عکس پروفایل روز صلح | روز جهانی صلح | پیام تبریک روز صلح

اینکه در این دنیای پر از جنگ و هیاهو یک روز را بدون دغدغه جنگ و آشوب بگذرانیم یک رویای دست نیافتنی نیست.. روز 21 سپتامبر را روز جهانی صلح نامیده اند و مجله دی دی فیلم نیز به دلیل فرا رسیدن این روز تعدادی عکس پروفایل روز صلح برای شما عزیزان آماده کرده است با ما همراه باشید

صلح جهانی چیست

شعر روز جهانی صلح

آیا اتفاقی است

جنگ را که برگردانیم

گنج می‌شود؟

علامت صلح جهانی

در مورد روز جهانی صلح

کریشنامورتی – عارف و نویسنده هندی قرن‌های ۱۸ و ۱۹، «صلح» را وضعیتی می‌داند که در آن تمامی مناقشات و مسائل حل شده است. او هر نوع واکنش به جنگ را زمینه‌ای برای مناقشات بعدی می‌داند. در تفکر کریشنامورتی، «دنیا تو هستی و دنیا از تو جدا نیست. دنیا با تمامی مشکلاتش از پاسخ‌های تو شکل یافته‌است؛ بنابر این راه حل در ایجاد مشکلات تازه نیست.‏»

شعار صلح جهانی

سازمان ملل روز جهانی صلح

انگیزه‌ی مجمع عمومی سازمان ملل از نام‌گذاری این روز به عنوان “روز جهانی صلح” ترویج صلح در میان ملتهای مختلف جهان بود. در اعلامیه‌ی این مجمع آمده است: «این روز باید رسماً به این عنوان نامیده و جشن گرفته شود. از این روز باید برای مراقبت از ایده‌ی صلح و تقویت آن چه در درون کشورها و اقوام مختلف و چه در میان آنها بهره گرفت.»

آرم سازمان صلح جهانی

ایده روز جهانی صلح

ایده‌ی “روز جهانی صلح”، به قرن نوزدهم بازمی‌گردد. اولین‌بار در این قرن، در برخی کشورهای اروپایی، مردم بسیاری در راه ایجاد رابطه‌ی صلح‌آمیز میان کشورهای گوناگون تلاش کرده و با برپایی نمایش‌ها یا پخش تصاویری در این رابطه، توجه عمومی را به این مسئله جلب می‌کردند. در سال‌های ۸۰ قرن نوزدهم کلیسای کاتولیک در بریتانیا درخواست کرد تا آخرین یکشنبه‌ی پیش از کریسمس را به صلح اختصاص دهند. امروز هم کلیسای کاتولیک “روز صلح” را اول ژانویه جشن می‌گیرد.

صلح در جهان

کودکان و صلح

مفهوم صلح

آرم سازمان صلح جهانی

مقاله صلح جهانی

شعار های صلح جهانی

شعار های زیبا

علامت صلح جهانی

شعار ایرانی

مفهوم صلح جهانی

شعار های فرهنگی

شعار صلح جهانی

شعار کشور ایران

همدلی و صلح

عکس پروفایل روز صلح

عکس صلح

همچنین در دی دی فیلم بخوانید:

خودکشی زوج جوان در جنگل لویزان با شلیک گلوله

فیلم جنگ انیمیشنی ایران و عربستان | عربستان در دنیای انیمیشن ایران را شکست می‌دهد

5/5 - (1 امتیاز)