

با انتشار خبر پخش لینک های دانلود فصل دوم مسابقه پدرخوانده، به نظر میرسد بار دیگر شاهد یک مسابقه هیجان انگیز با حضور سلبریتی ها هستیم.

دانلود مسابقه پدر خوانده فیلم نت

برنامه ای مشابه پدرخوانده را تماشا کنید!

اگر از آن دسته از مخاطبانی هستید که تماشای برنامه پدرخوانده برای شما جذاب بوده است و از طرفداران بازی مافیا و سناریوهای متفاوت آن هستید، نمونه های مشابه این برنامه هم در سال های اخیر در شبکه نمایش خانگی ساخته شده است که هر کدام به نوعی جذابیت های خاص خود را داشته اند.

دانلود برنامه ارتش سری  پیشنهادی دیگر برای تماشای این رئالیتی شوهای جذاب است که به کارگردانی سعید ابوطالب ساخته شده است و زنجیره مسابقه های این کارگردان را تکمیل کرده است. همه این برنامه ها را می توانید از سایت دی دی فیلم دانلود و تماشا کنید و لینک های دانلود پدرخوانده ابوطالب و دیگر برنامه های این ژانر و همچنین دانلود سریال های ایرانی در صفحات مربوط در سایت دی دی فیلم برای راحتی کاربران قرار داده شده است.

خواندن بیشتر
3.8/5 - (15 امتیاز)