مدل کاپشن جدید | مدل پالتو بازیگران ایرانی | عکس کاپشن های ترک

نکاتی برای خرید پوشش های پاییزی و زمستانی و همچنین نمایش تعدادی مدل کاپشن جدید آن چیزی است که در این مطلب خواهید دید با ما همراه باشید

عزیزانی که مایل به خریدن هر کدام از مدل های ارائه شده هستند میتوانند از طریق فرم زیر با ما در تماس باشند:

مدل کاپشن جدید

کد: M1265

مدل کاپشن جدید

مهم نیست چقدر ورزش کنیم و تلاش کنیم خوش اندام بمانیم، بعضی روزها وقتی در آینه نگاه می‍‌کنیم با خود می‌گوییم: “من چقدر چاق هستم!” یا “این لباس اصلا به من نمی‌آید!”. همه ما چنین روزهایی را تجربه کرده‌ایم. گاهی اوقات می‌توانیم تقصیر را به گردن پارچه‌های بی‌کیفیت و یا دوخت نامناسب لباس‌ها بیندازیم. اما گاهی اوقات هم بهتر است از خود بپرسیم: “آیا من لباس‌هایم را متناسب با شکل بدنم انتخاب می‌کنم؟”. اگر جواب این سوال را نمی‌دانید، اگر از رژیم‌های سخت و ساعت‌ها ورزش کردن خسته شده‌اید راهکارهای انتخاب لباس مناسب بر اساس شکل بدن را به شما معرفی خواهیم کرد،

مدل کاپشن جدید

کد: M1266

مدل کاپشن جدید

مثلا اگر تاپ یا بلوزتان گشاد است، حتما شلوار تنگ بپوشید. یا باالعکس، اگر شلوارتان گشاد است، بلوزی بپوشید که فیت بالا تنه‌تان باشد. می‌توان برای قسمت های کوچک‌تر لباس، از پارچه‌های کلفت و مدل‌دار (چین‌دار، چاک‌دار یا طرح‌دار) استفاده کرد که بیشتر به چشم می‌آیند؛ مثلا برای جیب‌های لباس. اما بهتر است برای قسمت‌های اصلی لباس، از پارچه‌های تیره‌تر، تنگ‌تر و ساده‌تر استفاده کنید.

مدل کاپشن جدید

کد: M1267

مدل کاپشن جدید

چگونه با انتخاب لباس مناسب شیک بپوشیم ؟ همه ما دوست داریم طبق مد لباس بپوشیم، معمولا هم این کار برایمان سخت است! مهم‌ترین نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که لباس، علاوه بر فیت بودن، باید راحت هم باشد! اینکه دکمه لباس‌تان بسته می‌شود دلیل بر این نیست که برایتان اندازه است! لباس‌هایی که می‌پوشید نباید شما را ناراحت کنند.

مدل کاپشن جدید

کد: M1268

مدل کاپشن جدید

ما نمی‌گوییم از ایرادات بدن‌تان چشم‌پوشی کنید، ورزش نکنید، یا رژیم نگیرید! ما می‌گوییم، وسواس نداشته باشید، بی‌جهت از بدن‌تان ایراد نگیرید. روزهایی که حس می‌کنید پر از ایراد هستید، می‌توانید با انتخاب یک لباس مناسب، عاشق خودتان شوید! پیشنهاد ما این است که در این روزها، یک پیراهن بپوشید و آن را با یک ژاکت یا کت کوتاه ست کنید. زیورآلات را هم فراموش نکنید.

مدل کاپشن جدید

کد: M1269

مدل کاپشن جدید

همچنین، هر چند وقت یک بار لباس‌های درون کمدتان را چک کنید. بعضی پارچه‌ها، نسبت به بقیه دوام کم‌تری دارند. لباس‌هایتان را چک کنید و ببینید پاره یا سوراخ نشده باشند. بدین ترتیب، روزهایی که دیرتان شده و می‌خواهید سریعا لباس بپوشید، غافلگیر نمی‌شوید.

مدل کاپشن جدید

کد: M1270

مدل کاپشن جدید

اگر می‌خواهید لباس در بدن‌تان خوب دیده شود، باید از لباس ‌زیر مناسب شروع کنید. خیلی از ما نمی‌دانیم لباس زیر چه اثری بر ظاهر لباس‌مان دارد. همچنین به یاد داشته باشید که اگر بالا تنه توپری دارید، از لباس زیری استفاده کنید که بند پهن‌تری دارد.

مدل کاپشن جدید

کد: M1271

مدل کاپشن جدید

همه ما حداقل یک بار به هنگام خرید، سایز لباس را اشتباه انتخاب کرده‌ایم! چون فکر می‌کنیم سایزمان همیشه و برای همه لباس‌ها یکی است. یا دوخت لباس را در نظر نگرفته‌ایم. شاید هم می‌خواستیم لاغرتر به نظر برسیم، به همین دلیل یک لباس خیلی تنگ انتخاب کرده‌ایم! خب، این کار بسیار اشتباه است. باید تمام لباس‌هایتان را متناسب با سایز بدنتان انتخاب کنید. در هنگام خرید، علاوه بر مد، کارایی لباس را نیز در نظر داشته باشید.

مدل کاپشن جدید

کد: M1272

مدل کاپشن جدید

اگر قرار است در یک مهمانی مهم شرکت کنید و می‌خواهید لاغرتر به نظر برسید، از گن استفاده کنید. خیلی از خانم‌ها از گن فراری‌اند، چون فکر می‌کنند در آن راحت نیستند. این یک تصور اشتباه است. اتفاقا گن‌ها بسیار راحت هستند و هم‌زمان، به زیباتر دیده شدن شما کمک می‌کنند. همچنین، یادتان باشد که اصلا گن را به صورت آنلاین تهیه نکنید! حتما اول آن را امتحان کنید. اگر با مدل بدنتان متناسب بود، آن را خریداری کنید.

مدل کاپشن جدید

کد: M1273

مدل کاپشن جدید

زیورآلات، جلب توجه می‌کنند و در ظاهر شما اثر می‌گذارند. مثلا اگر می‌خواهید مردم به پایین تنه شما زیاد توجه نکنند، از یک گردنبند بزرگ استفاده کنید. یا اگر می‍خواهید لاغرتر به نظر برسید، از کمربند استفاده کنید.

مدل کاپشن جدید

کد: M1274

مدل کاپشن جدید

کد: M1275

مدل کاپشن جدید

کد: M1276

عزیزانی که مایل به خریدن هر کدام از مدل های ارائه شده هستند میتوانند از طریق فرم زیر با ما در تماس باشند:

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

همچنین در دی دی فیلم بخوانید:

مدل مانتو پاییزه جدید | عکس مانتوی پاییزی | مدل مانتوی بلند پاییزه جدید

مانتوی پاییزه ضخیم | مدل بافت پاییزه بلند | مانتوی پاییزی زنانه و دخترانه

از امتیاز شما متشکریم!